וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרבה יותר ממייפל: 5 מנות פנקייק מעולות בתל אביב

בשיתוף Zap Rest, בשיתוף Zap Rest

26.2.2019 / 7:14

עם אוראו, בננות, או בכלל גרסה מפתיעה עם בייקון למתקדמים? 5 מקומות בטוחים שיגישו לכם ערימת פנקייק מדויקת עם כל התוספות הנכונות

גיף פנקייק. Giphy
כולם אוהבים פנקייק/Giphy

פנקייק זאת מנה שלא צריך להסביר יותר מידי למה היא אטרקטיבית ומושלמת כי באמת קשה לנו לדמיין שיש מישהו שלא אוהב פנקייק בגרסה כזו או אחרת - פשוטה או מתוחכמת. ואכן, הרבה בלילות של קמח-ביצים-חמאה זרמו ברחובות תל אביב בשנים האחרונות כדי לספק את התשוקה לפנקייקים טעימים. מכל השפע, ויש שפע, ליקטנו 5 מנות פנקייק מעולות בתל אביב. הנה מצעד החובה שלנו:

ניטן תאי. דרור עינב,
במסגרת הבראנץ החדש. פנקייק של הבק דור בניטן תאי/דרור עינב

עם טאץ' של שף: ניטן תאי ובק דור

למסעדה האסייתית ניטן תאי יש מכפיל כוח בתחום הפחמימות בזכות הבק דור - מעדנייה, מאפייה, קונדיטוריה או בקיצור היכל של בצקים מעולים ומתוקים עוד יותר מעולים. את הידע הרב בקונדיטוריה ניתבו במקום לרקיחת קינוחים מעניינים, חלקם לא שגרתיים. דווקא הפנקייק הוא חוף מבטחים.

הפנקייק המנצח: פנקייק טרי של הבק דור טובל ברוטב סילאן ומוגש לצד תותים ושמנת. קלאסיקה. מנת הפנקייק מוגשת במסגרת הבראנץ' החדש של ניטן תאי ובמחיר 95 שקלים לסועד מקבלים עוד הרבה מנות.

ניטן תאי - הארבעה 21, תל אביב, 077-9977066

sheen-shitof

עוד באותו נושא

עולים לרגל: מוסדות קולינריים ברחבי הארץ שמחייבים ביקור

בשיתוף Zap Rest
מקס ברנר. PINKME,
מקס ברנר, פנקיק תותים בממלכת השוקולד/PINKME

קלאסיקה: מקס ברנר

הרשת שחרטה על דגלה שוקולד ועוד קצת שוקולד כאורח חיים מציעה קינוחים מתוקים וסופר-מפנקים בכל מצב צבירה. היי, אפילו העיצוב נראה כאילו אתם תיכף טובלים באמבט שוקולד. עם זאת, האתגר הוא לנפות מבין הפיתויים את מנת הפנקייק המנצחת.

הפנקייק המנצח: מנה של פנקייק תותים ושוקולד לבן - ערימה של פנקייקים חמים המוגשים עם תותים טריים, שברי שוקולד חלב ולבן, גלידת קרם וניל ושוקולד חלב חם, למקרה שזה לא מתוק מספיק (52 שקלים).

מקס ברנר - לכל הסניפים

פנקייק דלעת עם בייקון ובננה. אנטולי מיכאלו,
לבראנץ קצת אחר. פנקייק בבלבוי/אנטולי מיכאלו

עם תעוזה: הבלבוי

Bellboy הוא בר אפלולי בסגנון עיצובי לא שגרתי. הוא מעניק מעין מסע לאירופה או ארצות הברית של שנות ה-20 של המאה הקודמת, וחוץ מקוקטיילים יש מנות אוכל מעניינות על גבול המושחתות (או מעבר לגבול, תלוי את מי שואלים).

הפנקייק המנצח: מנה של מגדל פנקייקס דלעת עם בננה, בייקון (!) ודבש קינמון. הפנקייק מוגש במסגרת הבראנץ' של הבלבוי ומקבלים עוד המון מנות וקוקטייל ב-120 שקלים. השילוב של מתוק ומלוח בהחלט מאתגר את בלוטות הטעם ולא מיועד לכולם, אבל מי שאוהב את הטעם המתוחכם ייהנה מאחד הפנקייקים המיוחדים בעיר.

בלבוי - ברדיצ'בסקי 14, תל אביב, 053-7933431

פנקייק בקפה גרג. גליה אבירם,
ללכת על בטוח. פנקייק שחיתות בקפה גרג צילום גליה אבירם/גליה אבירם

בלי לחסוך בתוספות: קפה גרג

רשת קפה גרג מציעה מגוון מנות מגוונות וטריות ובפיזור של סניפים כך שאם יש משהו שאוהבים (התשובה היא פנקייק) קל למצוא בקרבת מקום סניף. התפריט מגוון ובגובה העיניים, וכולל ארוחות בוקר שמוגשות לאורך כל היום, כריכים, סלטים, מנות איטלקיות, מנות טבעוניות ורשימה של מיליון משקאות שונים, אבל בסוף מגיעים לגביע הקדוש - קינוחים. לא קל כמובן לבחור בין עוגת שוקולד בלגית חמה לבין קוקי-לידה, אבל הלב שלנו נוטה לפנקייק.

הפנקייק המנצח: מנה של פנקייק שחיתות - ערימת פנקייקים עם רוטב מייפל, שוקולד לבן, קצפת, שערות חלווה, פירורי אוריאו ואגוזי לוז מסוכרים (52 שקלים).

קפה גרג - לכל הסניפים

בנדיקט. שרית גופן,
בגדול או בקטן. פנקייק בבנדיקט/שרית גופן

תפריט שלם של התענוג: בנדיקט

קבוצת המסעדות שמגישה ארוחת בוקר 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע, בדגש על ארוחות בוקר מכל רחבי העולם, מציעה גם פנקייקים, כמובן. לפנקייקים של בנדיקט מוקדש תפריט נפרד והמנות מגיעות בשני גדלים - מיני או רגיל ועם שידוכים הולמים כמו לוטוס, קינדר, אספרסו, שוקולד לבן ויש גם בננות או אוכמניות אם אתם רוצים לאזן את רמות הסוכר בדם.

הפנקייק המנצח: מנת מיני פנקייק אוריאו הכוללת שלושה מיני פנקייקס ממולאים בקרם עוגיות אוריאו עם רוטב שוקולד לבן מלמעלה (36 שקלים).

בנדיקט - לכל הסניפים

בשיתוף Zap Rest, בשיתוף Zap Rest

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully