וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגות פורים בברים ובמסעדות

17.3.2019 / 15:15

חג פורים מביא עמו שלל של אופציות לחגיגות, החל מסעודות בשרים במסעדות, מנות ספיישל מיוחדות, מסיבות פורים מגניבות, ובעיקר אלכוהול ואוכל עד לא ידע, אז מה אוכלים ואיפה שותים? פותחים שבוע שמח במיוחד

משתה פורים במסעדות

נתחי בשר לצריבה. אסף אמברם,
עדלאידע של בשר במסעדת המקדש/אסף אמברם

חגיגת פורים לקרניבורים במקדש, כפר סבא

מסעדת המקדש והשף לירן בלו חוגגים במשתה פורים קרניבורי כמו בימי אחשוורוש. המקדש יהפוך לארמון עם שולחנות אבירים ארוכים והאוכל יזרום בלי הפסקה - לחמי מחמצת וקרפצ'יו שיייטל עם פלפל מדגסקר ויניגרט אספרסו וחסה סלנובה; דלעת שלמה בתיבול ראס אל חנות; תירס בסגנון מקסיקני; לשון בקר בעישון ארוך עם צ'ימיצ'ורי נענע וזנב שור מבושל ביין אדום; עוף שלם בתנור בחום של 600 מעלות; שוק טלה בבישול של 48 שעות עם גלייז מולסה ועשבי תיבול; אסאדו מעושן עם צ'ימיצ'ורי סלרי ותפוח אדמה, שומר ובטטה ונרגעים עם פירות העונה ומוס שוקולד ביתי (350 שקלים לסועד), יש להזמין מקומת מראש).

מתי: יום רביעי ה-20 במרץ החל מ-20:30.

המקדש, עתיר ידע 4 מתחם אושילנד א.ת כפר סבא, 09-9777007, כשר

משתה של בשר ויין בטיבי'ס, ורד הגליל

מסעדת טיבי'ס של השף חיים טיבי בחוות וורד הגליל בצפון, עורכת משתה של בשר ויין, עד לא ידע, באווירה פורימית, כשלאורך הארוחה יונחו במרכז השולחן, מגשי בשר לזוג, לרביעייה או יותר, ובהם נתחי בשר בקר, טלה ועוף, שיוכנו בצלייה, מעשנות גריל ותנורי אש ויוגשו לצד יינות שיימזגו ללא הפסקה לכוסות. בין המנות יהיו גם פרשוטו אניילו, קרפצ'יו ארמני, פטריות אקזוטיות צלויות על הפלאנצ'ה, טרין כבדים פרובאנס ונקניקיות כפריות בגריל תוצרת בית (250 שקלים לסועד, יש להזמין מקומות מראש).

מתי: יום חמישי ה-21 במרץ החל מהשעה 18:30.

טיביס, ורד הגליל, 04-6330885

ארוחה חווייתית וציורית בגלריה הקולינרית, יפו

הגלריה הקולינרית של שף נדב מלין במשתה מיוחד לכבוד פורים עם תפריט יצירתי ברוח זרם אמנות הדאדא שיתחיל בקוקטייל וימשיך לארוחה חווייתית בת 7 מנות, לצד יינות של פלטר, כמו דג כן-לא שחור-לבן - דג נא עם שמן זית שחור; סלט חי-צומח-דומם; כתף טלה וירקות קוביסטים. האירוע יתקיים בבית עתיק ביפו מה שיוסיף לארוחה תחושה של משתה (320 שקלים לסועד יש להזמין מקומות מראש).

מתי: יום שלישי ה-19 במרץ בשעה 19:30.

סעודת דאדא, הבית ביפו, יפת 19 יפו, 052-2633918

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

ועוד אירועים מיוחדים

סיור שוק. יאללה בסטה,
חגיגת פורים בשוק עם יאללה בסטה/יאללה בסטה

טעימות פורימיות וקצת מסורת עם יאללה בסטה, ירושלים

שושן פורים עם יאללה באסטה - סיור טעימות שמח במוקד החגיגות הירושלמי, שוק מחנה יהודה, עם סיבוב טעימות שיציע גם היכרות מעמיקה עם מנהגי החג המסורתיים כמו מתנות לאביונים, משלוחי מנות וקריאת מגילה וכן הצצה לחגיגות בשכונות השמרניות של ירושלים (89 שקלים לאדם מעל גיל 4).

מתי: הסיור יתקיים ביום שישי ה-22 במרץ החל מהשעה 10:00.

פרטים והרשמה באתר האינטרנט של יאללה בסטה או בטלפון 076-5398000

סדנאות קולינריות של טום אביב במשתלת יגור, יגור

פורים הוא התירוץ ליריית הפתיחה לפסטיבל טעם הטבע במשתלת יגור עם מגוון סדנאות קולינריות ברוח עשבי התבלין והצמחים במשתלה. את הפסטיבל יפתח שף טום אביב עם שתי סדנאות (יום שבת ה-23 במרץ, 11:00 ו- 13:00) והפסטיבל יינעל ביום שבת ה-30 במרץ עם 3 סדנאות אחת אחרי השנייה (11:00-13:00): הכנת ההמבורגר המושלם כולל טעימות המבורגרים חופשי לקהל (רשת בורגר סאלון), קוקטיילים מתובלים ובירה מקומית (בירה שפירא). הכניסה לכל הסדנאות היא חופשית וללא עלות.

מתי: פסטיבל טעם הטבע בתאריכים ה-21 עד ה-30 במרץ.

פרטים נוספים באתר של משתלות יגור, מתחם משתלת יגור (צמוד למחלף יגור), 04-9848108

תפריטי ספיישל לפורים במסעדות

עוגיית אלפחורס בצורת המבורגר. גליה אבירם,
עוגיית אלפחורס שהתחפשה להמבורגר/גליה אבירם

מנות שמתחפשות ברשת BBB, כל הארץ

מנות מיוחדות ומחופשות לכבוד החג ברשת BBB למשל ספיישל ביונד בורגר- ההמבורגר של ביונד מיט שרק נראה כמו בשר אמיתי אבל אינו עשוי מבשר אלא מבוסס על חלבון אפונה ויש לו אפילו טעם בשרי, יוגש בלחמנייה עם חסה אייסברג, עגבנייה, בצל ופרוסות מלפפון בכבישה ביתית (68 שקלים); או קינוח עוגיית אלפחורס שהתחפשה להמבורגר ממולאת בקרם שוקולד, ריבת פטל ושוקולד לבן, ולצידה צ'יפס מרנג ורוטב וניל ותות שהתחפשו לקטשופ ומיונז (38 שקלים).

בסניפי רשת BBB

TYO מתחפשת למסעדה צרפתית, ת"א

TYO, היפנית של המאסטר סושי יאמה סאן, מתחפשת לצרפתייה כשהמקום יעוצב בהשראת המועדון החושני הידוע מולאן רוז' והמסעדה תציע תפריט ספיישל יפני-צרפתי הכולל שילוב של מרקמים, צורות וטעמים, עם מנות כמו צדפות ברוטב פונזו בתנור של 350 מעלות (56 שקלים); טונה פואהגרה- גון קאן פואה גרה (30 שקלים ליחידה); קרם ברולה פיסטוק (48 שקלים) ועוד.

מתי: התפריט יוגש לאורך כל סוף השבוע החגיגי מה-21 ועד ה-23 במרץ.

TYO, מונטיפיורי 7 תל אביב, 03-9300333

אזני המן מיוחדות בליבירה, חיפה

במסעדת ליבירה החיפאית חוגגים את פורים גם ברביעי וגם בחמישי עם DJ ומשתה פורים נוסח ליבירה עם ספיישלים ובירה ללא הגבלה ב-55 שקלים בלבד. כל סועד שיגיע מחופש יזכה גם בכוס קאווה מתנה.
בין הספיישלים שרקח שף רועי אברהם יש אוזני המן במילוי ראגו בקר פיקנטי (38 שקלים); אוזני המן במילוי מנגולד, צנובר וקשקבל (38 שקלים); בורגר המן הרשע עם בייקון, שרימפס, וקרם שמנת פרג כמהין (76 שקלים); ויש גם מגוון נתחים מובחרים לצד גזרים צבעוניים ותפוחי אדמה בתנור, סלט ירוק, צ'ימיצ'ורי ורוטב יין אדום (36-42 שקלים ל-100 גרם) וקינוחים כמו פאי לימון עם סוכריות קופצות, מרנג ותותים (36 שקלים) ועוד.

מתי: ימים רביעי וחמישי ה-20 וה-21 במרץ.

ליבירה, רחוב הנמל 26 חיפה, 04-3740251

מסעדת גוני מתחפשת לצ'יקטי בר, רמת השרון

מסעדת גוני משיקה תפריט צ'יקטי לימי חמישי ועושה את זהב מסיבת פורים במתכונת של צ'יקטי בר, עם מנות מוקטנות בסגנון איטלקי, הרבה אלכוהל ומוזיקה. בין המנות תמצאו ורדורה חסה טרייה עם ארטישוק א-לה רומנה, זיתים, צנונית, עגבניות שרי, סלייסים של בצל סגול, מלפפון, ויניגרט לימון וקרוטונים (35 שקלים); בוראטה- כדור מוצרלה ממולא בשמנת בליווי שמן בזיליקום, שמן זית, חומץ בלסמי ממודנה, על מצע סלט ארוגולה בליווי קרוסטיני (42 שקלים) ויש גם כמה סוגים של פיצות וקוקטיילים מגניבים.

יום חמישי ה-21 במרץ החל מ-18:00 ובכל יום חמישי אחר החל מ-22:00.

גוני, סוקולוב 79 רמת השרון, 03-5471392

מנות חגיגיות בהולה, ת"א

מסעדת הולה של שף ויקטור גלוגר מציינת שנה לפתיחתה ובשילוב עם חג פורים תקיים שלושה ימים של חגיגות עם תפריט ספיישלים מיוחד, כמובן לצד מוזיקה ואווירה, עם מנות כמו קרפצ'יו ירקות שורש עם סורבה וואסבי (48 שקלים); ברוסקטה עם קרפצ'יו פילה בקר (62 שקלים); סופלקי שרימפס- שיפוד שרימפס על פיתה, ציזיקי, סלט עלים ולימון (110 שקלים); קראב קייק- איולי צ'יפוטלה וצ'יפס בטטה (66 שקלים); פיתה דרוזית עם לאבנה, גבינת ג'יבנה, חצילים קלויים זעתר וסומק (76 שקלים) ועוד. יש גם תפריט שתייה חופשית עדלאידע ב-120 שקלים.

הולה, הירקון 87 תל אביב, 03-5759060

קרנבל של מנות ספיישל בנינה ביאנקה, מתחם ביל"ו

משתה פורים במסעדת נינה ביאנקה באווירת קרנבל ועם מנות ספיישל כמו גספצ'ו עגבניות צהובות ואפרסמון, מרק עגבניות קר וצונן עם אינטיאס נא וסלסת אפרסמון צרוב, כוסברה למון גראס וצ'ילי (57 שקלים); רביולי במילוי שקדים, גבינת עזים ודבש מונח על קרם בטטה מדורה בשמנת קשיו ובצל ירוק חרוך שלם (75 שקלים); ולקינוח - ניוקי שהתחפש למנה אחרונה- ניוקי פרג על מרק שוקולד לבן, ליים, בזיליקום, קולי פטל וקורקנט נוגט (55 שקלים) וגם מלא קוקטיילים.

Nina Bianca, בוסי סנט ג'ורג 9 מתחם ביל"ו, 08-9480080

גורדוס האמריקאית מתחפשת לאיטלקיה, חולון

חגיגת פורים 'א- לה איטליה' במסעדת גורדוס האמריקאית שמתחפשת לאיטלקיה עם מנות כמו המבורגר רביולי גבינות וחלמון ברוטב רוזה- (79 שקלים); המבורגר ניוקי שמנת פטריות וכמהין (79 שקלים); המבורגר עם רוטב קרבונרה וביצת עין (79 שקלים); פיצה צ'יזבורגר- פיצה עם המבורגר מפורק, צ'יפס וצ'דר (64 שקלים); פיצה קיסרית- פיצה עם חזה עוף, פרמזן ועלי חסה ברוטב קיסר (64 שקלים) ועוד.

מתי: ספיישל פורים יוגש בין התאריכים ה-20 ועד ה-24 במרץ בין השעות 12:00-2:00.

גורדוס, פארק פרס חולון, 03-7733366

וגם כמה מסיבות פורים

פורים בפריים. gosphotodesign,
פורים ב-Frame סושי בר/gosphotodesign

במסעדת FRAME CHEF & SUSHI BAR, ת"א

מסיבת פורים במסעדת FRAME CHEF & SUSHI BAR במהלכה יוגש תפריט "מגילת אסתר" עם מנות כמו המן-ה המושחתת- אטריות ביצים מוקפצות עם פילה בקר, חזה אווז מעושן, בצל לבן, נבטים, כרוב לבן, ברוקולי, וברוטב חלב קוקוס וקארי צהוב (78 שקלים); סלט המלך אחשוורוש- סלט קיסר עם עוף, קרוטונים מבאן סיני, חסה, פרמז'ן ורוטב איולי צלפים סיני (59 שקלים); טטאקי סלמורדכי היהודי: 6 יחידות של סלמון מושרה ביוזו, סלק, סאקה, סויה ומירין (52 שקלים) ועוד, זאת לצד מוזיקה חיה של נטלי דדון על עמדת הדיי.ג'יי.

מתי: ביום רביעי ה-20 במרץ בשעה 20:30.

FRAME CHEF & SUSHI BAR, ראול ולנברג 2 רמת החייל תל אביב, 03-6498080 שלוחה 2

קוקטיילים צבעוניים במירור בר, ירושלים

במירור בר של מלון ממילא יחגגו את פורים עם שני ערבים של מסיבות פורים מושקעות בקונספט של קומיקס עם די.ג'י חי, דקורציה מושקעת וכמובן מלא ספיישל קוקטיילים לכבוד החג שרקח במיוחד המיקסולוג כמו למשל קוקטייל דרך הבשמים הכולל ג'ין, רום מתובל בזעפרן, עלי בזיליקום, תפוחי גראן סמית', תה לואיזה ולימון (52 שקלים); קוקטייל דאקירי סלרי הכולל רום לבן, סירופ סלרי, טימין ומיץ ליים טרי (48 שקלים) ועוד.

מתי: ביום חמישי ה-21 במרץ ובמוצ"ש ה-23 במרץ.

מירור בר, מלון ממילא ירושלים, 02-5482230

ברנדון וברנדה מגיעים להונולולו, ת"א

הונולולו - התיקי בר הראשון בישראל מזמין אתכם לחגוג את חג הפורים במסיבת תחפושות חווייתית במחווה ל-90210, עם האווירה של "פיץ' פיט" ובקונספט BEACH BOYS. המקום ילבש תחפושת של חוף ים בקליפורניה ובמקום יוצבו דוכנים של טאקוס, תירס בסגנון קפה הוואנה צלוי על הגריל עם צ'דר וצ'ילי וקוקטיילים כמו קליפורניה סאוור (48 שקלים); ג'ים בים שיפון עם ליים סירופ אננס וביטרס בננה (48 שקלים) ועוד.

מתי: מסיבת התחפושות תתקיים ביום רביעי ה-20 במרץ החל מ-18:00 ובשישי בצהריים החל מ-13:00.

הונלולו- טיקי בר, כיכר דיזינגוף בן עמי 3 תל אביב, 03-6328155

הרבה אלכוהול ב-Lager&Ale, ת"א והרצליה

חגיגות פורים וסיינט פטריקס דיי ברשת הברים Lager&Ale בשרונה ת"א ובמרינה בהרצליה, עם 6 ימים רצופים של פעילויות שמתחילות בחגיגות סיינט פטריקס עם בירות מלונדון ולהקות ריקודים איריים הים, היום, יום ראשון ה-17 במרץ, ותמשיך עם מזיגת בירות חינם לקהל הרחב שיגיע לפתיחת הסניף החדש במרינה הרצליה עד ה-20 במרץ (בין השעות 16:00-17:00 ו-20:00-21:00), ותסתיים ביום חמישי ה-21 במרץ עם מסיבת פורים וצ''ייסרים למתחפשים ועוד הפתעות.

בסניפי לאגר אנד אייל במרינה הרצליה ובשרונה

חג מהאגדות באדוארד בר, ת"א

את חג פורים הזה חוגגים באדוארד בר בקונספט חג מהאגדות, עם תפוחים מורעלים, סבתות בפיג'מה, ברמנים זאבים, וברמניות מכשפות. לטובת האירוע רקחו משקאות שהם בעצם שיקויים אלכוהוליים, על בסיס טקילה, שראטרז ואניס. שיקוי כיפה אדומה - על בסיס טקילה ופסואה; המכשפה מהמערב - על בסיס טקילה ושאטרז ירוק; היפיפייה הנרדמת- על בסיס אניס.

מתי: החגיגה מתקיימת ביום רביעי ה-20 במרץ מ-17:00, בחמישי ה-21 במרץ מ-12:00, וגם בשישי ה-22 במרץ מ-12:00 בצהריים.

אדוארד בר, רחוב הכרמל 12 תל אביב, 03-5101695

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully