עוגות כשרות לפסח. אנטולי מיכאלו למטבחון,
עוגות כשרות לפסח/אנטולי מיכאלו למטבחון

פחות בקטע של לאפות? העוגות הקנויות הכי שוות לפסח 2019

גם ככה יש לכם מספיק על הראש, זה לגמרי בסדר להביא לליל הסדר עוגה שקניתם, בעיקר כשההיצע שיש בקונדיטוריות המובחרות כל כך נהדר. הנה סקירה קצרה של העוגות הכשרות הכי שוות לפסח 2019

אין צורך יותר לעשות דרמה מהפרידה מהחמץ. הצליאקים והרגישים לגלוטן כבר יודעים, יש בשוק מגוון אדיר של לחמים, לחמניות ומאפים נטולי גלוטן, ובמקרה הזה גם כשרים לפסח, שיכולים לספק את הרגלי האכילה שלנו גם לאורך החג הכשר. גם בתחום הקינוחים העם היהודי יודע מה הוא עושה, מגוון העוגות הכשרות לפסח בכלל לא מרגיש כמו פשרה לחג אלא ממש הדבר האמיתי, עוגות נפלאות ויצירתיות, שמלבד הנוכחות המרשימה שלהן על שולחן החג, הן גם טעימות במיוחד. הנה כמה מהבולטות שבהן שיסגרו לכם את הפינה של קינוח לארוחת החג, ואם ישאר משהו אז גם לקפה של הבוקר אחרי.

רולדין

קלפוטי דובדבנים. רונן מנגן,
מרשימה אבל גם ביתית/רונן מנגן

עוגת הקלפוטי דודבדנים של רולדין היא מרשימה אבל גם ביתית. קלפוטי היא אחת העוגות הקלאסיות מהמטבח הצרפתי שמקורה באזור לימוזין הכפרי, בדרום-מרכז צרפת. רולדין מציגה כאן גרסה יפהפיה ומעודנת עם סבלה שקדים, קלפוטי וניל, דובדבנים ומקלות שקדים.

עוד בקולקציה הכשרה לפסח: עוגת מנגוליה- פיננסייר שקדים, קרמו מנגו פסיפלורה ומוס שמנת שוקולד לבן; עוגת קרוקנט פקאן על בסיס ביסקוויט קקאו, קרמו שוקולד פקאן, קריספי פרלינה ומוס נוגט ועוד (65-139 שקלים).

להשיג ברשת רולדין

קונדיטוריית שמו

עוגת מרציפן לפסח. דניאל לילה,
המרציפן של החג/דניאל לילה

אחת העוגות הטובות שטעמנו שייכת למיקי שמו שמציע עוגת מרציפן שלובשת לבן לכבוד החג, עוגה שחובבי המרציפן יעופו עליה. העוגה כביכול פשוטה אך מרשימה עם מרציפן איכותי וניחוח של ליקר אמרטו, כשהציפוי הלבן הופך אותה לחגיגית במיוחד ומתאימה גם לשולחן החג וגם לקפה עם אורחים.

עוד בקולקציה הכשרה לפסח: פאי תותים או פירות בשילוב קרם פטיסייר עם תחתית בצק שקדים; עוגת ג'פונז עם ריבת חלב בשילוב שוקולד לבן ומרנג אגוזים; עוגת נשיקה צרפתית עם פאדג' שוקולד לבן, מוס קפה וקרם אגוזי לוז ועוד (55-160 שקלים).

להשיג בקונדיטוריית שמו

בייקרי

עוגת פלזייר סוכרה. עידית בן עוליאל,
עוגת פלזייר סוכרה של הבייקרי/עידית בן עוליאל

ברשת הבייקרי של קבוצת R2M מציעים עוגה יפהפיה וחגיגית שנקראת פלזייר סוכרה, הקינוח האלמותי של פייר הרמה, שבנויה שכבות של דקואז פקאן, פרלין וגנאש שוקולד וקפה. היא לא רק יפה נורא היא גם שילוב נפלא בין מרקמים בטעמי פקאן, שוקולד וקפה נהדרים.

עוד בקולקציה הכשרה לפסח: עוגת מוס קפה עם שכבות טורט אגוזים; עוגת ג'נדויה לוז מצופה קרם שוקולד עשיר; עוגיות אמרט משקדים ואגוזי לוז בטעמי מרציפן עדינים; טירמיסו בגביע זכוכית - שכבות טורט ספוגות בקפה, רום ומסקרפונה ועוד (22-168 שקלים).

להשיג בסניפי הבייקרי

דלאל

פיננסייר קוקוס. פזית עוז,
נציג הקוקוס שלנו/פזית עוז

חשוב לדאוג לשולחן החג אבל חשוב לא פחות לדאוג גם לימים שאחרי, ובדיוק בשביל זה מציעה קונדיטוריית דלאל פנינסיירים של קוקוס קטנים ורכים, עם מעטפת מעט פריכה, שמתאימים להפסקות הקפה של ההכנות לחג, וגם לאורחים שיגיעו לבקר בימים של אחרי.

עוד בקולקציה הכשרה לפסח: עוגת שוקולד ללא קמח; נשיקות מרנג; עוגיות אמרטי שקדים; עוגת פרג תפוחים; עוגת מוס פסח ועוד (28-98 שקלים).

ויש לנו גם מתכון לעוגת השוקולד ללא קמח של דלאל

להשיג בדלאל בייקרי

ביסקוטי

עוגת מוצרט. בועז לביא,
עוגה קלאסית/בועז לביא

עוגת מוצרט היא עוגה קלאסית ומפוארת שמתאימה לחג, עם שכבות של מרנג אגוזי לוז ושוקולד משולבים עם גנאש שוקולד בלגי וגנאש שוקולד לבן בציפוי עדין של שוקולד חלב. השילוב בין הפריכות של המרנג לנימוחות של השוקולד נפלא.

עוד בקולקציה הכשרה לפסח: טופי קראנץ'- תחתית עוגת פאדג' עשירה שעליה קרם נוטלה, קראמבל שוקולד ונוגט קריספי, קרם שנטילי וניל, במעטפת קרמל מלוח משובץ גבישי שוקולד מוזהבים ופריכים;
עוגת גבינה קפוצ'ינו אפויה במעטפת של גנאש קפה עדין, מעוטר בשכבה קריספית של פקאן סיני ועוד (מ-68 שקלים לפס ועד ל-168 שקלים לעוגה בקוטר 26 ס"מ).

להשיג בחנויות בביסקוטי

קפולסקי

עוגת מוס פרלינה. אנטולי מיכאלו למטבחון,
עוגת שכבות עשירה/אנטולי מיכאלו למטבחון

אם עוד לא יצא לכם לחזור למקורות, פסח זו הזדמנות מצוינת להיכנס לקפולסקי. הקונדיטוריה הוותיקה שעשתה קאמבק שמציעה בין היתר עוגת מוס פרלינה, עוגת שכבות של פאדג' שוקולד ושכבות של מוס פרלינה, עוגה רכה ונימוחה עם טעמי שוקולד עשירים.

עוד בקולקציה הכשרה לפסח: עוגת מוצרט עם שכבות ג'אפונז ומוס אגוזי לוז; טורט היער השחור; עוגת פולנטה שקדים בחושה; עוגת קוקוס באונטי בציפוי שוקולד חלב; עוגת גבינה ניו יורק ועוד (36-130 שקלים).

להשיג בקפולסקי

  • עוד באותו נושא:
  • פסח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully