וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופר סברס: אל תפספסו את הממתק הזה

הסברס, פרי צמח הצבר, שעכשיו שיא עונתו, הוא פרי מתוק ועסיסי שהגיע הזמן להעלות לו קצת את המניות, הוא משתלב נהדר בקינוחים, סלטים, שייקים וסורבטים, ואחרי שתנסו אותו לא תבינו למה בעצם לא ניסיתם עד עכשיו

סברס. מעיין סלע, מערכת וואלה! NEWS
סברס/מערכת וואלה! NEWS, מעיין סלע

מי אמר שקישקשתא הוא רק בובה? הסברס, פרי צמח הצבר (שהוא קקטוס למעשה) הוא פרי מתוק מאד ועסיסי בעל צבע יפהפה (יש שצבע תוכנם ורוד פוקסיה-אדמדם ויש שצבעם צהוב-כתום). הפרי עצמו נחשב לסופר-פוד (מזון על) המכיל בתוכו שפע של מינרלים, ויטמינים ונוגדי חימצון מהמרוכזים והמזינים ביותר שקיימים בטבע.

קילוף הפרי הוא אחד הדברים הפשוטים ביותר (בדרך כלל מוכרים את הפרי כבר בלי קוצים): הניחו את הפרי על גבי קרש חיתוך ובעזרת סכין חדה חיתכו את שני קצוות הפרי (העליון והתחתון). כעת סמנו חריץ לאורך קליפת הפרי (רק מצד אחד) וכל מה שנותר הוא למשוך את שני קצוות הקליפה לצדדים והפרי נחשף בקלות (קצת כמו שחושפים רבע תפוז או דופן של פרי המנגו).

אחרי שהבנו קצת על הפרי, הנה שלושה מתכונים מעולים עם הממתק המופלא שלא ברור איך עדיין לא הפך לכוכב של הקיץ?!

כנאפה סברס. נמרוד סונדרס
כנאפה סברס/נמרוד סונדרס

כנאפה סברס

אנחנו אמנם מכירים את הכנאפה בעיקר בגרסתה החמה, אבל תנו לנו להציע לכם להנות הפעם דווקא מכנאפה קרה ביום קיץ חם, בשילוב של פרי מתוק ועסיסי כמו הסברס. קבלו מתכון לכנאפה שמכינים בקלי קלות, עם שערות קדאיף וסברסים.

מתכון לכנאפה סברס

עוד באותו נושא

מדריך להכנת שניצל מושלם

לכתבה המלאה
סלט בורגול ופירות על לבנה. מעיין סלע, מערכת וואלה! NEWS
סלט בורגול על קרם לבאנה/מערכת וואלה! NEWS, מעיין סלע

סלט בורגול ופירות על קרם לבאנה

הסברס המתוק משתלב נפלא גם בסלטי ירקות. השף חמודי עוקלה מכין סלט מהמם של סברסים, תאנים ובורגול. חגיגת קיץ של צבעים וטעמים.

מתכון לסלט בורגול ופירות על קרם לבאנה

מרק סברס. נמרוד סונדרס
מרק מלון וסברס/נמרוד סונדרס

מרק מלון וסברס

מרק מלון הוא אחד הקינוחים המרעננים והמרווים של הקיץ. הוסיפו לו גוון מתוק מסברס קר וקיבלתם קינוח אולטימטיבי שיגרום לכם להתגעגע לקיץ.

מתכון למרק מלון וסברס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully