וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאהבה החדשה שלכם קוראים נורדיניו, נעים להכיר

17.8.2019 / 7:35

כשפתח עינב אזגורי את מסעדת קפה נורדוי המדוברת, הוא הבטיח להביא לה אחות קטנה וצמודה בדמות מעדנייה קסומה, שתמכור כריכים מלאי סטייל וקינוחים שיגרמו לכם לשכוח שאתם בכלל בדיאטה, זה אמנם לקח שנה, אבל השבוע נורדיניו יצאה לדרך, ו-וואו היה שווה לחכות

נורדיניו. רעות סהר, רעות סהר
בגט מורטדלה/רעות סהר, רעות סהר

כשנפתחה מסעדת קפה נורדוי בתחילת הקיץ של שנה שעברה היא היתה משב רוח אירופאי מרענן, וגם אם היא לא התאימה לכולם, היא היתה מהמסעדות האמיתיות הבודדות שנפתחו כאן בשנה אחרונה, לא בית קפה ולא בר-מסעדה, אלא מסעדת שף על כל המשתמע מכך.

הקבוצה שמאחורי המקום, בניצוחו של השף עינב אזגורי, ספגה לאחרונה מכה לא פשוטה עם סגירתן של המסעדות דא דא ודא ובר א וין כאשר שגרירות צרפת סירבה לחדש להן את החוזה. אך לקבוצה לא היה הרבה זמן להתאבל, כיוון שהשבוע, לאחר משחק מקדים ארוך למדי באינסטגרם של אזגורי (כמיטב המסורת) שכלל תמונות של מאפים וכריכים מגרים, הם פתחו את נורדיניו, מעדניה קטנה ומתוקה בסמוך לקפה נורדוי.

נורדיניו. רעות סהר, רעות סהר
קרואסון של סלמי ואמנטל/רעות סהר, רעות סהר

במשך תקופה ארוכה החלונות בנורדיניו היו מכוסים, אבל השבוע הוסרו המדבקות והצוות החל לסדר את מה שמסתמן כמו אחד מחלונות הראווה המשגעים שידענו: קרואסונים מדופדפים דק דק, עוגיות מיד אמן, עוגת שמן זית, גוז'ר דה בורגון שהיא פחזנית גבינה מבצק רבוך, מאריטוצי (Maritozzo) שהוא בריוש איטלקי רך ממולא בקצפת מסקרפונה, קינוחים כמו אי צף או פחזניות סנט אונורה על תלולית של קצפת, חיתוכיות שקדים עשויות שכבות צבעוניות ובציפוי שוקולד, מיני קראק פאי, וגם עוגת הגבינה המדוברת של קפה נורדוי יושבת שם, צועקת את שמכם. כשנכנסים פנימה לקפה-מעדניה, מגלים מקום קטן ומלא קסם, שחוץ מלהחזיק את אוסף קינוחי הוויטרינה היפה ביותר בעיר כיום, מציע גם מגוון כריכים ענק, בסטייל אירופאי ועם לא מעט מקוריות.

עוד בוואלה! אוכל

עצירת חובה בדרך לירושלים

לכתבה המלאה
נורדיניו. רעות סהר, רעות סהר
סנדביץ' ביס בקופסא שהופכת לצלחת/רעות סהר, רעות סהר

מעבר לכריכים בלחמי מחמצת ולחמי קסטן החתוכים בדיוק מרשים כמו מוצרלה ואווז, כריך בלקני, טוסט צהובה ועוד (24-38 שקלים), וכריכי הביס שמגיעים בקופסאות הפתעה קטנות שנפתחות והופכות לצלחת כמו סלט ביצים, ביס קפרזה, רושטי עם חציל ותפוח אדמה, סלמון וצפתית ועוד (18-22 שקלים), יש גם כריכי בגט ארוכים ויפהפיים מהם חותכים לפי הזמנה, 11 ס"מ מינימום ועד בגט שלם שיכול להגיע ל-50 סנטימטר (18-24 שקלים ל-11 ס"מ) עם אלטרנטיבות כמו סלט עוף קיסר, סלמי ומלפפונים חמוצים, מורטדלה עם מוצרלה ועוד, ויש גם סלטים כמו ניסואז, סלט פסטה או סלט קיסר (36 שקלים).

נורדיניו. רעות סהר, רעות סהר
מגדל עוגיות/רעות סהר, רעות סהר

בנורדיניו יש עוד חידוש, בעיקר לחובבי הקפה, מכונת קפה משוכללת וממוחשבת, שנמצאת מתחת לדלפק ונראית בחלקה העליון כמו ברזי בירה, יוקרתיים למדי יש לומר. מלבד האספרסו בלחץ שמפיקה המכונה האיטלקית הזו יש גם חליטות קפה או מה שנקרא Cold-Brew, ויש גם ניטרו קפה, קפה שנמזג בעזרת חנקן, ממש כמו בירה עם קצף.

למרות שרק לאחרונה סיפרנו לכם על האפרטיבו הנהדר של קפה נורדוי, הוא צפוי להגיע לסיומו בשבועות הקרובים במתכונתו הנוכחית ולעבור דלת ליד לנורדיניו, שם תוכלו להזמין מגוון מנות קטנות (20 שקלים) ופוקצ'ות, וגם בופה קטן של כל מיני נשנושים (49 שקלים לסועד) לצד יין, בירה או נגרוני ב-19 שקלים, ולשבת על שולחנות קטנים ברחוב ולדמיין לרגע אחד שאתם בפריז, ברומא או בלונדון, מחק את המיותר.

נורדינוי, נחלת בנימין 27 תל אביב, שעות הפעילות בימים א'-ו' 8:00-19:00

נורדיניו. רעות סהר, רעות סהר
חיתוכיות מרציפן ריינבו/רעות סהר, רעות סהר
נורדיניו. רעות סהר, רעות סהר
חותכים כריכים לפי מידה/רעות סהר, רעות סהר
נורדיניו. יעל לאור, יעל לאור
בהצלחה עם הדיאטה/יעל לאור, יעל לאור
נורדיניו. יעל לאור, יעל לאור
נעים להכיר - מאריטוצי/יעל לאור, יעל לאור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully