וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשנגחאי יכולים לקנא: המקום בתל אביב שבו תמצאו אוכל סיני מעולה

עז תלם בשיתוף יריד האוכל דיזנגוף סנטר, בשיתוף יריד האוכל דיזנגוף סנטר

17.10.2019 / 8:00

אומרים שהאוכל הסיני בארץ הרבה יותר טעים מזה שבסין ואפשר להבין את הסיבות לכך. יריד האוכל דיזנגוף סנטר השיק כרטיס טעימות אישי/זוגי, כולל הטבה לגולשי וואלה! NEWS, אז שלחנו את עז תלם ליהנות ולדגום כמה מנות קלאסיות. צפו

דוכן אוכל סיני ביריד האוכל דיזנגוף סנטר/צילום: עידו שחם, עריכת וידאו: דפני מקל

האוכל הסיני התחיל לפרוח בישראל בשנות ה-80 ומנות רבות מהמטבח העשיר, המורכב והמסועף הזה אומצו בצורה כזו או אחרת בארץ. את הגרסה העכשווית למספר מנות סיניות נוסטלגיות ניתן למצוא גם בדוכן האוכל הסיני שביריד האוכל הראשון בארץ, זה שכבר למעלה מ-20 שנה מושך אליו אלפי אנשים - יריד האוכל בדיזנגוף סנטר.

מדי סופ"ש באים האלפים כדי לטעום, לאכול ולקנות מאכלי עדות מעולים, מנות אסיאתיות והודיות ואוכל יהודי ממזרח אירופה. יריד האוכל של דיזנגוף סנטר הוא ה-מקום ליהנות בו ממטבחי עדות, מטבחים עולמיים ושילובים קולינריים שרק ישראל יכולה להציע. מעל 40 אלף מבקרים מדי סופ"ש במשך שנים אינם טועים.

יריד האוכל בדיזנגוף סנטר מתחדש לא רק מבחינת הטעמים והמנות, אלא גם מבחינת האפשרויות שהוא מעניק לאלפי המבקרים בו. בזכות כרטיס טעימות, שאותו ניתן לרכוש ככרטיס אישי או זוגי, תוכלו לטעום ממגוון המנות שבדוכנים.

הכרטיס האישי כולל שלוש טעימות ומחירו 40 שקלים והכרטיס הזוגי כולל חמש טעימות ושתייה ומחירו 70 שקלים. את הכרטיס ניתן לרכוש ביריד עצמו, בדוכן "האוכל היהודי" ליד שער 2 או ללחוץ כאן לרכישה. לגולשי וואלה! NEWS מגיעה הטבה של 15% הנחה ברכישת הכרטיס בהכנסת קוד קופון wallafood. עז תלם יצא ליריד האוכל בדיזנגוף סנטר כדי לטעום מנות שונות של אוכל סיני ונהנה מכל רגע.

לכרטיס הטעימות של יריד האוכל דיזנגוף סנטר

שעות פעילות יריד האוכל
יום חמישי 12:00-20:00
יום שישי 10:00-16:00

עז תלם בשיתוף יריד האוכל דיזנגוף סנטר, בשיתוף יריד האוכל דיזנגוף סנטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully