וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

320 ומשהו: האיטלקית החדשה והמגניבה של אשקלון

2.12.2019 / 12:50

320 ומשהו היא מסעדה איטלקית צעירה וחדשה, שנפתחה באופן מפתיע למדי בעיר אשקלון, עם טאבון מיוחד מספרד ותפריט כיפי, היא לגמרי מביאה בשורה משמחת למישור החוף הדרומי

320 ומשהו. גל זהבי,
דגים נאים באשקלון/גל זהבי

העיר אשקלון לא מככבת לעיתים קרובות במדור חדשות הקולינריה, ועכשיו היא מפציעה עם מקום חדש, ואותנו באופן אישי זה די מרגש. 320 ומשהו היא מסעדה חדשה, צעירה ומגניבה, שנפתחה לפני כחודש בחוף דלילה בעיר. ממש בסמוך לשם נמצא בר הארצ'י, ששותפיו עומדים מאחורי גם מאחורי פתיחת המסעדה החדשה- אלי גוטמן, רמי אלמליח ויוגב זגורי. השלושה, תושבי העיר, הרגישו שההיצע האיטלקי בעיר לוקה בחסר והחליטו להרים מקום שיציע חוויה איטלקית מודרנית וצעירה. עבור 320 ומשהו הם הביאו טאבון מיוחד מספרד, ובנו תפריט שמציע פיצות, פסטות, דגים נאים והרבה אלכוהול.

320 ומשהו. גל זהבי,
פיצות בטאבון שהביאו במיוחד מספרד/גל זהבי

התפריט עליו אמון זגורי, מתחיל במנות של ירקות, גבינות ודגים נאים, עם אפשרויות כמו ריקוטה צלויה עם שום קונפי, דבש ואגוזי מלך (42 שקלים); טרטר טונה אדומה בסלק מוחמץ עם קולורבי, מלפפון ופיסטוקים (58 שקלים); בוראטה עם עגבניות שרי צבעוניות ואורוגולה (52 שקלים) או סלט תפוחי אדמה סיציליאני עם צלפים, זיתי קלמטה, אנשובי וגבינת פטה (46 שקלים).

מהטאבון המסתובב המיוחד, ובטמפרטורה של 450 מעלות, יוצאות פיצות כולן מבצק בעבודת יד, עם אפשרויות כמו פיצה סלק עם מוצרלה וגבינה כחולה (52 שקלים); פיצה דג ים עם עגבניות ופלפל חריף, עשבים ויוגורט כבשים (67 שקלים) ועוד, והמון תוספות כך שתוכלו להרכיב לעצמכם את הפיצה שאתם אוהבים, כמו זוקיני, אספרגוס, כמהין, תרד, קשקבל ועוד.

עוד בוואלה! אוכל

זה המבורגר: המקום הכי מדובר באשדוד

לכתבה המלאה
320 ומשהו. גל זהבי,
פסטות עבודת יד/גל זהבי

התפריט ממשיך עם רשימה מכובדת של פסטות, גם הן עבודת יד, ועם אפשרויות כמו קאצ'יו א פפה, ספגטי בחמאה, פלפל שחור ופקורינו (52 שקלים), או רביולי עגבניות מיובשות עם ריקוטה ואגוזי מלך בחמאה, יין לבן וקרם עגבניות שרי צהובות (59 שקלים).

התפריט לא מסתיים שם ומציע גם כמה קינוחים מהפודיום האיטלקי כמו צנצנת טירמיסו (36 שקלים), פנקוטה עם פירות אדומים (32 שקלים), ויש גם פוקצ'ה נוטלה (46 שקלים) וקראק פאי למכורים (36 שקלים). תפריט האלכוהול ענק, ומציע כל מיני סוגים של נגרוני, כיאה למסעדה איטלקית שמכבדת את עצמה, וגם כמה סוגים של שפריץ על בסיס מרטיני פיירו. לחובבי הקוקטיילים יש לא מעט אפשרויות כמו קוקטייל של ביפיטר ואוזו עם סלרי, תפוחים ומלפון (45 שקלים) או "שייק וניל" על בסיס ליקר אגוזי לוז, קלואה, בייליס וגלידה וניל (44 שקלים).

320 ומשהו. גל זהבי,
בוראטה קלאסית/גל זהבי

320 ומשהו הוא הסכום בגימטריה של שמות השותפים. החלל של המסעדה גדול, ויש כמובן מרפסת בה אפשר להשקיף על השקיעות של אשקלון, ובפנים המטבח פתוח ומציע הצצה להתקנת המנות ולעבודת הצוות, הכל באווירה משפחתית של מסעדת חוף עליזה.

320 ומשהו, חוף דלידה אשקלון, 050-9099320, שעות הפעילות בימים א'-ה' 14:00-00:00, וביום שבת מ-19:00 עד 01:00. כשר ללא תעודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully