וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Calata 15: המסעדה שמביאה להרצליה ניחוחות מאיטליה

4.12.2019 / 13:47

מסעדות איטלקיות נפתחות בארץ כמו פטריות פורצ'יני לאחר הגשם, אבל Calata 15, החדשה בהרצליה פיתוח, בהחלט הצליחה למשוך את תשומת לבנו, בזכות הרקע של בעליה, הנה כל הפרטים

Calata 15 מסעדה. דניאל לילה,
פסטה תוצרת בית בקלאטה 15/דניאל לילה

חכו לפני שאתם מזמינים את הטיסה לאיטליה: אל הרצליה פיתוח הגיעה משפחה של מסעדנים איטלקיים. רייצ'ל מגי ובעלה אנדראה מגי הם מסעדנים ותיקים שבבעלותם מספר מסעדות איטלקיות באיטליה ואנגליה. רייצ'ל היא בת לאמא בריטית ואבא ישראלי וגדלה בירושלים ואנדראה הוא יליד איטליה, וידוע באיטליה גם בזכות היותו מתאגרף אולימפי ומדליסט בשנות ה-80. אחרי שגרו באיטליה, אנגליה וארה"ב, הם מגיעים לישראל במטרה להשתקע כאן, ואיזו דרך טובה יותר להשתקע מאשר לפתוח כאן מסעדה איטלקית?

Calata 15 זה גם שמה של המסעדה של בני הזוג מגי בעיר פיזארו, לחופי הים האדריאני בצפון איטליה. את הטעמים והקלאסיקות של המטבח האיטלקי הם מביאים גם ל Calata 15- בהרצליה פיתוח, עם צוות טבחים איטלקי שיעשה את הכל כמעט כמו בארץ המקור.

עוד איטלקיות שכדאי להכיר:
סרפינה - האיטלקית שהגיעה מניו יורק
לה רפובליקה - איטלקית מעולה לכל המשפחה
קוצ'ינה הס 4 - אחת האיטלקיות הטובות בארץ

Calata 15 מסעדה. דניאל לילה,
טאבון שהובא במיוחד מאיטליה/דניאל לילה

בכניסה למסעדה יש חלון דרכו אפשר להשקיף לתוך חדר הפסטה ולתהליך הכנת הפסטות הטריות, כמו טליאטלה בולונז, פפרדלה ראגו עוף, ניוקי סורנטינה ברוטב עגבניות זיתים מוצרלה ופסטו, טליאטלה פירות ים עם יין לבן, רביולי לברק וסליקורניה ועוד רבות נוספות (65-95 שקלים).

יש מגוון גדול של עיקריות כמו סקלופיני עגל פונגי עם פירה (95 שקלים); אוסובוקו עם ריזוטו פרמזן (118 שקלים) או שוק טלה בבישול ארוך לצד גראטן ירקות (128 שקלים). יש גם ברוסקטות למינהן (48-62 שקלים); מגוון מרקים כמו מרק Pasta e fagioli שהוא מרק שעועית עשיר עם פסטה עבודת יד (58 שקלים); בוראטה של מחלבת עברי (62 שקלים) או מולים ברוטב יין לבן (78 שקלים) ועוד.

מטאבון שהביאו במיוחד מאיטליה יוצאות פיצות שנחרכו באש גלויה כמו מרגריטה, פונגי, ארבע גבינות, או קווטרו סטיאג'וני עם ארטישוק, נקניקים, זיתים ופטריות. את הארוחה אפשר לסיים עם קינוחים קלאסיים שמכינה הקונדיטורית האיטלקיה אוריאלה שהגיעה לארץ במיוחד כדי ללמד את הצוות הישראלי את המתכונים המסורתיים.

עוד בוואלה! אוכל

320 ומשהו: האיטלקית החדשה והמגניבה של אשקלון

לכתבה המלאה
Calata 15 מסעדה. דניאל לילה,
יש חדר פסטה/דניאל לילה

בני הזוג מגי מגיעים לישראל כששורשיהם נטועים עמוק במקורות האוכל האיטלקי, כמעט כל חבריהם ומשפחתם מהתחום, למשל אחיו של אנדראה שמגדל מולים בפיזארו, אביו שהיה סוחר גבינות, וסבו שהיה שף בצי האיטלקי. כשפרש אנדראה מספורט מקצועי הקדיש את חייו למה שמשך אותו מאז ומעולם- יין, חומרי גלם, מגדלים ויצרני בוטיק. רייצ'ל אמונה על הצוותים ועל תרבות האירוח הנהוגה במסעדותיהם המאופיינת בחום, בשמחה ובמשפחתיות האיטלקיים.

Calata 15, מדינת היהודים 89 הרצליה פיתוח, 09-9653434, שעות הפעילות בימים א'-שבת 12:00-00:00

Calata 15. דניאל לילה,
מאיטליה להרצליה- קלאטה 15/דניאל לילה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully