וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך עד היום לא כתבו על מוטי שקשוקה?

14.1.2020 / 7:44

המונה מוצא את דוכן השקשוקה שגורם לו להישבע שכל נסיעה שלו לאיזור משמר הנגב תכלול ביקור בה, בזכות השקשוקה, בזכות המרגז, בזכות המלבי, בזכות הלימונדה, ובעיקר בעיקר בזכות החיוך של מוטי

בגט שקשוקה. קובי רובין, קובי רובין
שקשוקה מחוזקת/קובי רובין, קובי רובין

כבר הרבה שנים שמזנון מפגש הנגב קיים בכניסה לבסיס משמר הנגב, את המקום פתח סבא של מוטי ובהמשך נכנס לעסק מוטי עצמו, מעל לשלושים שנה הוא כבר במקום, עם חיוך קבוע על הפנים. כנראה שהייתי צריך לנסוע עד ליישוב צופית רק כדי לגלות במקרה שתושבי המקום הם לקוחות קבועים של מוטי שקשוקה ולפעמים נוסעים במיוחד עד לשם רק בשביל לאכול ולחזור להתגעגע עד הפעם הבאה.

כל לקוח מלך, זו הגישה של מוטי, כל לקוח הוא אהוב ומיוחד, מוטי שולט על העמדה, מזהה כל אחד בשמו, יודע מה הוא יזמין, נותן את היחס הכי טוב בעולם, בלי התחכמויות, עם המון אהבה. נהג משאית הגיע למקום, עצר את המשאית הענקית שלו וירד, מוטי מיד התחיל להכין לו את המנה שלו. מוטי שקשוקה זה קודם כל מקום של נהגים מקצועיים, הם הראשונים לזהות כל נקודת אכילה ראויה על הדרך, עוד לקוחות הצטרפו אל התור, מחכים בסבלנות לתורם.

עבורי זאת הייתה הפעם הראשונה בדוכן, מוטי זיהה על ההתחלה שאין לי מושג מה הולך פה והתחיל לעזור לי להבין מי נגד מי. תכלס מבחינתי היו רק שתי אופציות, שקשוקה בבגט עם נקניקיות מרגז או בלי, כל מי שהיה סביבי לקח לו מנה עם מרגז, אז כמובן שהלכתי גם אני על המנה המחוזקת (35 שקלים).

בגט שקשוקה. קובי רובין, קובי רובין
יש גם מלבי לקינוח/קובי רובין, קובי רובין

מוטי התחיל להכין שקשוקה במחבת אחת, ובאחרת את נקניקיות המרגז, בזמן ההמתנה הוא הוציא לי כוס של לימונדה ביתית שהוא מכין מדי יום מלימונים שלו מהבית, לימונדה לא מתוקה מידי ומרווה, שאלתי אם יש תוספת תשלום על הלימונדה, מוטי חייך והודיע שהלימונדה היא חופשית, תשתה כמה שצריך, יש מילוי חוזר.

אחרי המתנה קצרה, מוטי הוציא את הבגט עם השקשוקה שלי, עליה הונחו המרגז. לפני כן מוטי עוד מרח לי שכבת חריף אדום (לא חריף מידי) וסלט כרוב קצוץ שלא מפריע בכלל לטעם של השקשוקה וזה חשוב. השקשוקה של מוטי מלאה כל טוב, יש בה הרבה כמון, נוכח בכל ביס, היא לא מלוחה מדי, כל נגיסה מעלה חיוכים.

נקניקיות המרגז לא חריפות אבל שמנות ומלאות טעם. העגבניות הטריות שהתהפכו אל תוך התבלינים יחד עם הביצים, הכרוב הכל כך טרי ישר מהמשק של מוטי, החריף שנתן את הטעם ולא הפריע, כוס לימונדה על הצד, התחלתי לקחת ביסים יותר ויותר גדולים, השקשוקה החמה לא הפסיקה להפתיע, יחד עם הבגט הטרי שמצליח לשמור על הכל בפנים, יש רגעים בהם אתה חושש שהבגט לא יעמוד בעומס הרב, אבל הוא עומד בזה כמו גדול.

הגעתי לנחלה, מוטי שקשוקה זאת נקודת חובה על המפה מעכשיו והלאה, לא רואה את עצמי עובר בכביש ולא עוצר אצל מוטי שקשוקה, מוטי הציע לי לטעום מלבי ביתי שהוא מכין בעצמו, הוא מגיש אותו עם הרבה מי ורדים ובוטנים שקלה בעצמו. לפני שיצאתי לדרכי חזרה מוטי הזכיר לי להכין כוס קפה ולנשנש קצת עוגיות קטנות, על חשבון הבית כמובן, כל זה ב-35 שקלים בלבד.

מוטי שקשוקה, אזור גרר צומת, אשל הנשיא, 052-2393869

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully