וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההמבורגר החדש שישמח את אוהדי הכדורגל

19.1.2020 / 11:41

לאוהדים שמגיעים לבלומפילד סוף סוף יש מה לאכול לפני או אחרי המשחק, תפריט קדירות חדש בצפון ת"א, פסטיבל מרקים באשדוד, אתגר מיוחד לאנשים שאוהבים חריף באמת, ובראנץ' עכואי חדש שמוגש כל ימות השבוע. פותחים שבוע קרררר

בורגרסטיישן 23 המבורגר חדש וצבעוני, ת"א

בורגרסטיישן. אנטולי מיכאלו,
המבורגר חדש בתל אביב/אנטולי מיכאלו

ממש מול בלומפילד החדש בתל אביב, נפתחה לאחרונה המבורגרייה חדשה: בורגרסטיישן 23. את המקום פתח יונס אוסרוף, מסעדן לשעבר בהשראת ההמבורגריות 5guys, ושייק שאק האמריקאיות. ההמבורגרים במקום עשויים מבשר בקר וטלה שנטחן במקום ומוגשים בלחמניות באן - בריוש אווריריות בשלושה סוגים: לחמניית באן תרד ירוקה העוטפת את הבורגר בקר (54 שקלים), לחמניית באן סלק ורודה (64 שקלים) העוטפת את הבורגר טלה, ולחמניית באן כורכום צהובה העוטפת את הצ'יקן בורגר (48 שקלים).

בבורגרסטיישן 23 מכינים את כל הרטבים במקום, החל מגבינת צ'דר מומסת - ממש כמו בשייק שאק, צ'ימיצ'ורי, רוטב שום ספייסי, מיונז ספייסי, רוטב סטיישן בנוסחה סודית ועוד. יש בתפריט גם מיקס בשרים המעושנים במקום בלחמנייה אוורירית עם כרוב כבוש ושום קונפי (78 שקלים), ונקניקיות עשויות במקום מבשר איכותי כמו צ'וריסוס בקר (58 שקלים) או צ'וריסוס טלה (68 שקלים). לצד המנות תוכלו ליהנות מטבעות בצל, כדורי פירה ברוטב צ'דר, פוטטוס סטיישן (28 שקלים), צ'יפס (13 שקלים) או כרובית ברוטב סטיישן (25 שקלים). יש גם קינוחים ובירות כמובן. בימי שישי בין השעות 14.00-19.00 עושים קרנבל בשרים מהמעשנה בהזמנה מראש.

בורגרסטיישן 23, שארית ישראל 23 תל אביב יפו, מול שער 5 אצטדיון בלומפילד, 03-7436353, שעות הפעילות בימים שבת-ד'י 11.00-23.00, ה'-ו' 11.00-00.00

תפריט קדירות חדש בסיאטרה, ת"א

סיטארה. יהונתן בן חיים,
שוק ברווז בסיטארה/יהונתן בן חיים

השף אורן מורד משיק בסיטרה תפריט "קדירות לוהטות" המבוססות על מנות הדגל ממסעדות יוקרה שהוביל בצרפת בהשראת החורף האירופאי. הוא בחר להתמקד בכמה קדירות שכל אחת מהן מייצגת אזור מסוים בצרפת, למשל קדירת ברווז מפרגו, שוק אווז צלוי בהדרים ותמרים ,עשבים ארומטיים, מוגש עם נתח דלעת צלויה בטאבון; קדירת פירות ים מפרובנס עם סרטנים טריים, שרימפס וקלאמרי, עגבניות, פרנו וזעפרן; טאג'ין ירקות חורף ממרקש עם סלקים וגזרים צעירים, שומר ודלעת, ראס אל חנות, אריסה ועדשים ירוקים ועוד (129-159 שקלים).

סיטארה, רוזנבלום הרצל 8, בנייני סי אנד סאן תל אביב, 03-6996633

עוד בוואלה! אוכל

שני הסו-שפים לשעבר של יוסי שטרית חוזרים עם מסעדה חדשה

לכתבה המלאה

שבוע פלפלים חריפים במסעדת פדריק, מודיעין

מסעדת פדריק. אסף קרלה,
כנפיים חריפות/אסף קרלה

מסעדת הביסטרו פדריק במודיעין יוצאת בשבוע פלפלים חריפים ואתגר המנה החריפה. בין התאריכים 19-23 בינואר, לצד תפריט המסעדה, יוגש לאורחים גם תפריט מיוחד עם מבחר מנות ברמת חריפות שהולכות ומתגברות המבוססות על זני פלפלים אקזוטיים. בין המנות למשל פלפלוני פדרון מטוגנים במילוי דג קוד עם קרם פלפלים ספרדי (52 שקלים); מנת כנפי עוף חריפות ברוטב הבנרו חריף (65 שקלים); לינגוויני אלי אוליו פלפלים חריפים, ארטישוק וריקוטה (52 שקלים); סנדוויץ' בשר בבישול ארוך עם פלפלי חלפיניו וצ'יפוטלה עם אבוקדו, ספייסי מיונז וטבעת בצל קריספית (69 שקלים); קוקטייל בלאדי מארי עם סריראצ'ה צהובה על בסיס עגבניות שרי מתקתקות, לימון ועשבי תיבול (38 שקלים) ועוד. במסגרת אתגר המנה החריפה, כל אורח אשר יזמין מנת כנפיים חריפות ויסיים אותה, יזכה במנה על חשבון הבית.

פדריק, הקדר 2, מרכז עינב מודיעין, 08-8560644

מיקום חדש ומנות חדשות ב-TYO, ת"א

TYO. יהונתן בן חיים,
טורו טונה בשלושה טעמים ב-TYO/יהונתן בן חיים

מסעדת TYO עשתה רילוקיישן משכונת מונטיפיורי לנווה צדק לבניין עתיק לשימור, שם מגיש עתה המאסטר סושי יאמה סאן את יצירותיו. בחלל החדש והיפה מגיש יאמה סאן תפריט שהוא שילוב של מגוון מרקמים, צורות הכנה (נא, מאודה, מטוגן) וקשת של טעמים - ממתקתק ועד ספייסי ומשלב את עולמות הים, היבשה והצומח, באסתטיקה יפנית. מלבד המנות הוותיקות, יש כמה מנות חדשות בתפריט כמו "או טורו טונה 3 טעמים" - טרטר טורו עטוף באבוקדו עם יובה ופואגרה, סשימי טורו עם קוויאר יוזו ופונזו, טורו במרינדה צרוב קלות עם גומאדו סומיסו (91 שקלים); שלישיית הפרימיום גריל - בלאק קוד במרינדת מיסו, טורו טונה יקי, המאצ'י טריאקי, עטופים בחסה פריכה וירקות טריים עם שבבי שום ושערות פילו (88 שקלים); וואגיו חציל ופואה גרה - בשר וואגיו על הגריל עם פואה גרה קצוצה על חציל יפני ורוטב מיסו (82 שקלים); לובסטר סוגטה אגה - חצי לובסטר טרי, ירקות טריים בטמפורה, לצד קציפת יוזו מיסו על בסיס לובסטר (178 שקלים) ועוד.

TYO, שבזי 58 תל אביב, 03-9300333

פסטיבל המרקים של אשדוד

מסעדת רונג'אן. אבי רוקח,
המרק של מסעדת רונג'אן/אבי רוקח

מסעדות אשדוד מתאחדות כדי לחגוג את החורף בתפריט מרקים מיוחד שיוגש למשך שבוע שלם, בין ה-25 ועד ה-31 בינואר, במחיר של 10 שקלים. החברה לתיירות אשדוד מקיימת זו השנה השלישית את "שבוע המרק" באשדוד, בו 15 מסעדות בעיר יוסיפו לתפריט שלהן במשך שבוע מנת ספיישל של מרק שהשף או הבעלים אוהבים במיוחד. במסעדת אדיס עלם ניתן לטעום מרק עדשים אתיופי, ממתכון מכפר המוצא של אפרת, בעלת המסעדה, באתיופיה; בנמסטה ההודית יגישו מנה של דאל עדשים מסורתי; בראיחונה יהיה ניתן להזמין שורפה - מרק כבש בוכרי; ברונג'אן יגישו מרק עוף בקארי; בפיתה בסטה יכינו מרק שעועית טריפוליטאי; ווקס תציע מרק בורשט רוסי; באלדין בשדרה ניתן יהיה לאכול מרק ח'רירה מרוקאי; מסעדת מא מציעה מרק תירס עם קארי אדום וחלב קוקוס ועוד מגוון מסעדות שיציעו, במסגרת הפסטיבל, מרקים מיוחדים וחורפיים.

פרטים נוספים בעמוד הפייסבוק תיירות אשדוד

הבראנץ' החדש של מסעדת לוג'ו, עכו

מסעדת לוג'ו. Vexo digital Marketing,
ארוחת בראנץ' בעכו/Vexo digital Marketing

מסעדת לוג'ו שמביאה לעכו שילוב של מטבח טאבון ומטבח עכואי מקומי, יוצאת עם תפריט בראנץ' חדש באוריינטציה חורפית עם מנות כמו בוקר עכואי - פול מתובל בעגבניות ושום עם טחינה וביצה קשה, ירקות טריים וחמוצים (32 שקלים); סמבוסק מיקס גבינות על סלט עגבניות וביצה קשה (45 שקלים); בוקר לוג'ו עם סלמון מעושן על פוקאצ'ה עם גבינת שמנת, סלט עלים וביצת עין (51 שקלים); בוקר טוסקני - פרוסות סינטה צרובות עם קונפי שום, ביצת עין וטחינה (51 שקלים) ועוד.

הבראנץ' מוגש מידי יום עד השעה 14.00.

LUJO, בן עמי 5 עכו, 04-6497907

מנות חדשות במינה טומיי, ת"א, חיפה והקריות

מינה טומיי. אנטולי מיכאלו,
דאל בנגלור/אנטולי מיכאלו

חורף חם במינה טומי עם מנות חדשות ממטבחי השווקים האסיאתים מהמזרח הרחוק, הודו, ויאטנם, קוריאה, יפן ותאילנד. מהמטבח ההודי הצטרפה לתפריט מנת דאל מנגלור- מרק עדשים עם תפוח אדמה, גזר, בצל וקשיו בתיבול מנגלור, יוגורט, כוסברה ופאפאדם, עם אופציה לטבעוני (37 שקלים); גושט מומביי - שווארמה טלה ופרגית בתיבול קשמירי עם ארוגולה, כוסברה, בצל כבוש, צ'ילי פייסט, יוגורט, צ'אטני מנגו ולחם הודי (56 שקלים); מהמטבח יפני מוצעת מנה של יאמגו'צי דאמפלינג - שלושה כיסוני בצק במילוי עוף, מאודים וצרובים ברוטב צ'ילי ושום קריספי וסלסת בצל ירוק (42 שקלים); מהמטבח הקוריאני מוגשות באנז חציל טבעוניות - שתי לחמניות שמרים מאודות במילוי חציל מטוגן, משחת שומשום, מנגו פיקל, כוסברה, מלפפון חמוץ ובצל מטוגן וצ'ילי חריף (39 שקלים); ומהמטבח הויאטנמי תוכלו לנסות דה נאנג- קדירת שרימפס וקלמארי, בצל, תרד ובוקצ'וי ברוטב צדפות וסויה ושום קריספי עם אורז לבן (69 שקלים) ועוד.

מינה טומיי, הארבעה 17תל אביב, 03-6338183; קסטרא חיפה, 04-8273576; קריון, קריית ביאליק 04-6969699

יריד האוכל של קניון TLV, ת"א

יריד האוכל בקניון TLV. מוש הפקות,
מדי שישי בקניון TLV/מוש הפקות

קניון TLV משיק לראשונה יריד אוכל שיתקיים בימי שישי עם מגוון דוכנים אשר יציעו סוגי מאכלים שונים מהמטבח הדרוזי, ארגנטינאי, טוניסאי, הולנדי, אתיופי, בוכרי, טבעוני ועוד. השוק, שיתקיים מדי יום שישי, יכלול דוכנים כמו More Potatoes - דוכן תפוחי אדמה אפויים משדרות הדרומית, עם מגוון תוספות ומנת תירס אחת; דוכן אוכל אתיופי של אורלי, שמשתמשת בתבלינים שגדלים ברובם באתיופיה ומגישה תבשילים על האנג'רה שאוכלים בעזרת הידיים; דוכן אוכל דרוזי עם פיתה דרוזית עם לאבנה וזעתר, שמן זית, טאבולה, מסבחה, חריף, זיתים, עלי גפן וכרוב ממולא ועוד; פסטה צ'ילי - דוכן מפעל לייצור פסטות ורטבים; ממתקי חג' בק שביפו מגיעים ליריד עם חנות מתוקים מהמסורת הערבית בעבודת יד; דוכן מן האדמה עם גבינות בוטיק וממרחים; דוכן שטרודל וינאי ועוד.

שוק האוכל יתקיים בכל יום שישי בקומה התחתונה של TLV MALL, החשמונאים 100 תל אביב

תפריט מרקים חורפי בפאב הבראון, חיפה

פאב הבראון חיפה. שני מויאל,
גולאש חיפאי/שני מויאל

בפאב הבראון בחיפה השיקו תפריט מרקים חדש לכבוד החורף שנמצא בעיצומו. התפריט כולל מרק גולאש הונגרי עם גזר, תפוח אדמה, בצל, גמבה, קוביות בשר, ופפריקה מעושנת; מרק בצל צרפתי עם בצלים סגולים ולבנים, יין אדום ותבלינים; מרק עגבניות מעגבניות טריות, שמנת, גזר וסלרי; מרק בטטה קרמי עם ירקות שורש, ציר עוף ונגיעת ג'ינג'ר; לטבעונים: מרק ירקות עשיר מתפוח אדמה, בצל, גזר, סלרי, ציר ירקות עם פטרוזיליה. לצד כל המרקים מקל בייגלה פריך (38 שקלים).

הבראון, מוריה 131 חיפה, 04-8112391

יקב שטרן מתארח במסעדת פלוקה, עכו

מסעדת פלוקה עכו. מוחמד מוסא,
קלמרי ממולא/מוחמד מוסא

מסעדת פלוקה, שנפתחה לפני מספר חודשים בעיר העתיקה של עכו, תארח את יקב שטרן הגלילי לערב יין חגיגי, במהלכו תוגש ארוחה בת שבע מנות שיכין השף סעיד שאמי. בארוחה יימזגו יינות היקב, שהותאמו לאוכל. הארוחה תכלול מנות פתיחה לשולחן - לאבנה חריפה; סלק ותפוחים, שמיר וחמוציות; חצילים ביוגורט; בטטה מקורמלת; סלט עם נתחי דג, שקדים קלויים, פטרוזיליה ושמן זית; נתחי אנשובי בכבישה ביתית בשמן זית וזעתר; סביצ'ה מוסר עם שמן זית ולימון על מצע אבוקדו; פסטרמה מדג אינטיאס בכבישה ביתית במלח גס ובתיבול פיקנטי; קלמרי עם גרגירי חומוס, יוגורט ושום; פילה דג שיגיע באותו יום מהים על מצע ריזוטו פורצ'יני; מדליון של פילה עגל עם רוטב פירות יער; לקינוח - שטרויזל תפוחים חם (300 שקלים לסועד).

האירוע יתקיים ביום חמישי ה-23 ביונואר ב-19:30.

פלוקה, סלאח א דין 14 עכו, 050-8919370

מנות חדשות במסעדת טריולה, פתח תקווה

מסעדת טריולה. סיוון שוב עמי,
ניוקי עם פילה בקר/סיוון שוב עמי

תפריט חדש למסעדת טריולה שמתמקדת בבשרים המיושנים במקום, פסטות, פיצות ופירות ים. טריולה מחדשת את הקו הקולינרי שלה עם מנות כמו טורטליני סלמון - סלמון על טורטליני במילוי גבינות ובזיליקום, ברוטב חמאת עגבניות שרי, אספרגוס, וקרם פרש (98 שקלים); רגטוני מעושנים - פסטה רגטוני טרייה עם בשרים מהמעשנה בציר בקר, יין אדום, חמאה, שאטה ערמונים, תרד ופטריות (78 שקלים); פילה בס וירוקים כמו אספרגוס, שעועית, ברוקולי ותרד ברוטב חמאת לימון (110 שקלים) ועוד.

טריולה, שחם 14 פתח תקווה, 03-9198444

תפריט תותים ושוקולד במקס ברנר, כל הארץ

מקס ברנר. PINKME,
וופל תותים ושוקולד לבן/PINKME

רשת מקס ברנר משיקה תפריט חורף חדש המבוסס על שילוב בין שוקולד ותותים. בין המנות למשל פנקייק תותים ושוקולד לבן, עם גלידת וניל ושוקולד חם (52 שקלים); ULTIMATE SOUFFLE, שלישיית סופלה חם בטעמי בואנו, לוטוס ואגוזים, גלידת קרם וניל, תותים טריים, קצפת ושוקולד חם (114 שקלים); וופל תותי פרוטי, שלושה וופלים חמים עם תותים טריים וקצפת, שברי שוקולד לבן, כדורי וופל ושוקולד חם (58 שקלים); שאנטי תותים, קרם שאנטי משוקולד לבן, תותים טריים ושברים של שוקולד לבן, קצפת וקרמבל עוגיות (54 שקלים) ועוד.

בסניפי מקס ברנר

ערבי סושי בפרש דה מרקט, כפר סבא

פרש דה מרקט. אנטולי מיכאלו,
ערבי סושי בכפר סבא/אנטולי מיכאלו

מסעדת פרש דה מרקט בכפר סבא משיקה תפריט "Sushi Night" - ערבי סושי מיוחדים שיתקיימו כל יום חמישי החל משעה 18:00 עם הטבה של 1+1 על תפריט הסושי. תוכלנו לנסות למשל טופו מאקי - טופו בטמפורה, אבוקדו, פטריות שיטאקי ועירית, במעטפת שבבי פנקו (39 שקלים); פאנקפורה מדניס או סלמון עם מלפפון ועירית בציפוי של חנוקי (45 שקלים); ריינבואו סלמון עם אבוקדו ובטטה, במעטפת של דניס, טונה אדומה וסלמון (52 שקלים); דרגון בול - סלמון בטמפורה ושומשום, אספרגוס, אבוקדו ועירית במעטפת של אבוקדו, ספייסי מיונז וטריאקי (52 שקלים); אקא טונה רול - דניס, אבוקדו, בוטנים ופטריות שיטאקי במעטפת של טונה אדומה, שבבי סלמון טמפורה ועירית (58 שקלים) ועוד.

פרש דה מרקט, ויצמן 207, מתחם G כפר סבא, 09-9657717

תפריט משקאות חורף חדש ב-B-FRESH, כל הארץ

B-FRESH, בי פרש. אסף דהום,
משקה וניל מאצ'ה/אסף דהום

רשת משקאות הבריאות B-FRESH מציעה חליטות תה במגוון טעמים עם טפיוקה וכדורי פרי מקולקציית משקאות חדשה לחורף 2020. בין האפשרויות יש משקה מאצ'ה וניל חם עם גרידת לימון, תה מאצ'ה וטפיוקה (23 שקלים); צ'אי הודי חם עם הל, קינמון, זנגביל, ציפורן, אגוז מוסקט וטפיוקה (23 שקלים); חליטת סיידר תפוחים עם אננס, היביסקוק, מנגו, פאפאיה, צימוקים וטפיוקה (23 שקלים); חליטת מילק עם תה ארל גריי, חלב וטפיוקה (23 שקלים) ועוד.

בסניפי B-FRESH ברחבי הארץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully