וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לה-פנים

דנה דרבינסקי-טיקולסקר

17.1.2006 / 10:28

יש לכם מינוס בבנק ואתם רעבים? תשקיעו בלחם הפלפלים של מאפיית הבוטיק "לה-פנרייה" ברעננה ולא תצטרכו יותר מאשר גבינה לבנה סתמית בשביל ארוחת פאר

נפתח בתרחיש לשעת בוקר מוקדמת בעל שלושה מקדמים:
1. אתם ממהרים מאד למשרד
2. אתם אוהבים אבוקדו
3. יש לכם מינוס וכדאי שתפסיקו להוציא כסף על שטויות

היה ומתקיימים אצלכם שלושת התנאים הללו, סביר שתחטפו שתי פרוסות לחם מהבית, תזרקו לתיק אבוקדו, תגיעו למשרד ואז תתחילו לחפש איזה בדל לימון, מלח ופלפל שייתנו טעם לסנדוויץ' העלוב שלכם.

עכשיו, אם מתקיים גם תנאי רביעי ואתם גם גרים ברעננה, שיחקתם אותה. כי במקרה הזה אתם יכולים לדאוג שהלחם שלכם יהיה לחם הפלפלים הקלויים של מאפיית הבוטיק החדשה בפנינת השרון, "לה פנרייה" ואז תוכלו פשוט להניח בגסות חתיכות אבוקדו על לחם הפלפלים ולחדול. הלחם כבר יעשה את העבודה. כל כך עשיר ומדויק בטעמו, שלא לומר מקורי ומעניין הוא לחם הפלפלים של "לה פנרייה", עד שאפשר לשים עליו את הגבינה הלבנה המשעממת ביותר בשוק ולזכות בארוחת איכות.

גם מתוקים

וזה לא מסתיים כאן. גיל בר חיים האופה והמקים של המקום, מצטיין גם בקינוחים ומתוקים. אותם שלושה ימים בהם נחה במקרר שלי כיפת השוקולד המעולה מרעננה, היו מייסרים בתכלית. מצד אחד פיללתי שמישהו מבני הבית כבר יחסל אותה ואוכל לבשר בגאון שהסתפקתי בטעימה לימודית. מצד שני לא יכולתי להרשות לזה לקרות וככה, בלילה נמהר אחד, איגפתי את הכיפה בעלת המצע הפריך והטעם המרוכז באיבחת כפית, ואז סבלתי שלושה ימים נוספים מנקיפות מצפון קשות.

אם ייסורי חרטה בני שלושה ימים היו שורפים קלוריות מצבי היה מעולה. אבל הם לא. הם רק עשו חשק גדול יותר לטעום את עוגת השוקולד המלבנית של בר חיים (טובה מאד ואיכותית), את עוגיות הגבינה המלוחות שלו עם אגוזי הקשיו (וואו), את העוגיות הפריכות והדקות, שאגוז פקאן קלוי שרוע עליהן בתנוחה חושקת (נימוחות), את לחם הפרג (מוצר פיתוי, לא פחות) ואת הלחם מחיטה מלאה (טעים ומשביע).

24 שנים מחיי ביליתי ברעננה, העיר הסטרילית והמשעממת ביותר במדינה ולא חשבתי שאמצא מילה טובה לומר עליה, והנה.

מחיר הלחמים - 14 ש"ח, מתוקים: 23-27 ש"ח לגודל קטן, 65-110 לעוגות גדולות

"לה-פנרייה", מאפיית בוטיק ובית קפה, החרושת 32, א.ת רעננה. כשר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully