וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפחמימה שהתחכמה

נגה משל

19.1.2006 / 15:23

טבעול משיקה מאפים חדשים וטוענת שהבצק בכלל עשוי מירקות. אתם הבנתם את זה?

חברת טבעול הפכה לשם דבר בתחום תחליפי הבשר בישראל כשהשיקה בשנות ה-80 את השניצל סויה הידוע שלה. היום, 20 שנה אחרי, היא נכנסת לתחום המאפים לאחר שרשמה פטנט עולמי על בצק העשוי 50% ירקות. כן, מדובר בבצק מיוחד שהחברה פיתחה ורשמה עליו פטנט עולמי. כזה שאמור להשביע אתכם אבל לא לגרום לרגשות אשם.

המאפים החדשים שטבעול משווקת ממולאים במחית ירק (4 טעמים: תרד, בטטה, כרובית ותירס) ומזכירים בצורתם ובטעמם בורקסים מבצק עלים (חבל שלא זרו עליהם גם שומשום). בזכות הבצק החדשני המאפים אינם כוללים שומני טראנס, עשירים בסיבים תזונתיים וגם אינם מכילים צבעי מאכל וחומרים משמרים.

המאפים אינם דיאטטיים אך אחוז השומן בהם מופחת ועומד על 9% (כ-80 קלוריות ליחידה). בהשוואה לבצקי עלים רגילים מדובר בהפחתה משמעותית באחוזי שומן, אבל אל תצפו שהטעם יהיה כשל בצק עלים צרפתי. לכל דבר יש מחיר, השאלה היא אם המחיר משתלם. אם אתם סובלים מנקיפות מצפון אחרי כל בורקס שאתם מכניסים לפה זה בהחלט עשוי להיות לכם משתלם.

עינת יוזנט-רביד, סמנכ"לית השיווק טוענת שהמאפים לא עוברים עיבוד מסיבי במפעל ושהיתרונות התזונתיים המצויים בירקות, אכן מצליחים להשתמר במוצרי המאפה.

המוצרים של טבעול משווקים גם באירופה והמאפים החדשים ישתלבו גם הם בייצוא. מאפי הירקות הם רק יריית הפתיחה של טבעול, שמקווה להגדיל את נתח השוק שלה ומבטיחה שהבצק החדיש יהיה בעתיד בסיס למוצרי מאפה רבים נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully