וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבוע טעמים בעמקים

3.2.2006 / 10:00

10 מסעדות מעמקי הגליל מציעות תפריטי גורמה במחיר קבוע, לרגל חגיגות ט"ו בשבט, ב-12 עד ה-18 בפברואר

מסעדות עמק יזרעאל והסביבה חוגגות את ט"ו בשבט ב"שבוע טעמים בעמקים", שמתקיים זו השנה השנייה, ב-12 עד ה-18 בפברואר. בארוע ישתתפו עשר מסעדות מעמק יזרעאל והאזור, כולן יציעו תפריטי גורמה, במחיר קבוע של 89 שקלים לאדם לארוחה מלאה, כולל כוס יין של יקבי רמת הגולן.

מסעדות העמק מגישות

מסעדת תשרין בנצרת, הממוקמת בסמוך לכנסיית הבשורה ולעיר העתיקה, מציעה סטייק סינטה במשרה תשרין, כופתאות בשר ו"מוחמר" - נתחי עוף בתבלינים על פיתת טאבון.

המסעדת הסינית-תיאלנית שן-די, בנצרת עילית, מציעה שפע מנות לבחירה, ביניהן שרימפס ברוטב שום, נתחי סינטה עם שעועית שחורה וקדרת עוף בחצילים.

מסעדת סהרה בגליל, השוכנת בין עפולה לדברת, מציעה מאכלים מזרחיים אותנטיים, ובין המנות נתחי שוק כבש על מצע אורז, בשר טחון וצנובר, צוואר כבש ממולא, או קבב חלבי- קבב כבש מכוסה בבצק מיוחד ונאפה בטאבון.

המסעדה הכפרית צלע התבור שבכפר תבור, מציעה לבחירה סינטה מסחה - אומצת סינטה עסיסית מוגשת במחבט לוהט, פילה יען מוקפץ עם פטריות שמפיון ורוטב שמנת על מצע של אורז או נתח סלומון נורבגי קלוי באסכולה מוגש ברוטב הולנדז.

מסעדת סטרומבולי האיטלקיה מעפולה, מציעה רביולי גבינה ברוטב פונגי- פטריות שמנת ופרמזן, פיגטו- כבד עוף בחמאה וברנדי, אזמרלדה- אנטריקוט בחמאת שום ופטריות.

מפגש מזרע, על אם הדרך בין עפולה לנצרת, מתמחה בבשרים ויגישו בה תפריט עשיר הכולל בין היתר לבחירה: ביפ-בורגר העשוי מבשר טחון משובח בתוספת גבינה ובייקון, חזה עוף בסגנון טנדורי, פילה לבן ברוטב פלפלת ירוקה, ספריבס ברוטב חרדל שום ודבש.

מסעדת אוקטגון בנהלל, מציעה ארוחת בשרים, הכוללת סינטה במילוי כבד אווז במעטפת בצק פילו, קורדון בלה- חזה עוף במילוי פרמזן, חזה אווז מעושן וחרדל דיז'ון במעטפת שבבי לחם יפני, או אפשרות לא בשרית - פשטידת ירק גבינות צאן בליווי כדור גבינת שמנת ואגוזים.

הקדרה של נגה, בית שערים, המתמחה במאכלי קדרות, מציעה בשבוע העמקים מבחר תבשילי קדרות, ביניהן קדרת עוף, פילה יען או סטייק סלמון.

תשרי, עתיקות בית שערים, היא מסעדת שף כפרית כשרה, והיא מציעה פילה סלמון עטוף בעלי גפן במילוי פסטו פטרוזיליה ואגוזי לוז ברוטב פרובנסל, טאג'ין עגל בסילאן וגרהם מסאלה על מצע אורז מלא ובטטה או שוק מולארד ברוטב פורט על מצע סלט.

לה-פרנצ'סקה בקריית טבעון, מציעה בשבוע הטעמים "עוף בנוסח ציידים" עם פטריות פורטובלו, יין אדום ועגבניות, ריזוטו פירות ים או סטייק אנטרקוט מיושן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully