וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המרוקאים נותנים בראש

19.4.2006 / 9:43

אם אין לכם חברים מרוקאים להתלבש עליהם במימונה, תוכלו לנשנש מופלטה ומתוקים מסורתיים במסעדות וברים. יהיה קולולוש

מימונה מסורתית ב-ORO

מסעדת ORO חוגגת שנה בחגיגת מימונה מרוקאית אותנטית. הרחבה שמחוץ למסעדה תהפוך לפנטזיית אלף לילה ולילה. הבעלים איציק לוי נערך להמוני חוגגים במימונה שהופכת כבר למסורת במקום. החגיגות יהיו בסגנון מסורתי עם אוהלים מרוקאים בהם יוכנו המופלטות על ידי סבתות מרוקאיות, מלצרים לבושים בסגנון מרוקאי ואלפי ממתקים מרוקאיים צבעוניים וטעימים. השתייה והאלכוהול בתשלום.

ORO בכניסה למושב גאליה (בסמוך לתחנת דלק אלון) להזמנות 08-9316617

חגיגה מרוקאית ב-OM

איילת אור השפית של OM היא ממוצא מרוקאי ותציע במסעדתה ממתקים ומופלטות כפי שלמדה מאימה פאני. סועדים שיגיעו בערב המימונה יזכו לפינוקים המרוקאיים ללא תשלום נוסף.
OM רסטו-בר, בני ברית 4 הוד השרון 09-7405853

מתוקים מרוקאים באג'נדה

באג'נדה בנמל מציעים לשבור את החג עם לאפות בטאבון שיוכנו לעיני האורחים. במקום נערכים עם כ- 2000 לאפות ושני טאבוניסטים אנרגטיים. כל שולחן יקבל על חשבון הבית
צלחת מתוקים.
"אג'נדה" גריל ישראלי התערוכה 3 מתחם נמל תל אביב
שפך הירקון (מול ה TLV) טל': 03-5444418

מופלטות חינם בכנאפה

לכבוד המימונה תחגוג מסעדת הכנאפה, עם העדה המרוקאית במסיבת מימונה. לצד התפריט האוריינטאלי הרגיל תציע המסעדה מופלטות תוצרת בית שיוגשו עם טחינה גולמית ודבש בתוספת תה מרוקאי מתוק מתוק על חשבון הבית.

"כנאפה", פרישמן 90 תל אביב (פינת כיכר רבין)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

פסטיס

בביסטרו שמתאפיין במטבח פרובנסלי יגישו 2 ספיישלים מיוחדים לכבוד חגיגות המימונה: תבשיל כתף טלה מוגש עם קוסקוס, גרגרי חומוס, דלעת וירקות שורש (מנה עיקרית, 78 ש"ח) והשני עלי פילו ברוטב דבש לוונדר ובמילוי אגוזים המוגשים חמים עם גבינת סנט מור מותכת (אחרונה, 28 ש"ח) - וריאציה מעודנת ומתוחכמת למופלטה האהובה.

פסטיס, שד' רוטשילד 73, תל אביב 03-5250773, 03-6290964

מופלטות סיניות בצ'ויה

השנה תציין צ'ויה האסיאתית את המימונה במסיבת מופלטות סינית זוגית (או בשמם הנכון יותר- מנדרין פנקייקס). המנדרין פנקייק, הוא סוג של קרפ סיני שמקורו בבית הקיסרות הסינית. הפנקייק מוגש לרוב לצד מנות דגל של המטבח הקיסרי, והוא משמש כמצע למילוי בשרים וירקות לצד רטבים מתוקים וחריפים-מתוקים המדגישים את טעם הבשר.
לכבוד המימונה יעשו בצ'ויה כבוד לברווז המנדריני- שילווה כמיטב המסורת הסינית בערימה של מנדרין פנקייקס. מחיר ארוחה לזוג כולל ראשונה, ברווז וקוקטיילים – 149 ¤.

צ'ויה, קרמניצקי 2 א' תל-אביב. 03-5626665.

חמאה ודבש בלילי רסטו בר

בערב המימונה יפרגן הלילי רסטו בר מופלטות לקהל הבליינים. המופלטות המסורתיות משוחות בחמאה ודבש יחולקו חינם עם ברכת תרבחו ותסעדו.
לצד המופלטות ניתן יהיה ליהנות מהבר העשיר ומהתפריט האלג'ירי של המקום. המוזיקה ברקע תהיה Fאנק אלג'יראי ומרוקאי עם נגיעות אתניות.

לילי- רסטו בר אלג'יראי, לילינבלום 23 ת"א. 03-5166684

מימונה הודית באינדירה

לכבוד חג המימונה (20/4) מסעדת אינדירה ההודית תחגוג בטקס מימונה מיוחד משלה ותציע ללקוחותיה מופלטות בסגנון הודיות קשמיריות עם בשר ופירות יבשים.

המנה תכלול: שתי מופלטות נאן עם בשר בקר ופירות יבשים ולצדן בנג לאסי תותים עם טקילה, יוגורט, תותים, מי ורדים, הל וזעפרן במחיר 30 ¤ לסועד.

"אינדירה"- שדרות שאול המלך 4 ת"א. 03-6954437.

מתוקים במונטי

מונטי קפה-בר חדש המתמחה בוופלים בלגיים, יפתח לרגל המימונה שולחן מתוקים עם וופל מרוקאי (??) ופלטת מטבלים וממרחים מתוקים. יוגשו זוג וופלים, מטבלים וממרחים מתוקים: פלין (דבש תמרים), קרם פטיסיאר, דבש, מייפל, מחית אגסים, רוטב יין אדום ועוד. כמו כן תוגש קדרת שוקולד- עוגת שוקולד ברוטב שוקולד חם, פירות יער ורוטב וניל וקוקטייל Black Forest Martini- וודקה פטל, ליקר שוקולד, שמנת ופירות יער. 47 ¤ לסועד
לרגל הפתיחה יוצעו כל סוגי הוופלים בתפריט במחיר היכרות של 25 ש"ח.

"מונטי- וופל פלוס", קינג ג'ורג' 74 תל-אביב. 03-6201918

חפלה בטמפטיישן

בערב יום המימונה (20.4) תתקיים בטמפטיישן חפלת מימונה.
די ג'יי אוהד ינגן מוסיקה אוריינטלית וברוח תרבחו ותסעדו יחולקו לקהל מופלטות עם דבש חמאה וסוכר על חשבון הבית, מעשה ידיה של גברת יינון אמו של הברמן אילן יינון.

טמפטיישן, אלנבי 35, ת"א. 03-6290875

מימונה במישמיש

בערב יום המימונה (20.4) תיערך במישמיש מסיבת ג'אז אוריינטלית ויוגשו קוקטיילים ברוח החג כמו "מרקש", "קזבלנקה" ו"קסבה פיז".
מהשעה 20:00 בערב ועד 22:00 תפריט האוכל יוצע בחצי מחיר.

מישמיש, לילינבלום 17, תל-אביב. 03-5168178

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully