וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תרבות הפופ

סמדר ולטר

7.5.2006 / 11:11

איך עדיף להכין פופקורן, במכונה, במיקרו או בדרך הקלאסית בעזרת סיר ומכסה?

יש כמה וכמה דרכים להכין בבית פופקורן - נשנוש הסרטים האולטימטיבי, שאם לא מטביעים אותו בחמאה הוא גם דיאטטי. היופי בפופקורן הוא שמדובר בחטיף טעים, זמין ומהיר, שיש 4 דרכים להכין אותו:

הדרך החשמלית להר של פופקורן

מכניסים את הגרעינים למכשיר מיוחד להכנת פופקורן, מפעילים ומקבלים הר תפוח תוך זמן קצר. היתרונות הם שההכנה מהירה וסך הכל מדובר בגימיק נחמד שלא תופס הרבה מקום. החסרונות הם שהמכשיר דורש חיבור לחשמל ואי אפשר להכניס לתוכו תוספות כמו חמאה, כך שהאפשרות היחידה היא פופקורן רגיל (וזה יתרון למי ששומר דיאטה).
מחיר: מכמה עשרות שקלים עד 100 ¤ מקסימום. להשיג בחנויות כלי בית.

דרך הסיר והמכסה

מחממים שמן בסיר, שמים את הגרעינים, סוגרים וקולים. היתרונות הם שכל סטודנט עני שיש לו במטבח כיריים בלבד יכול להכין כך פופקורן. החיסרון הוא שבדרך זו יש סיכוי רב יותר שהפופקורן יישרף.

דרך הפלסטיק במיקרו

שמים גרעינים בקערה רגילה או בכלי פלסטיק המיועד לכך (אפשר להשיג בחנויות כלי בית, עולה כמה עשרות שקלים), מכסים ומפעילים. לכלי המיוחד יש כמה חסרונות, הוא מסורבל וגדול יחסית, מתאים אך ורק להכנת פופקורן ואי אפשר לשים בו תוספות כמו חמאה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

הדרך הקלה והיקרה של שקית מוכנה

קונים במרכולים שקיות מוכנות, שמים במיקרו ותוך דקות מקבלים שקית תפוחה. ברגע שעליתם בדיוק על כמה זמן צריך המיקרו שלכם, יש פחות פספוסים ופחות סיכוי לקבל פופקורן שרוף. השטה הזו מהירה, זמינה ולא מלכלכת כלים. החיסרון העיקרי הוא המחיר, הגרעינים בשקיות למיקרוגל יקרים יותר מגרעינים בריזה רגילה או במשקל.

אז מה כדאי?

אם אתם צרכני פופקורן כבדים או יש לכם בבית ילדים מכורים, המכשיר ישמש אתכם היטב וגם תרגישו טוב שאתם לא מציפים אותם בתוספי חמאה (פשוט תגידו להם אי אפשר!). זו גם מתנה נחמדה לאוהבי פופקורן.
מנשנשים רק מדי פעם ורוצים שתהיה לכם אופציה מהירה לאירוח לא צפוי? לכן על השקיות המוכנות. חיי המדף שלהם ארוכים יותר מאלה של גרגרים רגילים, שיכולים להתקלקל אחרי תקופה או לסבול מחברת חרקים. בכל מקרה זיכרו שאסור לתת פופקורן לילדים מתחת לגיל חמש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully