וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה נקודות זה בורי?

עפר עין-גל

13.6.2006 / 7:38

במסגרת חודש הבריאות בתל אביב נוקדו תפריטי מסעדות בעיר על פי שיטת הנקודות של "שומרי משקל". כך תוכלו לאכול בחוץ בלי לשבור את הדיאטה

המיזם של עיריית תל אביב - חודש 'בריא בתל אביב' - נועד להעלות את רמת המודעות לחיים בריאים. הפרויקט יימשך לאורך כל חודש יוני ויציע לצד מגוון פעילויות כושר וספורט במרחבים הפתוחים של העיר, גם סדנאות לבישול בריא, הרצאות על תזונה נכונה, תחרות נושאת פרסים של מתכונים בריאים וגולת הכותרת- תפריטים דיאטתיים במגוון נרחב של מסעדות מובילות בשיתוף עם "שומרי משקל".

מי שיחפוץ בארוחה במסעדה ועדיין יתעקש על המשך הדיאטה, יוכל להיעזר במיזם המבורך, שבו, לכבוד שנתה ה-40 של 'שומרי משקל', סרקו הדיאטנית ענבל קרקו וצוותה את תפריטיהן של כ-40 מסעדות, איתרו מנות בריאות ו"רזות" ושיקללו את ערכן התזונתי בנקודות. התוצאות רוכזו בתפריט מיוחד.

שיטת ספירת הנקודות הפכה לסמלה המסחרי של 'שומרי משקל'. על פי השיטה, כל נקודה היא שקלול של ערכי הקלוריות, השומן הרווי וגודל המנה. בשיטה זו אין מזון אסור, הכל מותר, בתנאי שמקפידים לא לחרוג מתקציב הנקודות היומי המותאם לכל אדם על-פי משקל גופו, גילו ומינו.

לצאת למסעדה ולהישאר בדיאטה

בין המסעדות המשתתפות בפרויקט אפשר למצוא את "פודארט" (בורי בפפיוט – 64 ¤, 8 נקודות), "ין ינג" (סלט עוף עם נענע-35 ¤, 5 נקודות), "פסטיס" (דניס אפוי ביוגורט זעתר וסומק-87 ש"ח, 10 נקודות), "קיוטו" (סורבה-18 ש"ח, 1.5 נקודות), "לה סנטרל", (פילה יען, אספרגוס ואורז - 87 ¤, 8.5 נקודות), "למון גראס" (סלט טופו - 25 ש"ח, 3 נקודות), "קימל" (טרטר סלמון - 36 ש"ח, 3 נקודות), "ספגטים" (סלט פנצנלה - 29 ¤, 1.5 ¤), "תל אביב ברוהאוס" (קרפציו בקר ורוקט - 39 ש"ח, 4 נקודות) "ג'קו" (שיפוד שרימפס בגריל בשמן זית ושום - 66 ש"ח, 6.5 נקודות) "אינגריד" (פילה סלמון במיסו, 68 ¤, 9 נקודות)HUMANATURE" – בית קפה אורגני (טופו רוזמרין - 47 ש"ח, 9 נקודות) "הבית התאילנדי" (מרק תום ים, 52 ש"ח , 3 נקודות) ואחרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully