וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקס ברנר, מאחוריך!

עפר עין-גל

17.6.2006 / 11:00

כשלרואי גרשון נמאס מהייטק הוא התחיל להשתתף בסדנאות שוקולד ובסוף הקים ממלכה מתוקה משלו עם פרלינים, ממרחים, משקאות ובית קפה צמוד

ממלכת השוקולד של רואי גרשון ואשתו שרון, מתחילה בבועת ההיי טק ומסתיימת במתחם קסום, שבו אין בכלל משמעות לקלוריות, אבל יש אהבה אמיתית לשוקולד.
עד לפני מספר שנים נהנה רואי מקריירה מצליחה כמתכנת מחשבים ואחר כך כמנהל פיתוח עסקי, אבל הבקיעים בבועת ההי טק והשחיקה שהרפתה את ידיהם של רבים בענף, עודדה את גרשון לצאת ולחפש אחר מקצוע עם משמעות.

בתום אינספור תהיות הוא התגלגל לסדנת שוקולד וגילה את הממלכה שלו. גרשון המשיך לחקור בלילות ולרקוח בימים ובהמשך אף נסע לבלגיה להרחיב אופקים.
היום הוא עומד בראש ROY, שהוא התגלמות החלום לאוהבי השוקולד. כניסה למשכנו והרחת ניחוחות השוקולד מיד מעלה בראש סצינות מ'צ'רלי וממלכת השוקולד'. מקס ברנר, מאחוריך!

ROY מייצר ערב רב של פרלינים איכותיים מחומרים טבעיים ובעבודת יד (בטעמים מסורתיים יותר כאספרסו, ומסורתיים פחות כפסיפלורה, מנגו, לימון בניחוח נענע, צ'אי מסאלה וצ'ילי בעל חרפרפות עדינה). עוד תמצאו במרכולתו טראפלס, ממרחי שוקולד שונים, משקאות שוקולד אלכוהוליים וטבלאות שוקולד מריר 70% עם תוספות כג'ינג'ר. למי שטרם אמר נואש, את המקום מעטרים פסלי שוקולד מעשה ידי גרשון להתפאר (שחלקם אף אירוטיים).

אולי סדנת פיסול אירוטי בשוקולד?

במתחם יש גם בית קפה המציע תפריט מגוון ומתוק, שמציע בבוקר שלל קרואסונים, ובהמשך כל ואריאציית שוקולד אפשרית כולל שיפודי שוקולד, מוס שוקולד 70% וגלידות תוצרת בית. המחירים סבירים מאוד ואינם עוברים את ה-30 ש"ח, והכל אפשר גם לקחת הביתה (עוגות שלמות ב-120 ש"ח).

למי שתקוע בבועת היי טק משלו ויש לו חלום לפרוץ אותה לעבר חיים מתוקים יותר, רואי עורך סדנאות שוקולד בפורמטים משתנים: שיעורים פרטיים של אחד על אחד, שבתום חמש שעות מבטיח גרשון שגם אתם תהיו מסוגלים להכין פרלינים בעצמכם, מפגשי קבוצות קטנות לפי הזמנה (גם בביתכם) וסדנת פיסול אירוטי בשוקולד, שכוללת גם הכנת משקאות שוקולד אלכוהוליים ועשויה להיות אופציה פופולרית במסיבות רווקות.

ולסיום סיומת: למי שמפחדת שחלילה תהיה לה צניחת סוכר רגע לפני החופה, מציע גרשון זרי כלה בשילוב פרחים אמיתיים ושוקולד בעבודת יד, בשלל צורות. יש לבבות שוקולד לבן, פרחים ופרפרים משוקולד חלב או שוקולד מריר. הזרים מעוצבים בהתאמה אישית לפי דרישת הכלה בשלל שילובים וצבעים, כיד הדמיון החופשית ובהזמנה של כשבוע מראש (250 ש"ח – 400 ¤). השאלה היחידה היא מה עושים כדי שהם לא יימסו וילכלכו את השמלה?

"Roy Chocolate" (כשר), יד חרוצים 15, תל אביב. 03-6874411. פתוח: א'-ה': 8:00 עד חצות, ו': 8:30 עד כניסת השבת, שבת: ממוצאי שבת עד אחרון הלקוחות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully