וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא חייבים בלילה הלבן

27.6.2006 / 13:46

לרגל חגיגות העיר הלבנה מציעות מסעדות בתל אביב ארוחה מלאה ב-75 ¤. הבשורה המשמחת היא שהמבצע מתקיים לא רק בליל חמישי, אלא מעתה ועד 1 ביולי בכל שעות היום. משתלם

ביום חמישי הקרוב (29 ביוני) ייחגג בפעם השנייה בתל אביב לילה לבן, גם כי זה קורה בערים הגדולות באירופה מדי שנה, אבל בעיקר כדרך מסורתית לחגוג את הכרזתה של תל אביב כאתר מורשת תרבות עולמית על ידי אונסק"ו. בהכרזה על העיר הלבנה לפני שנתיים הוחלט לשמר כ-1,100 מבנים תל אביביים בסגנון הבאוהאוס והתנועה המודרנית, שריכוזם הגדול במרכז העיר הוא ייחודי בנוף האורבני העולמי.

האירועים השנה יהיו נרחבים יותר ויכללו מוזיאונים וגלריות שיישארו פתוחים עד השעות הקטנות, מיצגי אמנות ומחול, הרקדות ומסיבות, שירה בציבור, הופעות מוזיקה ותיאטרון במחירים מיוחדים, הרצאות וסיורים, מרתוני סרטים ועוד (פרטים מלאים באתר האינטרנט של עיריית תל אביב).

בתחום הקולינרי כ-34 מסעדות בעיר מציעות במסגרת החגיגות תפריט ארוחה מלאה (ראשונה, עיקרית וקינוח) ב-75 ש"ח. מה שלא כולם יודעים הוא שהמבצע בתוקף לא רק בליל חמישי הלבן, אלא מעתה ועד 1 ביולי בכל שעות היום. מתיחת התאריכים הופכת את המבצע למשתלם ונינוח הרבה יותר ואנחנו ממליצים לפקוד את אחת המסעדות דווקא לא בליל חמישי, כשהעיר מציעה כל כך הרבה אטרקציות לשוטטות לילית פעילה.

בין המסעדות: "תהל" (למשל: גספצ'ו, ריזוטו שרימפס וקרם קטאלן), "פסטיס" (ביסק סרטנים, צלע לבנה וערק אשכוליות ונענע), "קיוטו סלסה בר" (סלט סשימי, פילב לברק וקערת קדאיף ומסקרפונה), "מיקה" (קלמרי פריך, קדרת פירות ים בחלב קוקוס), "קימל" פטה כבדי עוף בקלוודוס, שוק אווז, קוקטייל לבן), "שה רומי" (פאטה כבד, המבורגר פטריות ובצל, טארטלט פירות), "מוזס" (כנפי עוף בטבסקו, מוזס בורגר, טראפלס שוקולד), "דים סאם" (ירקות כבושים, 3 מנות דים סאם, קציפת ערמונים) ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully