וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לחובבי הפיצה הדקה

עפר עין-גל

22.8.2006 / 7:58

ל"צ'ילי", הפיצרייה הלא כשרה מירושלים, יש סניף ברחוב בוגרשוב. הבעלים מקפידים על חומרי איכות ומציעים אופציות מקוריות וטעימות כמו ברוקולי עם בולגרית ושבבי שקדים

כשפתחו האחים אייל (33) ואדיר (29) להב את הפיצרייה הראשונה שלהם - שהייתה גם הפיצרייה הראשונה הלא כשרה היחידה בירושלים - הם הפכו לסלבס במאה שערים. הפפרוני על הפיצה ומכירת חמץ בפסח הביאו עליהם פשקווילי נאצה והפגנות בפתח הפיצרייה.

היום, אחרי שבע שנים נשאר אדיר בסניף הירושלמי, והאח אייל ואליסון אישתו, החליטו שהגיעה העת להתרחב, ולפני שבעה חודשים פתחו את הסניף תל אביבי. "אני חושב שלמרות שהתחלנו בירושלים, הפיצה שלנו מאוד תל אביבית" מסביר אייל "אמנם התחרות פה מאוד קשה כי יש המון היצע, אבל מצד שני לא הרגשנו שיש מקום לעוד פיצרייה לא כשרה בירושלים".

אייל, שלפני כן היה בעליו של הבר הירושלמי המיתולוגי 'ריף ראף' - אבן שואבת לחילונים בעיר, מדגיש את השימוש בחומרים טבעיים. "את הרוטב לפיצה אנחנו מבשלים בעצמנו מעגבניות אמיתיות טריות, ולא מקופסה ומוסיפים רק עשבי תיבול. פרט לארטישוק, האננס והתירס שהם מקופסה, אנחנו מאוד משתדלים להכין את התוספות לבד. הברוקולי טרי, הפלפל הקלוי והפסטו גם נעשים כאן. הרבה נוטים להוזיל עלויות בקמח פחות משובח, אצלנו אין פשרות. אפשר להגיד שאנחנו משתמשים באלמנטים של גורמה לפאסט פוד".

לחובבי הבצק הדק, אך עדיין מורגש (בניגוד לבצק הנייר של 'עגבנייה' לדוגמה), צ'ילי היא פתרון מצוין. יש להם קומבינציות משובחות שטריות חומרי הגלם, הופכת אותן להצלחה בגזרה. פיצה ברוקולי עם גבינה בולגרית ושבבי שקדים קלויים היא הטעימה והמסקרנת ביניהן, אבל גם הפסטו עם פרוסות 'פרומעז' ועגבניות מיובשות - מצוינת.

כהומאז' לטרנד המקסיקני, שהולך ומתחזק בבוגרשוב עם פתיחתה של מסעדת 'מקסיקנה' בפינת בן יהודה (שהייתה פיצריה ועכשיו מגישה גם מיני טורטיות) - מגישים בצ'ילי את הוורסייה שלהם עם בשר טחון, פלפלים קלויים, תירס וצ'ילי חריף אש.

מאמינים שהכל הולך על פיצה

"אנחנו מאמינים שאפשר לשים על הפיצה כמעט כל דבר שרק אפשר לחשוב עליו" מתפייט אייל וממשיך: "מגוון התוספות האדיר שלנו, השילובים הייחודיים שיצרנו ומגוון הטעמים שאנו נותנים לחלק מהתוספות שלנו - יוצרים ומשלימים את המוצר והופכים אותו לכזה שמתבלט מעל כל פיצה אחרת שאני טעמתי".

מי שמרגיש יצירתי במיוחד יכול לקמבן לפי טעמו שלל תוספות (8-12 ש"ח) כפטריות ובצל מטוגנים, עוף חריף, בולונז, צ'וריסו פיקנטית, וגבינה מותכת.

פיצה אישית - 21 ש"ח, בינונית - 49 ש"ח, משפחתית - 59 ש"ח.

"צ'ילי פיצה". רח' הלל 28 ירושלים טל.02-6254040
בוגרשוב 72 תל אביב. טל. 03-6207080. משלוחים כל השבוע, עד אזור צהלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully