וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה תל אביב או הונג קונג?

תיגל נשיא

28.8.2006 / 14:24

אחרי שדיווחנו על האסייאתית 'מינה טומיי' והנודלייה 'wok to walk' מסתבר שגם השכנים מ'הסושייה' מרחיבים אופקים. Gonoodles החדשה מציעה מוקפצי פאסט פוד בדגש על בריאות ורוחניות

בעלי הסושייה באבן גבירול – האנשים שהביאו את הסושי לרחוב – פתחו לפני כשבוע בסמוך את Gonoodles, מסעדת פאסט פוד של אוכל מוקפץ.
בדומה ל- wok to walk , שנפתחה לפניי כחודשיים, גם כאן שמים דגש על בריאות, טבעיות ושמירה על ערכיו התזונתיים של המזון. דגש נוסף, חשוב לא פחות, שמים ב'גונודלס' על רוחניות: המוטו של המסעדה הוא חשיבה נכונה, כלומר חיובית. הבעלים (שביקשו להישאר אנונימיים מחמת הצניעות) רואים בדרך חיים הזו ובהעברת מסר החיוביות ערך עליון, שחשיבותו לא פחותה מהגשת אוכל בריא בצורה מעניינת ובמחיר הוגן.

המנות בתפריט מוכנות על פי מתכונים מסורתיים מהמזרח הרחוק, שהותאמו במיוחד לחך הישראלי, כמו איטריות אורז חום מלא מוקפצות ברוטב סאטה, טופו וירקות (28 ¤), אטריות שעועית אורגניות ברוטב סויה תאילנדית עם ירקות, ביצה ובקר (38 ¤) ואטריות ביצים ברוטב חצילים ומייפל מוקפצות עם עוף וירקות (37 ¤). כמו כן יוגשו במקום מרקים, אגרולים במילויים שונים סלטים וקינוחים, כולם על טוהרת המזרח הרחוק. בקרוב, אם תחשבו מספיק חיובי, יהיה גם שירות משלוחים.

Gonoodles. אבן גבירול 54. טלפון עדיין אין. פתוח א'-ד' 11:30-2:00, ה'-ו' 11:30-3:00, שבת 12:30-2:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully