וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתחננת שילקקו לה את הקרם

איתי להט

4.10.2006 / 9:18

הסניף החדש של 'בוטיק סנטרל' בדיזנגוף מביא ניחוח צרפתי לרחוב ומאפיו לא יביישו אפילו את התיירים מצרפת. אפשר בהחלט לזנוח את הקרואסונים של רשתות הקפה השכנות

מי שמתגורר בסמוך לרחוב דיזנגוף פינת בן גוריון בת"א זכה לאחרונה לעוד תוספת קולינרית משובחת – סניף של 'בוטיק סנטרל' – פטיסרי צרפתי אמיתי.

החנות הקטנה המעוצבת בעץ כפרי ובבטון, מצטרפת לשתי אחיותיה בעיר ובניגוד לרשתות הקפה הגדולות, היא מציעה בראש ובראשונה את תוצרת הקונדיטוריה ועל הדרך אפשר גם לקבל כוס קפה בשביל הקרואסון בעמידה.

כחלק מהתפשטות של הגל הצרפתי, יש ל'בוטיק סנטרל' היצע שיהפוך את הפרנקופילים למאושרים. המתוקים שמוגשים מהממים, בין העוגות האישיות (17 ל- 24 ¤) אפשר להתנפל על פאי פטל מגרה וסקסי (24 ¤), עוגת פחזניות בשם סנט אונורה, שפשוט מתחננת שילקקו לה את הקרם, או עוגות מילפוי מגונדרת (19 ¤, המקבילה הצרפתית לקרם שניט).

הבריושים (8 ¤ ליחידה) אותם לא קל להשיג במחוזותינו, לעומת שכיחותם של הקרואסונים, התברכו במרקם בצק בשרני שמתאם בול עם כוס קפוצי'נו במקום.
שני להיטים חמים נוספים: קרואסון פיסטוק (12 ¤), מכוסה ירוקת של שבבי פיסטוק טריים מעל וקרואסון תפוחים - מעין שעטנז בין פאי לקרואסון צרפתי.

מה שיישמח דווקא את הצד האיטלקי של המכורים למאפים, הם מאפי אנטיפסטי עם פלפלים קלויים, חצילים וקישואים, לצד מגוון קישים על בצק פריך.

לצד התוצרת הטעימה והשירות החינני, הצליחו ב'בוטיק סנטרל' ליצור את האווירה הכי צרפתית בעיר. ייתכן שבקיץ הבא זה יהיה ה-מקום לצוד בו חתן צרפתי מזדמן.

עוד פרט קטן ששווה להפנים, אם הגעתם לסניף (או לסניפים האחרים) אחרי שעה 18:00 תוכלו ליהנות ממבצע של 1+1 על כל המאפים.

___________________________________________________________
'בוטיק סנטרל', דיזנגוף 171, א'-ה': 21:00-7:00, ו': 16:00-7:00.
סניפים נוספים: ז'בוטינסקי 120, כיכר המדינה, 03-6951196, כיכר מסריק, פינת פרישמן 90.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully