וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החוק שהורג את המבשלות והיקבים הקטנים

יצרני הבירה והיין הקטנים מתאגדים כדי להלחם בחוק החדש האוסר עליהם לפרסם את תוצרת באינטרנט. המשמעות: גזר דין מוות לתעשיית האלכוהול המקומית

דניאל בוק

תקופה לא פשוטה עוברת על יצרני האלכוהול המקומיים. לא מספיקה העובדה כי הם נאלצים להילחם במלחמת הישרדות יומיומית על מקומם בשוק רווי מתחרים ומצומצם. כעת, עומדים יצרני האלכוהול הישראלים אל מול חוק שאוסר עליהם לפרסם את תוצרתם באינטרנט. המשמעות של חוק כזה היא הפסקת היכולת של היצרנים, בייחוד אלה שהינם בקנה מידה קטן יחסית ונחשבים ליצרני בוטיק, לתקשר עם הלקוחות שלהם ולהעביר להם אינפורמציה (מה שהיה קורה עד כה בעיקר בפלטפורמות אינטרנטיות חינמיות).

חוק כזה כמובן אינו חל על יצרני אלכוהול בינלאומיים וענקיים ואי לכך משפיע בעיקר על השחקנים החלשים יותר במגרש, שהופכים לאנדרדוג, והוא עשוי להסב נזק של ממש לענף האלכוהול בייצור ישראלי. כתוצאה מהמצב הזה התאגדה לאחרונה קבוצת בעלי מבשלות בירה ויקבים ישראלים ופנתה לשר הכלכלה נפתלי בנט, בבקשה לשינוי החוק בטרם הוא יחסל את תעשיית האלכוהול המקומית. הגענו למבשלת דאנסינג קאמל בתל אביב, שלוקחת חלק בניסיון לעצור את החוק מיציאה לפועל, על מנת לשמוע פרטים נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully