וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ימי בנימינה

רותם דרוב

10.11.2008 / 0:01

כנראה שהדבר היחיד שחסר ב"רק בשר" החדשה בתל אביב, זה מיטות קטנות שתוכלו לנמנם בהן בכיף אחרי כל כך הרבה בשר ויין

"רק בשר" שנפתחה בתחילת רחוב סלמה בתל אביב, מול תחנת המשטרה מכוונת לקרניבורים שהפנטזיה שלהם היא משתה כיד המלך. את המקום פתח דני ברנד הבעלים של מסעדת בנימינה אשר שכנה בעבר ברחוב הארבעה והתמחתה בבשרים מעושנים והיום הוא מפעיל את בית הקפה בסנימטק הסמוך.

תסלחו לנו על משחק המילים, אבל זה לא רק הבשר. במקום יש גם מבצע אטרקטיבי על היין שליד הבשר. תמורת 15 שקל בלבד תקבלו יין ללא הגבלה עד שתיפלו שדודים, לשאלה מה ההגיון במבצע מטורף שכזה מסביר ברנד: "היין הוא היח"צן הכי טוב שלי. את התחשיב של ההוצאות אני מכניס לתחום הפרסום. בשביל לשמוע על מסעדה בדרומה של שכונת פלורנטין בואכה יפו צריכים לעבוד קשה".

ברנד הוא קיבוצניק לשעבר, אגרונום במקצועו שכמו הרבה קיבוצניקים לשעבר היה צריך להמציא את עצמו מחדש בעיר הגדולה. בתחילת שנות ה-90 היה בין הראשונים להביא את הקריוקי לארץ, לאחר מכן פתח מסעדה בבנימינה, סגר אותה ופתח אותה שוב כאמור ברחוב הארבעה. מי שיכנס ל"רק בשר" יתרשם מהמבנה הערבי העתיק שמזכיר קצת את החלל של "יועזר בר יין", די הגיוני בהתחשב שכנראה היה זה אותו ארכיטקט במאה ה-19 אשר תכנן את שני המבנים - קשתות אבן גדולות, חלונות אבן מעוטרים שלא מובילים לשום מקום ורצפה מצוירת יפהפיה. חקירה של ברנד הובילה לכך שחוץ מהמוסך והמסגריה אשר שכנו שם בעבר, בשנות ה-50 שימש המבנה בית אריזה של תפוזי 'גאפה' ובעבר הרחוק יותר שימש מחסני תבואה ואורוות סוסים.

הרעיון ב'רק בשר' הוא די פשוט, המארחת תוביל אתכם לגריל-מן ולמקרר הבשרים, לוח גדול על הקיר ייתן לכם את פירוט הבשרים לפי משקל של 100 גרם כמו אנטריקוט ב-32 שקל, נתח קצבים ב-28 שקל, צלעות טלה ב-26 שקל וגם בשרים טחונים כמו המבורגר ב-17.5 שקל ל-100 גרם. המנה תלווה בתפוחי אדמה אפויים ובלקט ירוק של עלים. אתם תבחרו את גודל הנתח, ישקלו אותו מול עיניכם ואתם תשלמו רק על מה שלקחתם. דני ברנד מציע בצהרים 35% הנחה על התפריט, ובזמן ההרצה גם 25% הנחה על תפריט הערב.

רק בשר, סלמה 19 תל אביב. 03-6813590
שעות פתיחה א'-ה' 12:00 עד אחרון הלקוחות. ו' מ'– 12:00 עד כניסת השבת ובמוצ"ש עד אחרון הלקוחות.

  • עוד באותו נושא:
  • בשר
  • רק בשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully