וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספייס איט אאוט

נגה משל

13.4.2005 / 13:24

130 תבלינים, מוצרי בישול ואפייה מכל העולם, כלי מטבח ואולם לסדנאות בישול – חנות "Spices” החדשה ברמת החייל בתל אביב מצטרפת לטרנד החנויות החווייתיות לבשלן החובב

חנויות כלי מטבח ואקססוריז לבשלנים חובבים הם כנראה טרנד שהולך וצובר תאוצה, אחרת קשה להסביר את מבול החנויות הללו שנפתחו כאן לאחרונה. "ג'ינג'ר", חנות למוצרי מזון אסייאתיים נפתחה לא מכבר ליד רחוב המסגר; חברת "ארגל", שהתמחתה עד כה באספקת ציוד לבתי מלון ומסעדות מוכרת עתה גם ליחידים ב"ארגל אקספרס" ברחוב השלבים; וממש לאחרונה נפתחה בהדר יוסף "ספייסס" (SPICES). מדובר בחנות מעוררת תיאבון ובה שקי תבלינים ותערובות תיבול וקפה, קטניות, דגנים, חומרי גלם לבישול, כלי מטבח וציוד אפייה. המתחם הקולינרי כולל גם חדר להעברת סדנאות בישול.

סניף הדגל שלה בהדר יוסף גדול, מרשים ובהחלט מעורר תיאבון וחדוות קנייה. גם בחדר הסמוך, בו יועברו סדנאות בישול, הושקעה מחשבה והיתרון הבולט של החנות הוא שצוות המוכרים בה הוכשר במיוחד כדי לסייע לקונים. משמעות הדבר, שאם יהיו לכם שאלות על כמות המים שצריך להוסיף לבישול אורז בר או תהיות על תבשילי דוחן ושימושיו של זסטר ללימון – יהיה מי שיעזור לכם.

החנות כוללת 130 סוגי תבלינים במרקמים שונים (טחונים, גרוסים, שלמים), דגנים, קטניות ופירות יבשים בתפזורת לצד שמני זית, חומצים, רטבים וחומרי גלם נוספים חובקי עולם. בעתיד גם תהיה פינת ספרי בישול וספרות מקצועית ומהחנות נמסר שמחירי התבלינים דומים לאלה של שוק לווינסקי והפפריקה אף זולה יותר. ממבחן חלב הקוקוס עלה שפחית של הנוזל תעלה לכם ב"ספייסס" 5.90 ¤ (5.45 ¤ ב"ג'ינג'ר"). לחנות צמודה חצר ובה גינת צמחי תבלין המיועדים למכירה ורחבה שניתן יהיה לערוך בה אירועים שונים ועל הניהול המקצועי-קולינרי מופקדת השפית מיקה שרון.

היזמים של "ספייסס" הם אנשי עסקים בעלי ניסיון בתחום המזון: קובי חיון (מנכ"ל 'ברגר קינג' לשעבר), אלי מירון (סמנכ"ל השיווק של 'קוקה קולה' לשעבר), תמיר ברלקו (מנכ"ל ושותף לשעבר ב'ארקפה') ומיקי ביטרמן (לשעבר מנהל השיווק של 'שופרסל'). לכן, אם לכאורה נראה שיש כבר יותר מדי חנויות מתמחות ופחות מדי קונים חובבים שיביאו רווחים, אפשר לסמוך על החבר'ה האלה שהם כבר יודעים דבר או שניים בביזנס ויש להם אורך נשימה כלכלי.

לדברי תמיר ברלקו, השותפים מתכננים להפוך את "ספייסס" לרשת מרכזים לתרבות הבישול, האפייה, ולפתוח 15 סניפים ברחבי הארץ (עוד 5 בשלוש השנים הקרובות). עוד לדבריו, הקמתה נולדה על רקע התפתחות הטרנד הקולינרי בארץ והעניין התקשורתי הרב סביב המטבח.

השם והלוגו של החנות מתקשרים לטעמים מן העולם, לצבעי אדמה ולמוטו שלה, חבל רק שהוא קליט וכתיב באנגלית – "Spices", אך צולע בעברית - אפשר היה למצוא משהו עם קצת "ספייס" גם בעברית.

"Spices", קהילת סלוניקי 11 הדר יוסף, תל אביב, טל': 03-6475555. שעות פתיחה: א'-ה': 9:00-21:00, ו' 9:00-15:00.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully