וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוכל רחוב: משולש בורקס לוהט מרמלה

10.10.2011 / 15:55

קובי רובין ממשיך לאחוז בעוז בהגה המונית ולאתר ברחבי הארץ את אוכל הרחוב המשובח ביותר. הפעם, ביס מבורקס יושקו ברמלה – המונה טועם

לכל המדורים של אוכל רחוב

בורקס יושקו ברמלה. קובי רובין
בורקס יושקו ברמלה/קובי רובין

יושקו פתח את הבורקסיה החמימה לפני 30 שנה ברמלה, עוד בשנות הבורקס העליזות, יחד עם גדי. אחר כך הוא השאיר את גדי ואת השם והמשיך בדרכו כדי לפתוח מפעל לבורקס. אחרי כמה שנים הוא חזר, כי אין כמו בבית, והיום הם שוב יחד: יושקו מנגן על המיתרים הנרגנים ואילו גדי על השמחה.

עם אופטימיות חד פעמית ועם חיוך תמידי, מנצח גדי על הכנת המשולשים המדהימים והמדויקים, כאילו שנות השבעים-שמונים לא חלפו עברו מעולם. בעצם, אפשר להגיד שרמלה כעיר נשארה כולה על צומת התקוע על ציר הזמן. לכן, כשנכנסים לבורקסיה – אתם למעשה שבויים לכל החיים. גם אם לא תהיו רעבים, המונית שלי (והאוטו שלכם) יעצרו שם אוטומטית, בלי לחשוב פעמיים.

צריך ורצוי להיכנס לתוך המקום של יושקו עד למטבח כדי לשאוף קצת אוויר מלא חיוניות ופחמימות. פה מאמינים ברוח שטות קלה, כי כשהעסק מגלגל את עצמו כבר שנים עם קהל לקוחות השבוי בטעם הנפלא, חוויית האכילה היא רק חלק מהסיפור. יושקו הנרגן וגדי החייכן ינהלו איתכם שיחה בזמן שהם מדברים במקביל עם כל האנשים שבמקום, כך שרוב הזמן ישנו זמזום קשקושים ואולי גם תצליחו בין הזמזומים לראות את יושקו וגדי מחייכים בעוד יושקו נהנה לעקוץ עוד לקוח שבוי מזדמן.

מומלץ ללכת בפעמים הראשונות על משולש הגבינה (14 שקלים) הידוע והמדויק, וגדי מכין אותו בצורה משוגעת להפליא עם עשרות שכבות של בצק עלים וגבינה שנימוחה בפה. אפשר גם בורקס תפוחי אדמה או תרד. בכל מקרה מומלץ מאוד לא לארוז את הבורקס ולקחת, אלא לשבת כמה דקות ולבלוס בהנאה.


בורקס יושקו. רחוב קלאוזנר 4, רמלה. 08-9240543

שעות פתיחה: א'-ו' 05:00-12:00

בורקס יושקו ברמלה. קובי רובין
בורקס יושקו ברמלה/קובי רובין
  • עוד באותו נושא:
  • בורקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully