וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המקום הלוהט: טאיזו

16.5.2013 / 13:56

מסעדת טאיזו של השף יובל בן נריה נפתחה לפני כחודשיים וכבר זכתה לאינספור סופרלטיבים. הצצה למטבח של המסעדה הכי עמוסה בתל אביב

צילום: דייב שחר בימוי: בת גולן עריכה: אמיר קוטיגרו

מסעדת טאיזו נפתחה לפני מספר שבועות במגדל לוינשטיין. מאחורי הסירים עומד השף הצעיר יובל בן נריה (ששימש בעבר כשף מסעדת הרברט סמואל, ועבד בין היתר גם ברפאל של השף רפי כהן).

Taizu היא גם בין המיזמים המושקעים והמקצועיים שנראו בתחום המסעדנות הישראלי בשנים האחרונות. למעט העובדה כי במסעדה הוש'עו מיליוני דולרם היא מציגה חדשנות גם במטבח - שילוב בין המטבחים האסיאתיים הקלאסיים, עם חומרים מקומיים וטכנולוגיות של בישול מודרני.

במרכז המסעדה מטבח פתוח, ובמרחב 5 מתחמים פנימיים שונים, כל אחד באווירה אחרת: לאונג' בלתי פורמלי, עם כ-45 מקומות ישיבה, מתחם חיצוני, ועוד. לשם הפרויקט השאפתני אף יובאו מארצות המזרח תבלינים, רטבים מיוחדים ועוד חומרי גלם, שטרם היו בשימוש בישראל. התפריט מחולק לאגפים, שמבוססים על התעצמות הדרגתית של התיבול והטעמים. בין המנות פוט סטיקרס בשר לבן, כוסברה, תרד טורקי, יוגורט בפאלו, סויה מאסטר (48 שקלים), תמנון מעושן, בוטנים קלויים, בזיליקום אדום, ויניגרט פלפל לבן (68 שקלים), קלמרי טנדורי, שמנת חמוצה, שקדים קלויים, כוסברה, טילקוט מסאלה (58 שקלים) ורוק שרימפס, יוגורט תמרינדי, תפוחי אדמה, כורכום, אפונה, קשיו מקורמלים (52 שקלים), ועוד.

להזמנות: טאיזו. דרך בגין 23, תל אביב. 03-5225005. לא כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully