וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוכל רחוב: חומוס פאפא בדרכים

24.5.2011 / 6:41

המונה טועם מנה בחומוס פאפא, היכן שמתקבצים כל נהגי המשאיות לאכול את המנה היומית שלהם בכניסה לטירת יהודה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חומוס פאפא. מנה גדולה ולמרות זאת אפשר לקבל תוספת/מערכת וואלה!, צילום מסך

על כביש קישור קטן בין איפה-שהוא אל לאן-שהוא, קרוב לראש העין, פזורים ישובים שסימנו את הגבול שהיה פעם, ישובי הספר בימים עברו. היום, הרבה חברות גדולות במשק העבירו את מחסניהן לאיזור זה מטעמי ארנונה ידידותית וקירבה אל מרכז הארץ. בשל כמות המשאיות הגדולה שמגיעה לאיזורים האלה, היום ניצבות כיכרות לפני הכניסות לישובים, שמחייבות את הנהג להאט, ולו במעט את קצב הנסיעה.

כשהקצב מואט לעת צומת, בצד הימיני של כיכר הגישה לישובים גבעת כ"ח וטירת יהודה, ניצב שלט מאיר עיניים באותיות קידוש לבנה, למען קדושת המקום: "חומוס פאפא", על שם אבינו (או יותר נכון אביהם) שבשמיים.

החומוס (20 שקלים) נעשה במקום בהקפדה יתרה על הניקיון, והוא טרי, טעים, אוורירי ומאוד בסיסי ואדמתי בטעמו וגם לא מתובל יתר על המידה שזו ממש מציאה. המנה מגובה בתקרובת זיתים ועגבניות וכמובן פיתות תימניות מעולות (ממאפיית ידעי המשובחת בראש העין) שרק מוסיפות לחוויית הניגוב. במקום אפשר גם למצוא: מעורב, שקשוקה, חזה עוף או שניצל בבגט.

פאפא, השוכן על עגלה מחוברת לטנדר (למען הארעיות), נפתח על ידי מיכאל ורון, שני חבר'ה רציניים עם כיפות גדולות ועם הרבה רצון טוב להשביע את לקוחותיהם עד תום. בימים הראשונים שלהם במקום הבינו מיכאל ורון שהמנה שלהם גדולה מידי, וגרמה לאנשים לא לשכוח את התענוג עד היום שלמחרת, הקהל ביקש ולכן קיבל מנה מוקטנת וסבירה, שאחריה רק מאותגרי קטניות כבדים, אם יבקשו - ויקבלו מילוי נוסף וסמלי בשיטת "עד שלא ידע גרעפס".



חומוס פאפא. בכיכר של כביש 4613, בכניסה לישובים גבעת כ"ח וטירת יהודה. כשר 'למהדרין'. שעות פתיחה: א'-ה' 9:00 – 17:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully