וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוכל רחוב: הסמבוסק הכי טוב בתל אביב

31.5.2011 / 6:53

המונה טועם סמבוסק וקובה במזנון הצהובים בהדר יוסף שבתל אביב ומוצא את המקום היחיד שבאמת אפשר לאכול בו בעיר

באזור צפון תל אביב, יש צורך במוניות כל הזמן, מאחר וכל תנועה בין השכונות מתבצעת בצורה כזו (אולי כי האוטובוסים שם לא משהו), אבל זה לא כמו כבישים בין עירוניים, כי המקומות לאכול בהם משהו שדומה לאוכל מעטים ונדירים. כן, אפשר למצוא באזור את כל סוגי בתי הקפה, שמציעים סנדוויצ'וני ביס במחירים מזעזעים ביוקרם (כולל שכנוע עצמי שלא יצאת אידיוט שקנית אותם ושאתה שבע), אבל זה מבאס.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

המזנון הצהוב קיים כבר 10 שנים במתכונת הנוכחית ומציל את המצב.

בניסיון לדלות קצת אינפורמציה נראה שהחבר'ה במקום קצת אטומים בהתחלה לגילוי חיבה תל אביביים (מה שנקרא, נימוס מזויף). רק הוותיקים יכולים לחדור לתוך ה''קאדר'' הצפוף שקיים במקום. כל מה שמעניין אותם זה האוכל, ולכן אין להם סיבה להיות יותר מדי נחמדים. לא כמו בתוך תל אביב, איפה שכל מלצרית מחונכת מחייכת בלי סיבה - כמו אמריקאית ממוצעת, פה לא יחייכו ולא יתנחמדו.

בחוץ ישנם כיסאות ויש שרפרפים לקבועים מול הכניסה. מומלץ לא לשבת על שרפרף מול הכניסה אם אתה לקוח חדש, פשוט לא ידברו איתך, אפילו אם תלבש צהוב ותצעק "מכבי, מכבי" אז אולי ינסו להבין מי לעזאזל אתה. כל המקום מלא בתמונות של אבי נימני, קצת פולחן אישיות לא הזיק לאף אחד.

רק אחרי עשרות פעמים אולי יכירו את השם שלך. ויגידו משפט כמו: ''אל תבוא עם חולצה אדומה אחרי הפסד בדרבי''.

המנה הנוסעת: קובה בשר וסמבוסק חומוס. לוקחים, משלמים ויוצאים. לוקח זמן עד שנותנים פה לשבת על השרפרף. בדרך כלל במבחר המסעדות המזרחיות מבזים את הקובה במיחזור הבשר שנשאר במסעדה מיום אתמול, קובה שהבשר יבש ותפל. במזנון הצהוב הקובה אורגינלית וטעימה אש עם מלא תבלינים וטיגון נכון. גם הסמבוסק לא נופל ברמתו, בעיקר זה עם מילוי החומוס הפריך. פרט למטוגנים, אפשר לאכול כאן גם שקשוקה ונקניקיות במחיר מגוחך.

סמבוסק וקובה ביחד - 12 שקלים.
רחוב קהילת וורשה פינת קהילת יאסי, תל אביב.
שעות פתיחה:א'-ה' 08:00 - 18:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully