וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המונה טועם: מעורב מנצח בתל אביב

6.8.2013 / 7:57

המונית עוצרת במרכז ת"א ומבין כל המקומות היקרים ומאתרת מחט בערימת שחת - פינה ראויה וזולה לאכול בה. קבלו את הירושלמי, מעורב אמיתי, מתובל ועסיסי במחיר 24 שקלים

את רוב העבודה שלי בתור נהג מונית אני עושה באזור תל אביב. הרעיון הוא די פשוט, אני יורד מהבית ויוצא לעבוד, רוב המקומות הטעימים בהם אני אוכל נמצאים כמובן ברדיוס הקרוב אליי. רוב רובם של אלה השואלים אותי על מקומות זולים, גרים יחד איתי בעיר הכי יקרה בארץ. גם לנוסעי מוניות למיניהם נהיה כבר קשה בכיס. הם תמיד שואלים על המקומות עליהם כתבתי, ואז שואלים מה יש באזור תל אביב מרכז. ברוב המקרים אין לי מה לענות להם, תל אביב יקרה, אפילו לתל אביבים שבינינו, שלא לדבר על הלא תל אביבים שמקבלים הלם רציני מתמחור היתר שבמחוזותינו.

תמחור יתר, סוג של גזלנות מודרנית שפשטה במדינתנו, תת שיטה של שיטת מצליח הידועה לשמצה. חברות ועסקים מנסים לעשוק את הלקוח בהעלאת המחיר לרמות בלתי אפשריות ולראות אם אתה מספיק לא חכם לשלם להם על התענוג המפוקפק. כל עוד יש לך מוצר נמכר אתה פשוט מעלה אותו למקסימום האפשרי ו יש מספיק אנשים לא חכמים מסביב שמייעצים להמשיך לגבות כמה שיותר. אל תתפלאו שקמו לכם מתחרים מסביב.

אני אף פעם לא ידעתי שאני פרה חולבת, אבל אין באזור תל אביב מרכז איפה לאכול במחיר שפוי. כולם פה התחלקו על הראש וגונבים אחד מהשני. יש כמה מקומות אוכל ברחוב בוגרשוב שאני אפילו לא טורח לעצור בהם, המחיר פשוט מרתיע ומפחיד. בכל פעם שאני רואה את המחיר אני מאחל לבעל המקום שייגבו מהקרובים שלו את אותו מחיר מופקע שהוא גובה מלקוחותיו. בוגרשוב חוצה את תל אביב, והוא מעין שילוב מוצלח של חנויות בגדים שאף תל אביבי אמיתי לא קונה בהן, מסעדות עם אוכל יקר מידי, בתי קפה מעוצבים עם אנשים שלא עובדים באמת. זה הרחוב שבו תראה חבר'ה צעירים קונים בגדים במחירים יקרים מידי בכסף שהם לא באמת הרוויחו, הולכים להם עם שקיות בגדים ענקיות מחכים לאוטובוס עם אייפון ביד, זה מראה קבוע במחוזותינו.

אני אוהב רעיונות פשוטים. להחליט לא לגבות יתר על המידה מצריך חשיבה בריאה ונכונה עסקית, אתה לא יכול לגבות 16 שקלים למנה פלאפל מבלי שיקומו לך מתחרים. כמה שאתה מדמיין שאתה חי בתוך בועה, עדיין יש מסביב חכמים ממך שמפוצצים את הבלון.

המונה טועם- הירושלמי. קובי רובין
מעורב ירושלמי/קובי רובין

אני אוהב מעורב, ואחרי שכבר שנתיים לא מצאתי מקום ששווה לכתוב עליו, אני חייב לבשר שהנה, מצאתי. אהבתי את הרעיון של הירושלמי מההתחלה. תפריט גדול עם הכול ולכל כיס אפשרי. משכה אותי העובדה שמנה פלאפל עם הכול עולה רק 8 שקלים, זה מחיר נהדר בכל צורה, שמחדש לבאי המקום היקר יותר שלידו. גם כאן יש סלטים חופשי במידה הגיונית, חשוב לי אישית שאנשים ישבעו כמוני, שניצל בפיתה במחיר של מנה פלאפל במקום האחר, מנה בשרית במחיר מנה צמחונית, עכשיו אני צריך לנסות להבין איתכם למה לוקחים במקום השני 16 שקלים למנה פלאפל, ממש שערורייה. כל המחירים בירושלמי נמוכים ביחס לכל המקומות באזור, אבל מנת המעורב דווקא הכי עניינה אותי, מעורב אמיתי עם כל החלקים ההכרחיים, כולל טחול, תענוג צרוף מתובל כמו שצריך. במקרה שלי אני אוהב תבלון יתר, אני חייב להרגיש את כל הטעמים בצורה חדה ומהירה, התבלינים במעורב חייבים לבוא מבחינתי בכמות רצינית.

הפיתה עבודת יד וגדולה מספיק בשביל לשבוע כמו שצריך, אני עוד אחזור לאכול שם על בטוח, 24 שקלים לפיתה, שזה חצי ממה שעולה בירושלים במחנה יהודה.


הירושלמי. רחוב בוגרשוב 57 תל אביב. 0773354916. כשר
שעות פתיחה: א'-ה' 10:00-23:00, ו'- 10:00-17:00, שבת- שעה אחרי צאת שבת ועד 24:00

המונה טועם- הירושלמי. קובי רובין
הירושלמי/קובי רובין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully