וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המונה טועם: אוכל דרכים אמיתי בבאגט

12.11.2013 / 7:34

באזור אור יהודה נתקלת המונית בפצצת אותנטיות משנות ה-80 - מזנון קטן ובו מגישים באגט ענק שמתפקע מקציצות רכות וטעימות לצד מעורב ירושלמי

באגט קציצות ומעורב. קובי רובין
באגט חצי חצי/קובי רובין

בימים טרופים אלו, כאשר כולם מנסים לעבוד על כולם, האמונה הבסיסית שלנו בבני אדם הלכה לאיבוד. אנשים מסתובבים בתחושת רדיפה קלה עד כבדה, תלוי את מי שואלים. רמת החרדה עלתה לדרגות בלתי סבירות בעליל, אנחנו מפחדים מכל דבר שקורה מסביבנו. באותו הקשר, אני לא יודע איך קוראים לבעל המזנון, אבל מבטי האימה שהוא שלח לעברי היו מלאי חשש, הוא לא הבין מה עושה הנהג מונית עם הבאגט שהרגע הוגש, על גג המונית. הוא לא הבין למה אני מצלם והציע לי בצורה תקיפה להמשיך ולעבוד במונית. את זה אני לא יכול לשנות גם ככה, העבודה במונית היא העבודה העיקרית שלי, מסייעת לי להמשיך בדרכי.

אנשים טובים באמצע הדרך פותחים מזנון דרכים אמיתי, אני מתכוון למקום שכולו מטבח עם מנות חמות וטריות של אוכל ביתי זריז. אתה מגיע אל הדלפק ורואה מעברו השני אישה מסבירת פנים, שמוכנה בכל רגע לארגן לך מנה מכל הטוב שיש. המחיר בין הפיתה לבאגט לא היה כל כך משמעותי ולאחר שראיתי את ההבדל התהומי בגודל והכמות שממלאים בתוך הבאגט החלטתי ללכת על באגט בשר.

עכשיו התחיל הבלבול. היו כל כך הרבה מנות בתפריט הענק של המקום. פלאפל, חומוס פול, סביח, חביתת ירק, שקשוקה, קבאב הבית, קציצות בשר, שניצל, דגים מטוגנים, סנדביץ' טוניסאי, מעורב, סמבוסק אסלי ואפילו חביתת נקניקיות. בסוף הבאגט הנבחר כלל חצי מעורב וחצי קציצות בשר רכות וטעימות עם תיבול עדין.

כל מי שנכנס מהיום והלאה לאור יהודה, מתבקש ללכת ישירות למזנון בלי שם, להסניף קצת אותנטיות של שנות השמונים, ולהתרגש משלל הטעמים והריחות. 25 שקלים לבאגט, נא להתעקש שישימו שתי קציצות. הסלטים במקום טריים ובסיסיים, שימו לב, פרוסות הלימון המוחמץ עבות וקשות ללעיסה, תחפרו בשמן עד שתמצאו פרוסות דקות, בתאבון.

החצי חצי המושלם. רחוב יהדות קנדה 30, אור יהודה. שעות פתיחה: א'-ה' 07:00-17:00. לא כשר, הבשלנית מאמינה.

באגט קציצות ומעורב. קובי רובין
באגט קציצות ומעורב/קובי רובין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully