וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המונה טועם: באגט מנחם בצומת

3.12.2013 / 7:46

לא רחוק מכביש 443 נמצא המזנון של יובל, שמאכיל באהבה חיילים ונהגים. המונית עוצרת לבאגט משביע עם חביתת ירק, שפע בצל חי, נקניקיות רכות וקצת חריף

יש ברחבי הארץ מאות מזנוני דרכים מעולים שקיימים עשרות שנים שלפעמים מתניידים להם מעט ומשנים כתובת. מזנונים אלה מאכילים מאות אנשים כל יום, כאלה שלא יכולים לדמיין את עצמם משלמים על מנות מוקפצות עם חמאה. אלה המזנונים שאני עושה מאמץ להכיר שמבצעים מצווה, בכל פעם שמישהו ממשיך את עמל יומו שבע מבלי שחטף סטירה בארנק.

אני אוהב מזנוני דרכים, יש לי הרבה זיכרונות נעימים מהם מהתקופה שבה חדר האוכל הצבאי היה גורם מאיים יותר מהאויב הקבוע, או כשבמהלך העבודה הייתי רחוק מידי מהבית ומזנון דרכים עלום הציל אותי מכאב בטן. מבחינתי הכי ספרטני הוא הכי טוב, בעיקר אם זה רכב מסחרי חצי נטוש שמישהו מוציא ממנו פרנסה למשפחה שלמה ועוד יותר. אם הוא מספיק טוב, כלומר יש לו לב רחב, קהל הלקוחות מצטבר מסביבו כמעריצים שבויים, שמחבקים את המקום ועוצרים אפילו לרגע, קונים משהו על הדרך אפילו אם לא צריך, העיקר לשמר את המקום למקרה הצורך, ויש צורך.

מזנון עופר. קובי רובין
25 שקלים לבאגט/קובי רובין

המזנון של יובל היה בצומת עופר, לא המקום הכי בטוח בעולם, אבל עדיין מספיק מרכזי בשטח. הוא סיפק את רעבונם של חיילים רבים ונהגים שבשבילם הוא האופציה היחידה באזור לשבוע ולאכול משהו עם טעם. הכול הלך חלק עד שהחליפו מפקד באזור שהחליט לשנות את שרואות עיניו, למרות תחנוני החיילים והתושבים. אפילו גורמים בכירים במועצה ניסו לשכנע את המפקד קשה העורף לתת ליובל להמשיך להפעיל את המזנון, אבל לא עזר כלום. ברוב צער העביר יובל את המזנון באישור ובברכת המועצה לצומת הכניסה לגבעת זאב, מה שלא מונע מהחיילים והנהגים למשוך עד לצומת גבעת זאב ולאכול את הבאגטים הפשוטים וטעימים שיובל מכין.

מדובר פה על המזנון הכי פשוט שאפשר למצוא, אין יותר מידי בתפריט, אבל מה שיש מספיק בשביל להשביע כל אחד. בשעות הבוקר המאוחרות עדיין יש חשק לאכול חביתה, אם המשך היום שלך ידוע וברור לך שלא תהיה אפשרות לאכול צהריים בצורה מסודרת, אתה אוכל חביתה מאוחרת.

לנהגי האוטובוס באזור שאין להם הפסקת אוכל ועוצרים בחטף על הצומת אחרי שהזמינו מהדרך את הבאגט, יובל מביא את האוכל עד האוטובוס. אמרתי כבר שאין להם הפסקת אוכל? אני מבקש לשלוח לי דחוף תמונה של מנהל חברת האוטובוסים המדוברת אוכל בישיבה במסעדה.

אני תמיד לוקח חביתת ירק עם המון בצל חצי חי ועליו מניח יובל כמה נקניקיות מאודות ורכות, על הכל אני שם קצת חריף מעולה וזהו, מבלי לסבך. כבר אמרתי ליובל להוסיף סלט כרוב עם חומץ, כולי תקווה שהוא יוסיף את זה לסלטים הקיימים, זה יוסיף לטעם בצורה משמעותית, אני מקווה שהוא יקשיב לי, 25 שקלים לבאגט, לשובע ובתאבון לכולם.


מזנון עופר. צומת גבעת זאב על הפינה הצפון מערבית. שעות פתיחה: א'-ה' 07:30-18:00. 052-4799013. כשר בשרי


המונה טועם: אוכל טריפוליטאי של בית
המונה טועם: בורקס שמיימי בבורקס יוון
לכל הטורים של אוכל רחוב

מזנון עופר. קובי רובין
מזנון פשוט ומשביע/קובי רובין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully