וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

10 המסעדות הכי אינטימיות בארץ

נר, מוזיקה דביקה ובלונים אולי מייצרים אווירה רומנטית אבל החוכמה האמיתית היא לאתר מסעדה אינטימית שתאפשר ערב זוגי של ממש - 10 מסעדות אינטימיות ברחבי הארץ

מסעדות שמגדירות את עצמן כרומנטיות הן בהחלט דבר שבשגרה. אבל מסעדות שבהן באמת ניתן לחוות אינטימיות זוגית בלי המולת הסועדים, מוזיקה בפול ווליום ורעשי רקע של קרקוש צלחות אינן כה קלות לאיתור. לכבוד יום האהבה הקרוב, בחרנו עבורכם 10 המלצות למסעדות אינטימיות ברחבי הארץ, בהן אווירת הוולנטיינס נשמרת בכל ימות השנה.

שקדי עגל במצפה הימים. צילום: מוטי פישביין,
שקדי עגל במוסקט/צילום: מוטי פישביין

ראש פינה: מוסקט

על המקום: המסעדה הרומנטית בצמוד למלון מצפה הימים התחדשה לאחרונה בשף בשם רועי דקל אחרי ששנים הייתה מזוהה עם השף הצפוני חיים טיבי. השינוי הנוכחי לא גרע הן מטיב האוכל והן מהאווירה הנהדרת.

כדאי לקחת בחשבון: מי שלא מעוניין בארוחת ערב מלאה יוכל ליהנות מבר יין חדש שהחל לפעול במסעדה ומגיש תפריט בר קליל יותר.

מה אוכלים פה? התפריט מציג מנות מתוחכמות שמושפעות באופן תמידי מתנובת הגידולים בחווה הסמוכה. כך למשל ניתן למצוא במקום מנות כמו חזה ברווז אורגני צלוי במחבת ברזל עם אנדיב בלגי מקורמל, תפוזים וציפורן; קנלוני מבצק פסטה ביתי ממולא עגבניות שמש, עלי תרד, בשמל וגבינת מנצ'גו אורגנית; קבב דג ים בגריל פחמים עם אריסה, ליים, בורגול חם וירקות שורש ועוד (30-50 שקלים למנה ראשונה, 80-130 שקלים למנה עיקרית).

בשורה התחתונה: ניתוק מאורח החיים הסואן וחיבור מחדש עם הטבע והרוגע ששוררים במקום.

מוסקט. מלון מצפה הימים. 04-6994523. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סקאלופ במלון האפנדי/מערכת וואלה!, צילום מסך

עכו: בר יין האפנדי

על המקום: אין כמו בר היין בתוככי מלון האפנדי של אורי ירמיאס בעכו, כדי לחוש אינטימיות אמיתית מהי. נכנסים אל המלון מסמטאות עכו העתיקה הצרות, חוצים את המלון המרשים ויורדים אל המרתף, שם שוכן בר היין האפלולי והקטן.

כדאי לקחת בחשבון: כדאי לשים לב שהמקום מגיש ארוחות רק בסופי השבוע (בכל יום חמישי ושישי) ומומלץ להזמין מקום מראש על מנת לא לפספס.

מה אוכלים פה? מלבד מבחר יינות מסחרחר ומרשים, תפריטי הארוחות של בר יין האפנדי משתנים לעתים תכופות, בהתאם לחומרי הגלם בשוק הסמוך ולדגה המקומית. בין המנות מושט בקרמל (30 שקלים), סלמון שחור ומיקרו עלים (29 שקלים), סינייה דג במחבת (56 שקלים), סלט קיסר עם פרי טרופי וטוביקו (32 שקלים), נתח קצבים על קרם ארטישוק ירושלמי (62 שקלים), טעימת גבינות בוטיק (40 שקלים), מדליוני סינטה (59 שקלים) ועוד.

בשורה התחתונה: תחנת עצירה זוגית שהיא בגדר חובה.

בר יין האפנדי. לואי התשיעי, עכו. 074-7299799 . לא כשר

וניה ביסטרו. רועי כהן,
וניה ביסטרו/רועי כהן

חיפה: וניה ביסטרו

על המקום: אמנם רק לפני כשבועיים הוא נפתח לפעילות אך וניה ביסטרו. השף של המקום שחר סיון מגיש במקום תפריט שמחבר יחד בישול בסגנון צרפתי, ים תיכוני ורוסי על בסיס חומרי הגלם שמגיעים מנמל חיפה והשווקים שקרובים למסעדה.

כדאי לקחת בחשבון: כרגע פועל המקום עדיין במתכונת הרצה החל מהשעה 19:00 בערב מדי יום.

מה אוכלים פה? וניה ביסטרו נמצא עדיין בשלבי בניית תפריט לכן האוכל המוגש במקום משתנה באופן תדיר. ניתן למצוא במקום מנות כדוגמת סלט עדשים שחורות בתיבול הודי עם אפרסמון, מנגו ובצל; לזניה פטריות יער, בשמל, תרד ועגבניות; ראשי קלמארי מטוגנים; ארטישוק הנמל; סלט לבבות עגבנייה; תותים בקצפת עם רחת לוקום ועוד. (טווח מחירים כ- 25 שקלים למנה קטנה צמחונית ועד 90 שקלים למנה עיקרית של דג או בשר).

בשורה החתונה: מביא לחיפה את הנגיעה האינטימית והחדשנית שהייתה כה חסרה לה.

וניה ביסטרו. שער פלמר 1, 04-6716272. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רביולי במל ומישל/מערכת וואלה!, צילום מסך

תל אביב: מל ומישל

על המקום: פעם אחר פעם נכנסת הטרטוריה האיטלקית של השף ניר ויימן לרשימת המסעדות הרומנטיות ביותר בארץ, פשוט כי אין דרך להימנע מכך. המסעדה הקטנטנה הזאת משדרת רומנטיקה ואינטימיות בכל רובד אפשרי- זה מתחיל מהריהוט, דרך המוסיקה וכלה באוכל ובשירות.

כדאי לקחת בחשבון: שווה לשבת על הבר, לשתות צ'ייסר ולהעמיד פנים שכל המסעדה מאחוריכם פשוט לא קיימת.

מה אוכלים פה? תפריט איטלקי קלאסי ונהדר עם מנות כמו סלמי מילאנו עם חרדל ודבש (21 שקלים), מרק בצל (42 שקלים), סלט קיסר עם פרשוטו (52 שקלים), ויטאלו טואנטו (62 שקלים), ארטישוקים צרובים על פולנטה ופירורי לחם (58 שקלים), ניוקי פריזאי בקרם כמהין (82 שקלים), ריזוטו עם פטריות פורצ'יני ואנדיב (88 שקלים), טורטליני במילוי אנטריקוט וכבדי עוף בציר עגל ולימון (82 שקלים) ועוד.

בשורה התחתונה: בריחה זוגית אופטימלית.

בן יהודה 155, תל אביב. 03-5293232 לא כשר.

בסטה. באדיבות מעוז אלונים,
פיצה בבסטה/באדיבות מעוז אלונים

תל אביב: הבסטה

על המקום: בעיצובה הפשוט ונטול היומרנות, המסעדה של השפים איתי הרגיל ומעוז אלונים היא מוקד משיכה קולינרי לפודיז כבר שנים. אי אפשר להתכחש לאינטימיות ששוררת בבסטה, בייחוד בשעות הערב, אחרי ששוק הכרמל הסמוך מתפנה מרוכליו.

כדאי לקחת בחשבון: שווב לבקר במסעדה בשלב מתקדם של הלילה, המקום פתוח עד השעות הקטנות.

מה אוכלים פה? התפריט בבסטה משתנה לעתים תכופות לפי חומרי הגלם העונתיים וניתן למצוא בו מנות כגון קלמרי פלנצ'ה (77 שקלים), פסטה תמנונים (69 שקלים), קבב לוקוס ועגבניות חריפות (69 שקלים), טורטליני ארטישוק (69 שקלים), מרק עגבניות וקלמרי כבוש (49 שקלים), סרטנים בתנור (89 שקלים) ועוד.

בשורה התחתונה: לרומנטיקנים שבאמת נהנים מאוכל טוב.

הבסטה. השומר 4, מדרחוב נחלת בנימין, תל אביב. 03-5169234. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קורנביף בחלוצים 3/מערכת וואלה!, צילום מסך

תל אביב: החלוצים 3

על המקום: אולי בגלל זוגיות הבעלים של החלוצים 3- נעמה שטרנליכט ואיתן ונונו, הפכה המסעדה למעוז האינטימי המושלם לארוחת ערב רומנטית ושקטה. את החלוצים הקימו ונונו ושטרנליכט בתוך כוך מתחת לרדאר בדרום תל אביב, עם מספר שולחנות קטן, ושירות אישי שהוא חלק מסוד הקסם.

כדאי לקחת בחשבון: שווה להתקשר להזמין מקום ולבדוק אם המקום פתוח, בתקופה שבה הזוג לא נמצא המסעדה סגורה ובאמצע שבוע המקומות נתפסים במהירות.

מה אוכלים פה? תפריט מצומצם שלו מוספים לו מיני ספיישלים שונים. בין המנות ניתן למצוא למשל פלמידה כבושה עם פרוסות דקות של שומר, צנונית ופילטים של תפוז (43 שקלים), טרטר בקר (48 שקלים), ברוסקטת מולים ואספרגוס (52 שקלים), לשון פרוסה (34 שקלים) ועוד והלהיט הזוגי - קינוח שוקולד היסטרי.

בשורה התחתונה: קסם זוגי אלטרנטיבי.

החלוצים 3. החלוצים 3, תל אביב. 03-523-1016. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קינוח ערמונים בטופולינו/מערכת וואלה!, צילום מסך

ירושלים: טופולינו

על המקום: במרכז רחוב אגריפס הסואן נמצאת אחת המסעדות האיטלקיות הטובות בירושלים שמספקות בעקביות חסרת פשרות אוכל מצוין במחירים הגיוניים. בתוך השוק ההולך ומשתנה טופולינו נותרהמעוז קטנטן ואותנטי.

כדאי לקחת בחשבון: אחד מסודות העקביות במקום כבכל מסעדה חמימה ואינטימית הוא היותו מנוהל על ידי משפחה אחת, יונה ששון בעלה ובתם.

מה אוכלים פה?בתפריט של טופולינו מגוון פסטות בעבודת יד ושלל ספיישלים על בסיס חומרי הגלם הזמינים מהשוק . בין המנות: פסטות ביצים תוצרת בית ברטבים כמו חמאת מרווה, עגבניות קלאסי ועוד; רביולי גבינת עזים וריקוטה בחמאה מרווה ואספרגוס; קנלוני במילוי גורגונזולה, מסקרפונה וריקוטה מוגש ברוטב קרם אגוזים ועוד. (20-40 שקלים למנה ראשונה, כ-65 שקלים למנת פסטה).

בשורה התחתונה: שלוחה של רומא בשוק מחנה יהודה.

טופולינו. אגריפס 62, ירושלים. 02-622-3466. כשר

מסעדת מונא. עומר מירון
מונא/עומר מירון

ירושלים: מונא

על המקום: באחד המיקומים הרומנטיים ביותר בישראל נמצאת מונא, במבנה אבן ירושלמי המזכיר מאורה, עם תאורה עדינה וחצר נעימה. המסעדה הפכה לפני כשנה לחלק מהמסעדות של קבוצת מחניודה רק שבניגוד לרעש והכפיים שמאפיין את מסעדת האם של הקבוצה, כאן יש אווירה אינטלקטואלית ואינטימית עם תפריט קלאסי, ובאר מדליק במיוחד שידידותי מאוד להרכב זוגי.

כדאי לקחת בחשבון: שווה לקפוץ לבית האמנים הצמוד ולתבל את הביקור במעט אמנות.

מה אוכלים פה? בין המנות במונא ניתן למצוא סשימי טונה בשמן צ'ילי, עגבניות קונקסה, לבנה ואורגנו; אספרגוס בחמאה לבנה, עגבניות, ביצה עלומה וטוויל בריוש; אוסבוקו טלה בגרמולטה, ציר טלה ותבשיל עדשים; פרפדלה בקרם שורשים, ארטישוק ירושלמי, ביצה עלומה, מרווה ושמן כמהין; פילה בקר בקרם כרובית ובייקון עם שימג'י ושקדי עגל ועוד. (30-50 שקלים למנה ראשונה, 80-120 שקלים למנה עיקרית).

בשורה התחתונה: דרך קסומה לבלות ערב ירושלמי קפוא.

מונא. שמואל הנגיד 12, ירושלים. 02-6222283 . לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קפרזה בלוצ'נה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לוצ'נה

על המקום: אמנם תחנת דלק בסמוך לאשדוד לא נשמעת כמו המיקום הרומנטי ביותר שיכול להיות למסעדה בישראל, אך מסעדת לוצ'נה במושב אמונים מצליחה להתעלות מעל הקונספציה ולהפעיל מקום אינטימי ומשפחתי שהחל כפיצרייה והשתדרג לתפריט איטלקי רחב ידיים שמגיש השף ירון אוחיון יחד עם אשתו אורלי.

עוד משהו: שימו לב בעיקר לתפריט הספיישלים שמביא מדי פעם הברקות של ממש.

מה אוכלים פה? בנוסף לתפריט ספיישלים שמשתנה על בסיס יומי ניתן למצוא במקום מנות כמו לוצ'נה קפרזה- מוצרלה בופאלו עם לימון כבוש, אנשובי, פלפלים חריפים מהגריל ובצל ירוק (38 שקלים), פיצת רועי צאן עם גבינות צאן, סלט עגבניות, שמן זית וזעתר (45 שקלים), פפרדלה פרסקו עם עגבניות טריות, טפאנד של קלאמטה ואנשובי (52 שקלים), טורטליני סלק וגבינות צאן עם עגבניות שמש ופרמזן (54 שקלים), קבב לוקוס (88 שקלים), פאי פרג (36 שקלים) ועוד.

בשורה התחתונה: פרח יפהפה באמצע השממה.

לוצ'נה. תחנת דלק מושב אמונים. 08-866-1396. כשר

מסעדת בלזק אשדוד. מורג רובננקו,
בלזק באשדוד/מורג רובננקו

בלזק

על המקום: בחלל כפרי ואינטימי מפעיל השף נתי שפריר את הביסטרו שלו באשדוד. המקום, שהחל את פעילותו בשנת 1999 מספק אווירה חמימה ונעימה בסגנון עיצובי קלאסי עם מפות לבנות ונגיעות עץ ותפריט שנוגע במטבח הצרפתי, האיטלקי והים תיכוני.

כדאי לקחת בחשבון: הדגים בתפריט טריים במיוחד ומגיעים היישר מהחוף הסמוך.

מה אוכלים פה? ניוקי זנב שור ופטריות (52 שקלים), ברוסקטה לשון כבושה בחרדל (48 שקלים), מיקס פירות ים בחלב קוקוס (95 שקלים), צוואר טלה עם כרוב אדום ותמרים (93 שקלים), מאפה קדאיף עם לבבות עוף וטחול (86 שקלים), טארט ריקוטה ולימון (29 שקלים), מוס לבנה ופיסטוק עם ערמונים (29 שקלים) ועוד.

בשורה התחתונה: קלאסיקה מוקפדת ועל זמנית.

בלזק. האשל 11, אשדוד. 08-853-6336. לא כשר

עוד כמה אופציות אינטימיות

בית רונא. מושב כחל ליד צומת עמיעד. 04-6970149, 052-3805349.
סלע הנוטרים. כפר ראמה. 5434454 050
מקום בלב. פרדס משותף 5, רעננה. 09-7741575
וינו סוקה. גלגלי הפלדה 7, הרצליה. 072-2163766
פיצרוי. גורדון 1, תל אביב. 03-5206100
מסעדת מלון רוטשילד. רוטשילד 96, תל-אביב. 03-9578888
סרדיניה. כיכר קדומים 6, יפו. 03-6832211
אלבה. רחוב אבן גבירול 36, תל אביב.03-5467905
ברטי. רחוב המלך ג'ורג' 88, תל אביב. 072-2512950
פיקולה פסטה. רחוב בן יהודה 53, תל אביב. 03-5290643
Rooftop wine bar. רחוב הצנחנים 3, מרכז נוטרדם, ירושלים. 02-6279111

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully