וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקפצו אחרי העבודה

עפר עין-גל

8.6.2006 / 16:57

"אל בריו", בין מסעדת פועלים לבר ספרדי קטנטן, עושה טוב לאחד האזורים המשונים בת"א ומציעה אוכל ממש זול וצ'ופרים. מונדיאל? יש פלזמה בחצר

השף נעים ההליכות אלון גונן (לשעבר 'ספידו בר', 'ארמדה', ו'שה רומי') ושותפו קל הרגליים אורי כהן, שהוא רקדן פלמנקו בעל שם, הגשימו חלום ישן ופתחו טאפאס בר קטנטן וביתי.

האזור המשונה של רחוב נח מוזס בתל אביב (מול מועדון 'בלה שלומקינס'), אימץ בחום את אל- בריו ובצהריים נחיל של אנשי עסקים מהסביבה - שעד היום תרו בעיניים לחות אחר אופציית צהריים הולמת - עט על המקום. ואין פלא, העסקיות שמציעים השניים אטרקטיביות ביותר. סלט ירקות לפתיחה, ביף בורגיניון (תבשיל קדרת בקר ביין אדום וירקות שורש), קבב טלה על טחינה ירוקה, או קציצות עגל ברוטב עגבניות, פטריות וצ'ילי, לצד תוספת כאורז עם טימין, או תבשיל ירקות משתנה, עם חיזוק של סנגרייה או לימונדה - ב-34 ש"ח בלבד (א'-ה': 12:00- 19:00).

באתם בערב? טאפאסים און דה האוס

במסגרת בשעות בין הערביים יחגגו שם על Crazy Hour (17:00- 19:00) ואז, או אז, האלכוהול יהיה על חשבון הלקוח והטאפאסים און דה האוס. בערב עוטה המקום חזות טאפאס בר טיפוסי. בפתיחת התפריט מסביר השף גונן את אג'נדתו "מנות קטנות ולא מעוצבות, עם טעמים בסיסיים של שמן זית משובח, לימון, הרבה שום ועשבי תיבול טריים. חומרי הגלם מגיעים טריים מהשוק כל יום, ולכן לא תמיד יש, או יש עד שנגמר".

במנות הים תמצאו סלט קלאמרי קר עם בצלים, ג'ינג'ר, ליים, עגבניות שרי וצ'ילי, או קלאמרי על הפלנצ'ה בלימון ,פלפל שחור ומלח גס. לחובבי הרוקפור מומלץ ללכת על שרימפס בשמנת ורוקפור, ולמעדיפי הבשר יש אומלט צ'וריסוס, בצלים ועשבי תיבול, שמגיע עם סלט ירוקים בצד, או נקניקיות ברזילאיות על פירה, או נקניקיות חריפות לצד ביצת עין וצ'יפס (כל המנות בין 18- 26 ¤).

את עיצוב המקום עשו גונן וכהן בעשר אצבעות ויצרו מקום אקלקטי ועליז, שמשדר תחושת ביתיות, שנעה על התפר בין מסעדת פועלים לבר ספרדי קטנטן. יש להם גם חצר קטנטונת עם דקל גבה צמרת במרכזה ועצי הדר צעירים שסובבים אותה.
למי שלא יכול לעזוב את המסך הקטן בעת המונדיאל, יפתחו באל בריו פלזמה גדולה בחצר, כך שלא יהיו לכם תירוצים לא להגיע. אם זה לא מספיק מבטיחים במקום הרבה משקאות חינם בזמן המשחקים. למשל, שכשנבחרת ספרד משחקת הסנגריה תישפך כמים בחינם, וכשהאיטלקים על המגרש כוס הקיאנטי ראשונה - ללא תשלום.

"אל בריו", נח מוזס 22 תל אביב. 03- 6960512. פתוח: א': 11:00-19:00, ב'-ה': 11:30-24:30. ו'-ש 19:00-עד לקוח אחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully