וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תותח כבד ויקר

25.2.2010 / 10:51

אבי אפרתי מציץ על הבחור החדש בשכונה ואפילו מפרגן. הנה שני יינות ספיישל רזרב של רקנאטי שישדרגו לכם את החגים

עוד רגע מגיע פסח, והיקבים משחררים בימים אלו כמה מהתותחים הכבדים שלהם, לרגל חגיגת רכישת היינות המתרחשת בזמן זה. מיקבי רקנאטי, שנראים לאחרונה בתנועת שיפור מתמדת, נשלחים לחנויות יינות הדגל, מסדרת ספיישל רזרב היוקרתית: ספיישל רזרב אדום 2006 ולראשונה בתולדות הסדרה והיקב גם לבן – ספיישל רזרב White 2008.

נתחיל בבחור החדש בשכונה, הלבן. מחמאות מגיעות לצמד הייננים גיל שצברג ועדו לוינסון על יין מוצלח במיוחד. בלנד שמחבר ענבי ויונייה ושרדונה מכרם מנרה עם ענבי סוביניון בלאן מכרם בן זמרה. 8 חודשים בחביות עץ אלון מבורגון ובחירת מיטב התוצרת יצרו יין שבהחלט ראוי להימנות עם צמרת הלבנים בישראל. מלא, עשיר, מאוזן, עם נוכחות לפירות ופרחים אבל ללא מתקפת ניחוחות ופרי ועם אופי 139 שקלים הם אולי די הרבה כסף בסטנדרטי המחירים של לבנים בישראל, אבל היין טוב בהחלט.

ספיישל רזרב 2006 אדום מושתת על 82% ענבי קברנה סוביניון מכרם בכדיתא ו-18% מרלו ממנרה. זה יין שממשיך את מסורת ספיישל רזרב של היקב. ברור שהוא רציני איכותי וטוב. גופו מלא, יש בו עומק וטוב לשתות ממנו. הוא ילווה היטב אורחות בשר ופוטנציאל ההתיישנות שלו הוא בן שלוש שנים לפחות, ואלי יותר. אבל 179 שקלים הם תמחור מעט מוגזם בעבורו. כלומר, למרות שמדובר ביין מוצלח, במונחי תמורה בעבור הכסף הוא זוכה לציון בינוני בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully