וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יין במערה

5.1.2011 / 18:19

יקב מוני שממוקם במקום קסום, נותן תמורה לא רעה ליינות קלרט וסירה שעוברים שינוי חיובי ועוצמתי. אבי אפרתי לוגם

יקב מוני נחשב לאתר פופולרי במיוחד לתיירי השבת מגוש דן וירושלים המחפשים מעט קאנטרי סייד ואם אפשר גם ללגום קצת על הדרך ואפילו להצטייד בשמן זית וזעתר, מה טוב. ואכן, הלוקיישן של היקב, בעמק שורק ליד קיבוץ צרעה, מוצלח במיוחד.

המערה הציורית בה מתיישנים היינות בחביות ציורית בכל מובן, המנזר הסמוך מקסים והכל מתאים ככפפה לכף יד לשבת עצלה ונינוחה. בכל זאת, יש קוץ באליה. הביקור במוני כייפי אבל היינות שם, למעט הבלחה פה או שם, היו, איך לומר, לא-מי-יודע-כמה.

שני יינות חדשים ששוחררו לאחרונה מהיקב – מוני סירה 2009 ומוני קלרט 2009 – מסמנים על שינוי אפשרי. היינן סם סורוקה, מי שהיה שותף למהפיכת האיכויות ביקבי כרמל, מתפקד כעת כיינן במוני ואפשר להבחין בניצני השינוי.

שני האדומים החדשים מפגינים עוצמה באף וגם בחיך, עם נוכחות עזה, לעיתים קצת עזה מידי, לעץ. יש תחושה של עושר ותיבול רבים ובכל זאת, עבור 59 שקלים מדובר בתמורה לא רעה כלל. הסירה והקלרט (המורכב מבלנד של קברנה סוביניון, פטיט ורדו ומרלו) אינם שיא העידון אמנם, אבל בהשוואה ליינות הפטישים שהיו רוב הזמן נחלת העבר ביקב, זו התקדמות משמעותית. ובהנחה שיניחו לסורוקה לעבוד, סביר שזוהי רק ההתחלה.

מחר בביקורת: מסעדת באבה יאגה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יינות סירה וקלרט של יקב מוני/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully