וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חץ וורטהיים מגדילים אחיזתם באלוני חץ: המירו אופציות למניות החברה תמורת כ-85 מיליון שקל

הרצל לקס

20.12.2004 / 11:55

החברה דחתה את מועד הדיווידנד שהיא מחלקת כדי שהשניים יוכלו גם להמיר את האופציות ובמקביל להנות מן הדיווידנד; גם בעלי מניות נוספים המירו אופציות ובסה"כ יוזרמו לקופת החברה כ-100 מ' ש'



נתן חץ ואבירם ורטהיים, בעלי השליטה בחברת הנדל"ן המניב אלוני חץ , הזרימו אתמול לחברה שלהם כ-85 מיליון שקל בעקבות המרה מסיווית של 11.65 מיליון אופציות שהחזיקו בעלי השליטה למניות אלוני חץ. ההמרה נעשתה אתמול, ממש זמן קצר לפני שחלף יום המסחר הקובע לחלוקת דיווידנד גדולה עליה הודיעה אלוני חץ, כך שבעלי השליטה ישלמו, בניכוי הדיווידנד שיזרום לכיסם, סכום של 7.35 שקלים עבור המרת כל אופציה למניית החברה.



אלוני חץ הודיעה לפני מספר שבועות על חלוקת דיווידנד של 1.25 שקלים למניה ומיד לאחר הודעה זו הודיעה על דחיית היום הקובע לחלוקת הדיווידנד (היום שבו כל מי שמחזיק את המניה נחשב זכאי לדיווידנד) ל-19 בדצמבר. כעת ברור מדוע באה הדחייה: ע"פ תקנות הבורסה, לא ניתן להמיר אופציות בין ה-13 ל-16 בדצמבר. לכן נדחה היום הקובע לאתמול, יום בו יוכלו חץ וורטהיים להמיר את האופציות למניות ולהיות זכאים בגינן גם לדיווידנד. מחיר המימוש של כל אופציה היה 8.57 שקלים, ובקיזוז תקבול של 1.25 שקלים כדיווידנד שילמו השניים 7.35 שקלים למניה.



פרט לאופציות של בעלי השליטה, הומרו עוד כ-2 מיליון אופציות וכן כ-24 מיליון אג"ח להמרה למניות אלוני חץ. כל אלה הגדילו את ההון העצמי של אלוני חץ, בניכוי הדיווידנד, ביותר מ-100 מיליון שקל. המהלך של חץ וורטהיים מהווה הבעת אמון בחברה, ובשוק ההון מעריכים שההזרמה הנוכחית, בתוספת רווח ההון הגדול בן ה-300 מיליון שקל ממימוש הנכסים הגדול בבריטניה, שיירשם ברבעון הראשון של 2005, תשמש את אלוני חץ להשקעות חדשות בקנה מידה גדול.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully