וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

2 חיילים נפצעו בפיגוע ירי בשומרון

29.12.2004 / 7:21

החיילים נפצעו באורח קל. רקטת קאסם ופצצת מרגמה נורו הלילה ברצועה. דיווח: מירי התגובה נפצעו לפחות 10 פלסטינים. צעירה פלסטינית תיכננה פיגוע דקירה בחברון והתחרטה

שני חיילים נפגעו באורח קל, בפיגוע ירי באזור באקה אל שרקייה. בקול ישראל דווח, כי אש נפתחה אל עבר שיירה של כמה רכבים ישראלים, שלוו בכוחות של צה"ל. כוחות צה"ל סורקים את האזור.

במהלך הלילה נורו פצצת מרגמה ורקטת קסאם על התנחלות ועל מוצב של צה"ל ברצועה. גורמים פלסטינים דיווחו, כי לפחות 10 תושבים נפצעו מירי התגובה של צה"ל.

צעירה פלסטינית בת 24 הגיעה אמש לתחנת המשטרה בחברון, והתוודתה, כי הגיעה לחברון על מנת לדקור חייל במערת המכפלה, אולם התחרטה בטרם ביצוע המעשה וזרקה את הסכין במקום סמוך. בגלי צה"ל דווח, כי הצעירה הועברה לחקירה.

תשעה פלסטינים נפצעו אתמול בערב מפגז טנק של צה"ל במרכז חאן יונס. לדברי מקורות פלסטיניים, הירי התבצע לעבר פלסטינים שירו טיל לעבר ההתנחלות נוה דקלים.

כתבי "הארץ", עמוס הראל, ארנון רגולר, גדעון אלון מוסיפים:

מסוק צה"ל ירה אתמול בצהריים טילים על מכונית פלסטינית בעיר חאן יונס שבדרום רצועת עזה. מצה"ל נמסר, כי הירי כוון למכונית שבה נסעה חוליה של יורי מרגמות מהג'יהאד האיסלאמי. טיל פגע במכונית, אך נוסעיה לא נפגעו. ככל הנראה, הם הצליחו לברוח מהמכונית לאחר ירי הטיל הראשון. לטענת הצבא, הנוסעים ירו השבוע כ-40 פצצות מרגמה, ונורו בדרכם לירי נוסף על התנחלויות ברצועה.

ראש הממשלה, אריאל שרון, אמר שלשום כי לא מוטלת כל מגבלה על פעולת מערכת הביטחון ברצועה, אלא להפך: "יש לחץ בלתי פוסק שלי ושל הממשלה על צה"ל לפעול להפסקת הירי". שרון אמר את הדברים בוועדת החוץ והביטחון של הכנסת, בעקבות ביקורת של חברי כנסת מסיעות הימין על העדר תגובה חריפה דיה לירי המרגמות.

בשכם נפצע אתמול פלסטיני ברגלו מירי חיילי צה"ל, לאחר שטיפס על ג'יפ צבאי בעת הפגנה עממית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully