וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיני: "אפשר לקחת אליפות בחצי מהכסף שיש למכבי"

אסף פרת

30.12.2004 / 14:23

מאמנה הצבעוני של מכבי ת"א פורש את האפשרויות שיש לקבוצת כדרוסל בארץ לקחת אליפות. והוא להזכירכם, עשה זאת פעם

"לא צריך את הכסף של מכבי כדי לקחת ממנה אליפות", אומר מי שלקח בשנת 93' בהיותו מאמן גליל עליון, את אליפות הליגה בכדורסל. בצהריים התראיין פיני גרשון לתוכנית "עושים ספורט" בגל"צ והתבקש להתייחס לנושא שיוויוניות הליגה.

"שחקנים ששיחקו במכבי מוצעים למכירה בחצי מהכסף בו הם נקנו. זאת אומרת שבחצי הכסף, אפשר לקחת אליפות ממכבי. לא בשנה אחת אמנם, זה עניין של בניה. התקציב של הפועל ירושלים בין 3-4 מיליון דולר? לא צריך יותר. אולי עוד מיליון ואתה מרים מערכת. אני מסכים לשויוונית, אבל אני רוצה שכל קבוצה תהיה עסק כלכלי, ללא תמיכה מהעיריות".

"אם נסתכל על מה שקרה בשנים האלו, נדע את התשובות", המשיך פיני, "קבוצות פה מחליפות כל הזמן הנהלות, מאמנים, שחקנים. מכבי ת"א 40 שנה עם אותה הנהלה, השחקנים נמצאים 4-5 שנים בקבוצה, הזרים מוחתמים לפחות לשתי עונות. יש צוות שנבנה לטווח ארוך".

פיני גם דיבר על האליפות שלו ההיא, בגליל:
"אסו לשכוח שבזמנו שהגעתי לגליל, היה כבר צוות שחקנים ששיחקו שנתיים-שלוש ביחד. תוסיף לזה שמכבי ת"א עשתה את כל הטעויות באותה עונה כשהחליפו מאמן ושחקנים".

לטענה כי מכבי משלמת סכומי עתק לשחקנים שלה, ללא פרופרציות ליכולתן הכלכלית של הקבוצות האחרות בליגה, אמר פיני: "יש למכבי X כסף הכנסות. מה אתה רוצה שיחסכו אותו? המועדון הזה צבר שם ומוניטין במשך שנים. היו שנים שבקושי נמכרו מנויים, אבל בשנים האחרונות כבר מוכרים 10,000 מנויים זה חלק מכסף שהושקע. ואל תשכח שבמכבי יש המון דברים שהכסף הולך עליהם כמו טיסות וסקאוטינג, שזה חלק מהתקציב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully