וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן אלמוני של מכבי ת"א מצטרף לאנקרהגוצ'ו הטורקית

אשר גולדברג

3.1.2005 / 11:59

אופיר בר, בן 22, שלא שיחק דקה בליגת העל, נבחן בקבוצה הטורקית בעזרת אנשי עסקים וזו החליטה להחתימו


אם לא יקרה מהלך מפתיע, אז שם חדש ואלמוני מהסגל של מכבי תל אביב, אופיר בר בן ה-22, יצטרף לליגה הטורקית. בר המריא אתמול לטורקיה, והיום יגיע לאנקרה כדי להצטרף לקבוצת אנקרהגוצ'ו ממרכז הטבלה בליגה הראשונה. בר משחק כקשר קידמי, הוא גדל במחלקת הנוער של מכבי תל אביב, התאמן במספר קבוצות - ביניהן מ.ס. אשדוד, בית"ר ירושלים ומכבי ת"א - אך לא שיחק. הוא נבחן לפני שנתיים בטרסה מהליגה השלישית בספרד, אבל לא חתם.

מתחילת העונה הוא שייך לסגל המורחב של מכבי ת"א ורק נטל חלק באימונים. בשבוע שעבר הוא שהה במשך מספר ימים באנקרה, ובעזרת אנשי עסקים התאמן באנקרהגוצ'ו, שמאמנה התרשם מיכולתו. הוא סיכם עקרונית בקבוצה, והיום אמור לצאת עם הסגל הרחב למחנה אימונים באנטליה. לפני שהמריא אמר "אשחק בטורקיה, תמיד האמנתי בעצמי". בר מאמין שנושא החתימה ייסגר בתוך מספר ימים.

אתמול לא היתה פנייה נוספת של בית"ר ירושלים או בני יהודה בנוגע לישמעאל אדו וברונו הייס. אפנדי הרמן, החלוץ הקמרוני שאינו מרשים, עדיין נבחן. המאמן ניר קלינגר יחליט בעניינו במהרה. אם הפועל פ"ת לא תחתים היום את החלוץ אולג מוזגובי, שנבחן במשך כחודש בקבוצה, הוא יגיע למבחנים במכבי ת"א.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully