וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצרנית הדונאטס קריספי קרים הודיעה כי תערוך מחדש דו"חות הכספיים לשנת 2004; המניה נופלת ב-14%

TheMarker

4.1.2005 / 19:09

התיקונים בדו"חות נעשים בעקבות שגיאות חשבונאיות ברישום רכישת זיכיונות ויביאו לקיצוץ רווחיה השנתיים בעד 8 סנט למניה



קריספי קרים דונאט, יצרנית דונאטס ומפעילת רשת מזללות הנתונה לחקירת הרשויות בארה"ב, הודיעה היום כי תערוך מחדש את הדו"חות הכספיים של שנת הכספים 2004 בשל שגיאות חשבונאיות ברישום רכישה מחדש של זיכיונות, וכי כתוצאה מכך יהיו רווחיה נמוכים משדיווחה תחילה. מניית קריספי קרים (סימול KKD) נופלת ב-14.5% בוול סטריט.



החברה מסרה כי במסגרת תיקון הדו"חות לשנת הכספים שהסתיימה בתחילת פברואר 2004, יוקטן הרווח הנקי המדווח בשיעור של 6.6%-8.6%, או 3.8-4.9 מיליון דולר. קריספי מסרה כי בעקבות התיקונים בדו"חות צפויים רווחיה בשנת הכספים 2004 להיות נמוכים ב-7 עד 8 סנט למניה.



קריספי, הנתונה לחקירה של רשות ני"ע בארה"ב (SEC) על רקע חשדות לאי סדרים חשבונאיים, דיווחה בנובמבר על הפסד רבעוני מפתיע בעקבות הפרשות ועלויות של סגירת חנויות. החברה רשמה הפסד נקי של 3 מיליון דולר, או 5 סנט למניה ברבעון השלישי שהסתיים ב-31 באוקטובר. זאת, לעומת רווח של 14.5 מיליון דולר, או 23 סנט למניה, ברבעון המקביל אשתקד.



דיאטות נוסח אטקינס, הדוגלות במיעוט פחמימות בתזונה, המודעות הגוברת לנזקי השמנת היתר ותביעות משפטיות - הולכות ומשנות את פני תעשיית המזון העולמית. חברות כמו מקדונלד'ס משנות את תפריטיהן כדי לכלול בהם פריטים בריאים יותר (או לפחות מזיקים פחות). יצרניות ג'אנק פוד מסורתיות כמו קראפט פודס (חברה אחות של יצרנית הסיגריות פיליפ מוריס) מקטינות את אחוזי השומן והקלוריות במוצריהן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully