וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקצה רמת גן יש מקום מיוחד

רותם דרוב

1.4.2008 / 15:05

אופציה קולינארית חדשה לעובדי הבורסה. צמוד לקלואליס וליד שווארמה שמש תפתח מסעדת השף maraboo

maraboo היא מסעדת שף חדשה שנפתחה במתחם הבורסה ברמת גן צמוד למסעדת שף אחרת, "קלואליס" של ויקטור גלוגר. המסעדה היא מיזם משותף של שני חברים: יואב בר, בוגר הקורדון בלו ו- CIA (המכון הקולינרי האמריקאי) שהיה גם שף מלון פלמירה באילת, ואיש העסקים חיים עמשלום שכיהן שנים רבות בתור סגן נשיא חברת קומברס.

"בתחילה הייתה לנו כוונה לפתוח רשת של אוכל פאסט קז'ואל" אומר יואב בר (את הרעיון לרשת, הם עדיין שומרים בליבם) "והייתה גם כוונה לפתוח מסעדת שף, אבל היא הייתה באופק הרחוק יותר. אני וחיים התחלנו בסיור לוקשיינים במשך מספר חודשים, עד שהגענו למתחם של "בית עוז" ברחוב ברמת גן, ישר נדלקנו על המקום והחלטנו לשנות תוכניות ולפתוח את מסעדת השף שחלמנו עליה".

למרות הניסיון הרב בעסקים השניים מתרגשים כמו ילדים קטנים לקראת הפתיחה: "מסעדנות זהו עסק מרתק" אומר עמשלום "הוא טומן בחובו גם את עניין הנדל"ן, גם שיווק, גם כוח אדם, שירות, יצירה ועוד" בר מצידו כבר מצפה לחוש את הדופק של הסועד "במלון הייתי מכריח את עצמי לבשל מידי יום, כי בין ארוחת בוקר עמוסות כל טוב, ניהול אירועים ושמחות, מזנונים ואלפי הכנות, לפעמים השף שוכח גם לבשל, התגעגעתי לפידבק החיובי, להוציא מנה ולראות את הסועד מתענג עליה. חדוות היצירה השתלטה עלי, אני אומן בנשמה והתגעגעתי לתחושה של ליצור מנה מאפס ועד השלב שבו מגיעה מחמאה מאורח"

חוזר לכושר

- אתה בכושר לפס הזמנות סואן של מסעדה, אחרי שנים של מלונאות?

"קודם כל לבשל כשר בבית מלון זה הרבה יותר קשה מלבשל לא כשר, הפסקתי לעבוד במלון לפני שנה וחוץ מליזום את"maraboo" לקחתי על עצמי להשתפשף שוב בעבודה קשה במסעדת שף ידועה, לחזור לכושר כמו שאומרים", את השם של המסעדה שומר בר לעצמו"

המסעדה, שתפתח בשבוע הבא תציע מגוון של מנות פתיחה כמו קרם כבד עוף וקוביות כבד אווז, בציפוי ג'ל מוסקאט, בריוש ונבטי ירקות (45 שקל) או רביולי שרימפס, חציל חרוך, עגבניות לחות, שום קונפי וזיתי תסוס (47 שקל). למנות עיקריות יהיה אפשר למצוא לנגוסטין מולים וראשי קלמרי בתבשיל קוסקוס, רטטוי ירקות זעפרן מרוקאי (138 שקל) או לוקוס בתבשיל חומוס ספרדי, עגבניות, ציר סרטנים וכוסברה (125 שקל).

במקום מתוכננות עסקיות לשעות הצהריים, וקיים גם חדר פרטי לאירועים וישיבות של עד 15 איש.

Maraboo - רחוב אבא הילל 14 ר"ג, פתוח כל השבוע מ-12:00 ועד לקוח אחרון. טלפון: 073-7142828

  • עוד באותו נושא:
  • מסעדות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully