וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיני-מי

רותם דרוב

25.11.2009 / 14:46

השף יונתן רושפלד יוצא מגבולות הבישול העילי ויורד אל העם במסעדת הטאפאס החדשה שלו באחד העם בתל אביב

בשבוע שעבר נפתח אחד העם טאפאס, בר טאפאסים ספרדי ברחוב אחד העם קרוב לפינת אלנבי בתל אביב. על החתום: השף יונתן רושפלד וקבוצת "עדיס לייף סטייל" הכוללת כעת את עירית שטראוס, גיל גבע, תמיר ברלקו ורושפלד עצמו. רכישת מסעדת הרברט סמואל היתה הקניה הראשונה של הקבוצה, אחריה באה אחד העם טאפאס וכן, מתוכננות עוד מסעדות למיזם הקבוצתי.

באחד העם טאפאס זונח רושפלד לחלוטין את הבישול העילי ויורד לעם, אפילו שמדובר פה על העם הספרדי. מגוון של מנות טאפאס בר מסורתיות מאפיין את המחלקות השונות בתפריט. במסורתי - אמפנדס מנצ'גו ואורגנו או קרוקטס ב-19 שקלים. בדגים - סקאלופ או ברבוניות שיגיעו מהפלנצ'ה במחיר של 42-43 שקלים. מי שיותר רעב יכול למצוא גם תבשילים מסורתיים מהמטבח הספרדי כמו פאייה עם פירות ים ב-48 שקלים וגם מבחר של מוצרי בשר צרובים על הפלאנצ'ה כמו שקדי עגל ב-38 שקלים.

מנות מיוחדות ייצאו באופן קבוע מהמטבח, וכשהפעמון יצלצל, סימן שהטבחים מוציאים ספיישלים שלא כתובים בתפריט כמו ג'מבו שרימפס ועוד.

המקום פתוח כל השבוע מהשעה 19:00 ועד סגירת המטבח באחת בלילה. תוך שבועיים שלושה מבטיחים באחד העם טאפאס, המקום יתחיל לעבוד מהשעה 12:00 כדי לשרת את קהל הלקוחות העסקי של אזור הבורסה לניירות ערך.

אחד העם טאפאס – רחוב אחד העם 27, תל אביב. טלפון: 03-5666966 א'-ש' 19:00-01:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully