וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סולה: איטלקייה יפהפייה ביפו

4.6.2012 / 13:31

חם, מזמין ומקסים בסולה איטלקיה החדשה של השפית מיכל ברמן. אבי אפרתי התרשם עמוקות מיפי המקום ומביצועי הפסטה, אך התאכזב מהחוויה הכללית המזגזגת

מקום איטלקי חדש ביפו. נמרוד סונדרס
חדש ביפו. בר יין ואוכל איטלקי/נמרוד סונדרס

לאחר שנים בהן הפעילות הקולינריה הענפה התרחשה בתל אביב, נדבקה גם יפו בקדחת המסעדות שנפתחות חדשות לבקרים. החזית החדשה מתמקדת בעיקר בשוק הפשפשים, שם נפתחו לאחרונה מסעדת הפלימרקט של חבורת לה שוק ובר היין חנינא. לא רחוק משם בכיכר קדומים נפתחה סרדיניה של השף רועי סופר בדגש על אוכל דרום איטלקי.

כעת, תוסיף שמן למדורה היפואית והאיטלקית מסעדת סולה: מסעדה צפון איטלקית ברחוב בית אשל, בפאתי שוק הפשפשים. מאחורי המסעדה עומדת מיכל ברמן, מסעדנית ישראלית שחזרה ארצה לאחרונה לאחר שבילתה 12 שנים בניו יורק. ברמן עבדה בתפוח הגדול שלל מסעדות איטלקיות כמו גם בצרפתית "Le cirque" של סיריו מצ'יוני.

השף הוא עידן רובין (טוטו, סושיאל קלאב). המקום החדש יהיה בסגנון בר אוכל ויין איטלקי, בדגש על המטבח הצפון איטלקי. בעוד שהמטבח הדרום איטלקי דומה יותר למטבח הישראלי ומתבסס על שמני זית וחומרי גלם פשוטים, המטבח הצפון איטלקי מושפע מהמטבח הצרפתי. בהתאמה ייככבו בתפריט תבשילים בבישול איטי ופסטות צפון איטלקיות אותנטיות בעבודת יד. ברמן מצהירה כי המנות לא יהיו גדולות כי אם בגודל בינוני ותמורתן מובטח תמחור הגיוני. בגיזרת היינות יוגשו במסעדה יינות ישראלים ואיטלקים בלבד.

סולה. רחוב בית אשל 31, יפו. לא כשר

  • עוד באותו נושא:
  • יפו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully