וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסעדת יועזר ביפו נסגרת

19.2.2013 / 18:21

חודשים ספורים חלפו מאז הלך לעולמו המסעדן שאול אברון ונראה כי מסעדת יועזר ביפו מתקשה להתגבר. מקור מתוך המסעדה מסר כי המוסד היפואי הוותיק סגר את שעריו לצמיתות

ארוחת יומולדת 15 ליועזר בר יין. נמרוד סונדרס
שאול אברון ז"ל במקומו הקבוע על הבר של יועזר/נמרוד סונדרס

חודשים ספורים חלפו מאז הלך לעולמו המסעדן שאול אברון ונראה כי מסעדתו, יועזר ביפו, התקשתה להמשיך בלעדיו. אורחים שהגיעו היום למסעדה נתקלו בשלט "סגור".

יועזר פתחה את שעריה בשנת 1995 בכיכר השעון יפו בניהולם של אברון ושותפתו ציפורה אסף, חברתו של אברון לספסל הלימודים בתיכון. המסעדה הפכה במהרה למוסד קולינרי המתמחה בבשרים איכותיים ויינות משובחים מכל העולם ואבן שואבת לכל מי שנוטל חלק בתחום האוכל בישראל. אברון נחשב לאחד מהאבות המייסדים של הקולינריה הישראלית וכמי שפרץ את הדרך לתחום וסייע לו להפוך למה שהוא כיום. מעבר להיותה של יועזר בית חם לנהנתנים ויודעי דבר בתחום האוכל, דורות של שפים וטבחים צמחו במטבח המסעדה.

לאחר תקופה ארוכה בה הורגשה דעיכה מסוימת בכמות הסועדים ביועזר, נרשמה לרגע תקווה של התחדשות במסעדה לפני כשנה, כשהשף בן תדהר חזר למטבח המסעדה לאחר העדרות ממושכת. במקביל, כחלק ממתיחת הפנים, הושקו ערבי נושא חדשים והמקום עבר שיפוץ מאסיבי כמאותת לאווירה צעירה ועדכנית יותר. את האופטימיות הזאת גדע מותו של אברון בנובמבר 2012, שהיווה מכה קשה לא רק למסעדה כי אם לקולינריה המקומית כולה. שותפתו לניהול המסעדה, ציפורה אסף, המשיכה לנהל אותו בכוחות עצמה יחד עם צוות המסעדה. מקור מתוך המסעדה אישר את הידיעה כי המסעדה סוגרת את שעריה לצמיתות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully