וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסעדות לא כשרות לפסח מחוץ לתל אביב

לא שומרים על כשרות בחג ובכלל? הנה המסעדות הפתוחות במהלך החג, שיגישו לכם את כל המנות, ממש כמו בימות חול רגילים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסעדת אל סולטאן/מערכת וואלה!, צילום מסך

צפון

אל סולטאן
המסעדה הבדואית בבית זרזיר שבעמק יזרעאל היא מקום מצוין לעצור בו אחרי טיול באזור, או סתם ככה. מלבד המנות הסטנדרטיות שניתן למצוא בה תמיד, כמו עלי גפן, חומוס עם צנוברים, מקלובה, מנזלי, מנסף ועוד, יוגש במקום גם גפילטע פיש בדואי, למי שמעוניין לאכול ברוח החג.

אלסולטאן, מסעדה ומאהל. כביש ראשי בית זרזיר. 04-6514544


דנטה
המסעדה בנצרת עורכת בחול המועד סיורים קולינריים, בהדרכת השף אליאס מטר. הסיורים יוצאים מכיכר אל רום אל העיר נצרת, ועוברים בנקודות ציון היסטוריות. הסיור מסתיים במסעדה בארוחת צהריים מיוחדת. בין המנות: פטריות ממולאות; קרפצ'ו עגל; שקדי עגל ואווז צרובים על מחית תפוח אדמה וסלק ברוטב יין, זעפרן וטימין; סלט פרי הדר ועוף עם עלי בייבי, פלפל אדום ופירות הדר ; טיבון טלה ברוטב סילאן עם קרם ערמונים, ועוד. מחיר הסיור והארוחה: 200 שקלים למשתתף (הסיור כשעתיים, בין השעות 11:30-13:30).

דנטה. אל בישארה 48, נצרת. 077-7871556


אולגה
המסעדה, השוכנת במבנה ששימש שנים כבית ספר, מתמחה במנות בשר ופירות ים. שף המסעדה והבעלים, סאמר מילאד, הוא בן למשפחת קצבים, בעל ניסיון עשיר במסעדות כמו התרנגול הכחול, הדסון ועוד. בתפריט: סלט יפני של חסה, עלי בייבי, כרוב לבן, נבטים ושרימפס בטמפורה; שרימפס ברוטב חמאה, שום, פטרוזליה ויין לבן; נתח קצבים 200 גרם צלוי על הגריל; סקאלופ צרוב במחבת בשמן זית ועשבי תיבול, ועוד.

אולגה. שכונת אלרום, נצרת. 04-6567755


סירין
המסעדה בכפר קיש משלבת בין אווירה כפרית, מטבח גלילי ונגיעות מהמטבח הצרפתי-קלאסי. מוגשות בה ארוחות בוקר, צהריים וערב. בין המנות ניתן למצוא רביולי תרד עם פטריות; מרק בצל; פילה עגל שאטו בריאן; פרוסות סינטה בשום, לימון ושמן זית; אוסובוקו טלה; שטרודל תפוחים וינאי; עוגת גבינה אפויה בליווי דובדבני אמרנה, ועוד.

סירין. כפר קיש. 04-6760976


אל-נור
המסעדה הערבית, של השף בילאל אבעס, מצויה בכניסה לקיבוץ מזרע, ומגישה חומוס, סלט ג'רג'יר, עלי גפן ממולאים, קבב חלבי, תבשיל כבש בציר בקר, דג ממולא פטרוזיליה, אורז וצנובר, כנאפה, מלבי ועוד.

אל נור. בכניסה לקיבוץ מזרע, סמוך לתחנת דלק דור אלון. 04-6429601


בית שלום
המסעדה במטולה יצרה תפריט עשיר לפסח, של מנות חג מסורתיות (כולל מתכונים שעברו במשפחת השף, אסף אוטולונגי). בתפריט: גפילטע פיש עם חזרת ולימון; פטריות ממולאות בגבינת צאן, שקדים וריחן בציפוי שקדים; פרגית צלויה בחרדל דיז'ון, סילאן וטימין בגריל עם אורז; קדירת עגל וטלה עם ירקות שורש, גרגירי חומוס ואורז לבן, ועוד.

בית שלום. הראשונים 28, מטולה. 04-6940767


אדלה ביסטרו
במהלך החג המסעדה תגיש תפריט רגיל, לא כשר, וכן מספר מנות ללא חמץ כמו כבדי עוף מוקפצים ביין אדום, בצל ופטריות על פירה בטטה (56 שקלים); פרגית במרינדת שום, שמן זית וחרדל דיז'ון (76 שקלים); סטייק סינטה מיושן (109 שקלים); סטייק אנטרקוט (119 שקלים), ועוד.

אדלה ביסטרו. אזור התעשייה רמת ישי. 04-9535358


אל סולטן
המסעדה מצויה מרחק נסיעה קצר מטבריה ומחופי הכנרת. את הארוחה פותחים במגוון סלטים ופיתות, ממשיכים במנות עיקריות כמו צוואר טלה ממולא, דגים כמו דניס, לברק, מושט, שישליק כבש, צלעות כבש, צלעות טלה, שיפוד פרגיות, קבב טלה, ומקנחים בבוואריה, מוס שוקולד, בקלאווה ועוד.

אל סולטן. מרכז ביג, טבריה. 04-6733488


הלנה בנמל
המסעדה בקיסריה נמצאת באתר עתיקות שבמרכז נמל משוחזר. השף, עמוס שיאון, מתמחה במטבח ים תיכוני ישראלי עכשווי. בין המנות בהלנה: שווארמה דג ים על טחינה עם צנוניות, זיתי טאסוס וצנוברים; קרפצ'ו דג ים עם עגבניות שרי מנומרות, שמן זית וסורבה מלפפון וערק; קלמרי סגולים על הפלנצ'ה עם לימון ועלי זעתר על יוגורט כבשים וסחוג רשד; בורקס סרטנים וגבינת סנט מור על עגבניות שטח מרוסקות וביצה; מחבת מולים ברוטב גבינה כחולה ואצות ים; פילה בקר ברוטב שמנת, פורצ'יני פירה חרדל ובצל מטוגן, ועוד.
הלנה בנמל. נמל קיסריה, קיסריה. 04-6101018


גאיה
הביסטרו של השף גיא בן, הפועל כבר עשור, מציע מנות מחומרי גלם מקומיים ואמירה אישית של השף. בין המנות בגאיה בחול המועד פסח: דים סאם שרימפס ברוטב פונזו; פטה כבדים וריבת הדרים; פאי רועים בליווי סלט ירוק; המבורגר גאיה - צ'יזבורגר ובייקון, ועוד.

גאיה. האומן ,1 מול תחנת הרכבת של בנימינה. 04-6181818


מנואלה
המסעדה האיטלקית, במדרחוב זכרון יעקב, השייכת למשפחת שרז, מגישה פוקאצ'ות ופיצות מגוונות, הנאפות בתנור לבנים, וכן סלט פנצנלה, קנלוני פורצ'יני, ריקוטה וכמהין, לזניה טלה ועוד.

מנואלה. המייסדים 49, זיכרון יעקב. 04-8735761

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מנות במסעדת מנטינה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מרכז

מנטינה
המסעדה מציעה תפריט של מנות כשרות לפסח, ומנות לא כשרות בתפריט הרגיל. יש פיצה ללא גלוטן, קציצות כרישה, רושטי תפוחי אדמה ועוד, לצד המנות הרגילות כמו כבד קצוץ עם טוסטונים, רביולי פתוח, כריך אנטריקוט ועוד.

מנטינה. בני גאון 1, פולג, נתניה. 09-8655111


בנדיקט
האחות ההרצליינית של רשת בנדיקט התל אביבית משקיפה אל הים, ומציעה מגוון ארוחות בוקר לאורך כל שעות היום. במהלך החג המסעדה תפעל כרגיל, ולצד סלסילת הלחמים העשירה והסטנדרטית במקום, יוגשו גם מצות למעוניינים. מלבד זאת, כשדרוג לארוחות הבוקר המוגשות בבנדיקט בעת שגרה, יגישו גם מצה ברייט (בגרסה מתוקה או מלוחה) עם מגוון תוספות.

בנדיקט. האצ"ל 1 (פינת רמת ים) הרצליה, 03-6868657


לוקה
המסעדה האיטלקית חוגגת עם תפריט של פסטות מקמח תירס ופיצות כשרות לפסח מקמח מצה. זאת, לצד התפריט הרגיל של המקום, המכיל חמץ. בנוסף ישיקו בלוקה בזמן החג גם יין בלייבל פרטי, של קברנה סוביניון, שהוכן עבור המסעדה בשיתוף יקב הבוטיק מור (מחיר הבקבוק: 110 שקלים).

לוקה - מטבח איטלקי. השונית 2, מרינה הרצליה. 09-9514000


סבסטיאן
המסעדה, של קבוצת נואר (קפה נואר והקומה ה-4), היא בראסרי פופולארי המגיש שלל מנות לארוחת בוקר, צהריים וערב. בין המאכלים במקום ניתן למצוא ברוסקטה שרימפס ואספרגוס; סלט קיסר עם עוף: רביולי עגל חלב עם תרד, ועוד.

סבסטיאן. המשכית 33, הרצליה 09-9513939

דופלקס
מתחם האירועים בהרצליה יארח בין התאריכים 28-30 במרץ את מסעדת הטאפאס ובר היין ויקי כריסטינה לשלושה ימים של חגיגה ספרדית. במהלך הפסטיבל יוגש לאורחים תפריט טעימות זוגי בן 10 מנות במחיר של 155 שקלים לאדם. בין המנות בתפריט: סלמי עם כרוב כבוש וחרדל דיז'ון / גבינת בושה עם אגס בקאווה (לבחירה), קוקי בייקון ברוטב סילאן תמרים, זוג מיני המבורגר, שרימפס בחמאת עגבניות, נתח קצבים בסלסת פלפלים אדומים פיקנטית וכן פאייה סרטנים ועוד. כניסה בהזמנה מראש בלבד.

דופלקס. רחוב אצ"ל 1, פינת רמת-ים 50, הרצליה פיתוח. 054-2317223


ברנרד
בר המסעדה בראשון לציון מתמחה בבירות וסנדוויצ'ים איכותיים, עם נקניקיות ונקניקים תוצרת בית, למשל סנדוויץ' עם חביתת קבנוס; כריך חזה אווז, מיונז וחרדל; מיקס ברנרד - 3 סוגי נקניקים ורוטב ויניגרט, ועוד.

ברנרד. רוטשילד 77 ראשון לציון. 03-6200107

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ניוקי במסעדת לבן בסינמטק/מערכת וואלה!, צילום מסך

דרום וירושלים

לבן בסינמטק
המסעדה מציעה תפריט אביבי של השף שגיא אזולאי, ומנות כמו רביולי ממולא בטלה ובירקות שורש, בקרם אפונה ופיסטוקים (74 שקלים); ניוקי ירקות אביב מוקפצים בשמן זית ומרווה, אפונה, דלעת, תרד, פלפלים וזוקיני (68 שקלים), ועוד. המסעדה תהיה פתוחה במהלך כל החג, מלבד בערב פסח.

מסעדת לבן. דרך חברון 11, ירושלים (בסינמטק). 02-6737393


כרמא
המסעדה בעין כרם מציעה בחול המועד פסח תפריט של מנות ספיישל אביביות: שיפודי פילה - 100 גרם פילה על מצע עלים ובצל סגול בזיגוג בלסמי תאנים (49 שקלים); פורטר האוס - נתח במשקל 1.2 קילוגרם, של סינטה ופילה על העצם, יחד עם 3 תוספות (245 שקלים); טיבון סטייק - נתח של 800 גרם סינטה ופילה (145 שקלים); ניו יורק סטייק - נתח פרימיום של סינטה על העצם (125 שקלים), ועוד.

כרמא. עין כרם 74 , ירושלים. 02-6436643


המטבח של רמה
המסעדה של רמה בן צבי קיימת כבר 17 שנים בהרי יהודה, ותהיה פתוחה במשך חול המועד. כדאי להתעדכן מראש בטלפון או באתר המסעדה בשעות ובימי הפעילות המדויקים בחג. התפריט מפגיש בין האוכל הים תיכוני לטכניקות בישול מתקדמות, יחד עם מנות מסורתיות מהמטבח הערבי וממטבחי אגן הים התיכון.

המטבח של רמה. בכניסה ליישוב נטף, הרי יהודה. 02-5700954 .

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סושי ברשת סושה/מערכת וואלה!, צילום מסך

רשתות

סושה
רשת הסושי מתל אביב, חולון, ראשון לציון ורחובות תגיש במהלך החג את התפריט הרגיל שלה, המציע מגוון מנות נודלס, דים סאם וכמובן שלל וריאציות של סושי.

סושה - סושי אורבאני. 1-700-55-10-20. לרשימת הסניפים


פראג הקטנה
בסניפי הרשת בתל אביב, בת ים ואשדוד ניתן יהיה למצוא שלל בירות ומנות חמץ: פרצל עם חמאה; סמנז'י הרמלין - פרוסת קממבר, מצופה פירורי לחם ומטוגנת בשמן עמוק, עם קונפיטורת אוכמניות וסלט; לנגוש - לחם דק אפוי, מטוגן עם שום וגבינה מגוררת; האלושקי עם אמנטל, שפצלה (בצקניות) ברוטב שום, שמנת ופטריות עם פטרוזיליה; סמז'ני סיר - פרוסות גבינה צהובה הולנדית, מצופות פירורי לחם בטיגון עמוק; קנדליק - לחם צ'כי מאודה ועוד.

פראג הקטנה. אלנבי 56, תל אביב. בן גוריון 83, בת ים. חוף הלידו, אשדוד. 1700-506-566.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully