וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החגיגה נגמרת: יבנה מונטיפיורי נסגרת

3 שנים אחרי בלבד אחרי שנפתחה, הודיעה המסעדה של השף יונתן רושפלד וקבוצת עדיס לייף סטייל על הפסקת פעילותה. ביום ראשון הקרוב, בשעה 5, ינעל המקום את דלתותיו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסעדת יבנה מונטיפיורי/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחרי לא מעט שמועות הודיעה היום מסעדת יבנה מונטיפיורי על סגירת המקום. הביסטרו הצרפתי-אמריקאי, של השף יונתן רושפלד וקבוצת עדיס לייף סטייל, יסגור את דלתותיו ביום ראשון הקרוב, ה-30 ביוני. המקום פעל 3 שנים בלב תל אביב. לקבוצת עדיס לייף סטייל, בראשות עדי ועירית שטראוס, יחד עם השף רושפלד, יש 3 מסעדות נוספות בעיר, מלבד יבנה מונטיפיורי: הרברט סמואל, טאפאס אחד העם, והמסעדה האחרונה שפתחה הקבוצה בתוך מלון הבוטיק הטרי שלה - עלמה הוטל אנד לאונג'.

"ולפעמים החגיגה נגמרת", כך כותבים בדף הפייסבוק של המסעדה לעוקבים ולסועדים. "לאחר 3 שנים נפלאות, אנו מפסיקים את פעילות מסעדת יבנה מונטיפיורי ביום ראשון הקרוב, 30.6, בשעה 17:00. שמחנו בכל רגע ורגע לארח אתכם, ונשמח מאוד לארח אתכם גם בשאר מסעדות קבוצת עדי'ס לייפסטייל. אתם מוזמנים להגיע ולהתפנק בפעם האחרונה בהחלט מהמנות והקוקטיילים שלנו בסוף השבוע הקרוב - האחרון שבו המסעדה תהיה פתוחה".

בימים אלה עמלים בקבוצה, יחד עם השף רושפלד, על מיזם חדש: הקמת מסעדת שף כשרה במלון ריץ קרלטון שבהרצליה, אשר עתידה להיפתח בקרוב. על פי הקבוצה, פרויקט זה, ופרויקטים עתידיים נוספים, הם הסיבה לסגירת דלתותיה של יבנה מונטיפיורי.

בתגובה לדברים אומרים בקבוצת עדי'ס לייפסטייל: "קבוצת עדי'ס לייפסטייל החליטה לסגור את מסעדת יבנה מונטיפיורי. הקבוצה ממשיכה להגדיל את פעילותה בתחום המסעדנות והמלונאות, לרבות מלון ריץ קרלטון ומסעדת הרברט סמואל הכשרה, הצפויה להיפתח בו. לאור הגידול בפעילות, כל עובדי המסעדה נקלטים וייקלטו במיזמים השונים". עד למועד פרסום הכתבה לא התקבלה תגובתו של השף רושפלד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יונתן רושפלד/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully