וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

2 מסעדות של גורדון רמזי בניו יורק ייסגרו בספטמבר

תם עידן: הביקורות היו פושרות, השערוריות היו גדולות, וכעת יצאה ההודעה - מסעדת Gordon Ramsay ומסעדת Maze ינעלו את שעריהן בעוד כחודש. 65 העובדים הגישו עצומה למניעת הסגירה, אך לא נענו

שתיים ממסעדותיו של השף גורדון רמזי בניו יורק, Gordon Ramsay ומסעדת Maze במלון London, ייסגרו בספטמבר הקרוב, כך מדווח האתר street Grub. למעשה, כבר ב-2006 מכר רמזי את המסעדות הללו לקבוצה המפעילה את המלון שבו הן שוכנות, אך הן נותרו חלק ממותג המסעדנות אותו הוא מפעיל. זאת גם הסיבה שהמסעדות המשיכו לשאת את שמו.

כחלק מאותה העברת בעלות, שהתקיימה לפני מספר שנים, הבטיח רמזי להישאר מעורב בנושאי התפריט והשירות במסעדות הללו, ואף לבקר בהן מדי פעם. אלא שמסת השליטה היומיומית והעיקרית הועברה לקבוצה האחראית על בית המלון. זאת, למרות שהותיר נציגים מטעמו במטבחי המסעדות.

מסעדת Gordon Ramsay היא המסעדה היוקרתית יותר מבין השתיים. Maze נחשבת לאחות הקלילה והפשוטה יותר. שתי המסעדות, המתמקדות באוכל אירופאי מודרני, קיבלו במהלך השנים ביקורות פושרות. תושבי ניו יורק אינם רוחשים להן עודף חיבה, ושמן נקשר לא מעט בסנסציות פנימיות, בכל הקשור לאופן התנהלותן המקצועית. כל הסיבות הללו הובילו את רמזי למכירה הראשונית ולפרישתו ממעורבות פעילה אמיתית במסעדות, וכעת גם לסגירתן הסופית.

גורדון רמזי.
בדרך למטה? רמזי

לשף רמזי יש מסעדות רבות נוספות, הפועלות באנגליה, צרפת, איטליה, אירלנד, קטאר וארה"ב. הוא גם מככב בתוכניות טלוויזיה פופולאריות בנושאי אוכל, כמו מטבחי הגיהנום וסיוטים במטבח, שבהן הוא מבטא את המזג הסוער שלו. ב-2009 נקלעה חברת המסעדנות שלו - גורדון רמזי אחזקות - לקשיים פיננסיים, ומכרה חלק מנכסיה.

חברת Blackstone’s, שעמה שיתף רמזי פעולה בצמד מסעדותיו הניו יורקיות, הודיעה בימים האחרונים ל-65 העובדים על סגירת המסעדות. בעקבות ההודעה הגישו מספר עובדים עצומה, שקראה להשאיר את המסעדות פתוחות לפעילות, אך ההנהלה סירבה לשתף איתם פעולה.

למרות הכישלון הנקודתי, רמזי רחוק מפרידה עסקית וקולינרית מניו יורק. על פי גורמים בתעשייה, הוא עתיד לפתוח סניף ניו יורקי למסעדת הבשר שלו - Gordon Ramsay Steak- הפועלת בלוס אנג'לס. ייתכן שבקרוב ישתף רמזי פעולה במיזם ניו יורקי נוסף, יחד עם הכדורגלן המפורסם דיוויד בקהאם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully