וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לובי: בר מסעדה חדש בדיזנגוף

16.10.2013 / 15:33

בשבוע הבא יפתח להרצה בר מסעדה חדש בדיזנגוף. למעט דגש על מנות גורמה מבטיחים שם גם קינוחים מושקעים וקוקטיילים מפתיעים

מצטרף חדש לסצינת הבר-מסעדה - בתחילת השבוע הבא יפתח להרצה ברחוב דיזנגוף,מקום חדש בשם לובי. על המטבח במקום, אותו עיצב הארכיטקט אלכס מייטליס (שאחראי על העיצוב גם במסעדות כמו טוטו ומסה), מופקד השף דני טופלד. ברזומה של טופלד ניתן למצוא עבודה במסעדות כמו הרברט סמואל ועלמה לאונג' של השף יונתן רושפלד וכן במסעדות בחו"ל כדוגמת נומה בקופנהגן ועוד.

"הלובי הוא בר מסעדה אבל לא טיפוסי", מספר טופלד, "לקחנו את הרעיון והעברנו אותו לאקסטרים עם השקעה באוכל, בר, אווירה ועיצוב - כל אלה מקבלים פה דגש גבוה. האוכל הוא המרכז ומסביב יש לו את כל מה שצריך להשלמת חווית הבילוי, כמו קוקטיילים מושקעים של עדי קייזרמן וקינוחים של הקונדיטורית מיכל בוטון".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לובי/מערכת וואלה!, צילום מסך

המנות בלובי הן בגודל בינוני ומיועדות לחלוקה. "המקום עצמו הוא פחות מחייב ממסעדה. אפשר לבוא לנשנש מנה - שתיים ולשתות כוס יין או לאכול ארוחה שמחולקת להרבה מנות". בין המנות בתפריט, אותו מגדיר טופלד כפיוז'ן ים תיכוני, ניתן למצוא מנת שורשים צלויים עם חמאה וגבינת עיזים גולמית שמוגשת על קרם שורשים וקראמבל פטריות (38 שקלים), פילה בקר ברוטב חמאת מיסו ולימון עם "מח עצם" מקולורבי מבושל בציר עוף וממולא בפלאן כבד אווז (87 שקלים), "ספרינג רול" מקרפצ'יו אינטיאס, ברוטב סוכר דקלים וליים (42 שקלים) ועוד. כרגע פתוח המקום רק בשעות הערב והלילה ובעוד מספר חודשים יפתח לבראנצ'ים בסופי השבוע ולארוחות צהריים.

יחד עם טופלד, חולקים בבעלות על הלובי גם האחים גיא ומתן סלע , והאחים עודד ויונתן תמיר. הקבוצה חולשת גם על עסקים נוספים בעיר כמו בר היין הגאזטה וכן סניף קפה לנדוור ברחוב רוטשילד. "אנחנו מכירים מאז שלמדנו יחד בבית ספר. נפגשנו שוב בתל אביב וחשבנו לעשות משהו יחד", מספר טופלד, "אחרי שעזבתי את עלמה לאונג' הדברים הסתדרו וזה קרה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מנה בלובי/מערכת וואלה!, צילום מסך

לא מפחיד אותך לעבור ממטבחים של מסעדות פאר לאוכל של בר-מסעדה?

"זה הפחיד אותי בהתחלה. בתקופה שלפני הפתיחה גם עבדתי במטבח של הגאזטה והוא באמת הכי קטן שאי פעם עבדתי בו. אבל באיזשהו שלב, מצאתי בזה יתרונות כי ראיתי כמה אוכל אפשר להוציא במינימום אמצעים וזה הפך לאתגר מגניב. חוץ מזה, גם כשהתחלתי לעבוד במטבחי מסעדות התחלתי במקומות קטנים והתקדמתי משם, אז עכשיו, זה מטבח ראשון שהוא לגמרי שלי וגם פה אני מתחיל בקטן ואתקדם. הדרך עוד ארוכה".

הלובי.רחוב דיזינגוף 300, תל אביב. 03-5222300. ימים ראשון- שבת 17:00-01:00. לא כשר

  • עוד באותו נושא:
  • לובי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully