וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביסל'ה: מיזם חדש לשף נועם דקרס

השף המוערך נועם דקרס עזב את מסעדות היוקרה בשביל מיזם קולינרי בריאותי חדש שיפתח בחודשים הקרובים. המיזם שנקרא ביסל'ה, יציע ארוחות בריאות וטריות במחירים נגישים

אחרי כמעט חמש שנים במסעדת היוקרה הכשרה ליליות עזב השף נועם דקרס ביוני האחרון את המקום לטובת כיוון קולינרי שונה לחלוטין. בחודשים הקרובים יפתח מיזם חדש ומסקרן בתל אביב בשם ביסל'ה. ברזומה של דקרס מופיעות מסעדות יוקרה כמו רפאל ומול ים, אך ביסל'ה החדשה תהיה רחוקה מאוד מהקולינריה העילית בה התמקד דקרס לאורך הקריירה שלו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נועם דקרס/מערכת וואלה!, צילום מסך

"עזבתי את ליליות אחרי תקופה ארוכה מכמה סיבות", מספר דקרס, "הסיבה הראשונה היא כי הכשרתי שם את דור ההמשך והרגשתי שאני כבר נכנס לו בין הרגליים. והסיבה השנייה היא שככל שהזמן עבר הרגשתי שאני צריך לעשות שינוי וליצור משהו יזמי. זה בער בי זמן רב. מלבד אלה, העבודה עם נוער בסיכון שהיא מדהימה ואחת הסיבות שבגללן הגעתי לליליות מלכתחילה היא שוחקת רגשית ונפשית, כך שהרגשתי רוויה מסוימת. כל אלה יחד גרמו לי להרגשה שהגיע הזמן להמשיך הלאה".

כך, באופן הדרגתי, בד בבד עם לימודים לתואר שני במנהל עסקים (באוניברסיטת ת"א בשיתוף עם אוניברסיטת נורת'ווסטרן), עזב דקרס את ליליות. במסגרת הלימודים האקדמאים שלו פגש דקרס את בת זוגתו הנוכחית דפנה בלקין ובארוחה משותפת עם חברים, הגיעו השניים למסקנה שלאנשים כיום אין זמן לבשל ארוחות משפחתיות ופנו למצוא פתרון קולינרי מאוזן שמתאים לצריכה יומיומית בלי נקיפות מצפון בריאותיות או כלכליות.

דקרס ובת זוגו חברו לזוג שותפים נוספים, ביצעו סקר שוק מעמיק והגיעו למסקנה שקשה עד בלתי אפשרי למצוא נקודת אמצע נגישה שנעה בטווח שבין הזמנת טייק אווי יקר ממסעדה לבין רכישת אוכל מצונן או קפוא מסופרמרקטים. המחסור העצום באוכל מוכן וטרי במחירים זמינים הביא אותם לצאת לדרך עם ביסל'ה.

"השף נועם דקרס שם לעצמו למטרה לעזור לכם לחיות חיים בריאים ושלווים יותר על ידי מתן פתרון זמין ויעיל לצרכי התזונה של המשפחה שלכם, כל זאת באמצעות מוצרים באיכות מעולה, מערכת מידע נגישה ושקופה ומערכת הזמנות יעילה ופשוטה", כך מעמוד הפייסבוק הרשמי של המיזם שעתיד להיות קולינרי אך גם חברתי ולשלב בין מועסקיו גם נוער בסיכון ואוכלוסיות נוספות כגון פליטי הייטק שאינם מצליחים למצוא עבודה מפאת גיל מבוגר או הכשרה יתרה.

ביסל'ה תפעל בפורמט של משלוחים בתחילה לאזור תל אביב ולאחר מכן לכל גוש דן וכן תכלול מוקד מכירה בתל אביב ממנו ניתן יהיה לרכוש את האוכל. המיזם יספק מגוון פריטים מוכנים בתפזורת, מהם ניתן יהיה להרכיב ארוחות על פי בחירה אישית, בפורמט של מיקס אנד מאטצ'. כמו כן, ניתן יהיה להזמין מביסל'ה אריזות שבועיות או חצי שבועיות של פריטים שונים ומהם להרכיב ארוחות לכל בני המשפחה או ליחידים.

בימים אלה עובדים במיזם על ממשק אינטרנטי שיכלול אופציות להזמנות וכן פירוט נרחב על כל הפריטים שיוצעו למכירה בחנות ובמשלוחים, בדגש על שקיפות צרכנית של הרכיבים שמכילה כל מנה והדגשת האלמנטים הבריאותיים שבה במטרה ליצור את הפלטפורמה המיטבית לבניית ארוחה בריאה וטרייה על פי בחירה אישית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully