וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניני האצי: מסעדה יפנית כשרה חדשה בת"א

בסוף החודש תפתח בתל אביב ניני האצי, מסעדה יפנית חדשה, שתציע מבחר סושי, סשימי, קונוסים ומבחר מנות אסייתיות נוספות במתכונת כשרה

בסוף החודש תיפתח ברחוב בן יהודה בתל אביב מסעדה יפנית כשרה חדשה בשם ניני האצי. את המסעדה, שמשמעות שמה הוא 228- הכתובת בו היא שוכנת, פותחים זוג שותפים בשם יואב ולין ואודי רומנובסקי. ולין ורומנובסקי הכירו דרך עבודתם ברשת המזון האסיאתי קיוטו, בה ולין היה מנהל הסניף בתל אביב 4 שנים ורומנובסקי מנכ"ל הרשת.

ניניהאצ?י. יואב ולין, מערכת וואלה! NEWS
ניניהאצ?י/מערכת וואלה! NEWS, יואב ולין

"אנחנו נמצאים שנים ארוכות בתחום המסעדנות וכבר זמן רב שאנחנו חושבים לפתוח מסעדה", אומר ולין, "יש לנו קייטרינג שעורך אירועים יפניים והחלטנו להתקדם לכיוון של מסעדה לאור הזדמנות טובה של מיקום שנחתה עלינו". בניני האצי יש 2קומות ובהן 60 מקומות ישיבה. עם פתיחת המסעדה היא תפעל במתכונת הרצה בשעות הערב בלבד, לאחר כחודש יפתחו במקום גם לארוחות צהריים ובהמשך יחלו לפעול גם משלוחים.

תפריט המסעדה יגיש מגוון רחב של רולים של סושי, סשימי וקונוסים. בנוסף, יציעו במקום שלל מנות על בסיס אטריות, שיפודי קושיאקי, מרקים כמו ראמן, מיסו ואודון, סלטים יפניים שונים על בסיס אצות, אטריות שעועית, טופו, טונה אדומה ועוד. טווח המחירים במקום ינוע בין 30-48 שקלים לרול שכולל 8 יחידות, מנות ראשונות בטווח שבין 35-50 שקלים, מנות עיקריות במחירים שבין 50-70 שקלים וארוחות הצהריים העסקיות במסעדה ינועו בטווח שבין 49-69 שקלים.

לא רק על תפריט האוכל אלא גם על תפריט היין הכשר שיוצע במסעדה חשבו השותפים בהקפדה. "הלכנו על תפריט יינות כשר שכולו ישראלי", מסביר ולין, "ניצלנו קשרים טובים עם ספקים מהעבר על מנות להשיג יינות מצוינים של יקבים כמו טוליפ, בראבדו, רמת הגולן ועוד, במחירים טובים כך שנוכל למכור את היינות במחירים שקשה להתחרות בהם (עד 38 שקלים לכוס יין אדום ועד 36 שקלים לכוס יין לבן). מלבד זאת יש לנו גם מגוון עצום של סאקה שמתאים לתפריט היפני של המקום".

ולמה ללכת דווקא על מסעדה כשרה?
"אנחנו לא אנשים שומרי מסורת באופי שלנו אבל לפני תקופת קיוטו היה לרומנובסקי סושי בר כשר שהיה מוצלח מאוד, אז אנחנו יודעים שיש לדבר הזה ביקוש, בייחוד למקומות טובים שנותנים שירות מצוין ואוכל טוב. אנחנו מאוד מאמינים במוצר שלנו והולכים עליו בכל הכוח וגם חושבים שכדי לנהל מסעדה טוב כל עובד צריך גם יום מנוחה וזאת גם אחת הסיבות שהחלטנו ללכת לכיוון הזה. מלבד זאת, אנחנו יודעים שהטעם של אוכל כמו סושי לא מושפע מאילוצי כשרות. אנחנו לא נגיש פירות ים כמובן אבל נשתמש בדגים כמו בס, דניס, טרחון, סלמון, טונה, ברבוניות וכל הדגה הטרייה שיש לים התיכון להציע".

ניני האצי. בן יהודה 228, תל אביב. 03-6249228. ראשון-חמישי 12:00-1:00, שישי 12:00-שעה לפני כניסת השבת; שבת- שעה לאחר צאת שבת- 1:00. כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully